18. juni 2008

Følg med, følg med!

Her kommer det en ny norsk inspirasjonsblogg!
Åpningen vil skje til høsten, en bestemt dato kommer senere.

I mellomtiden ønsker jeg å se dine arbeider! Send 3-4 LOer/kort/noe annet scrappet, samt noen ord om deg selv, så kanskje det blir du som blir "Nytt fjes" her i bloggen. "Nytt fjes" skal være en anledning for ferske og ukjente scrappere til å vise seg fram!

Jeg er også på jakt etter "scrappejournalister", så har du noe å bidra med i bloggen, må du gjerne ta kontakt!

Planer for bloggen for øvrig er små utfordringer, tips og teknikker, nye produkter. Her blir det mye moro!

Er det det noe du som leser vil lese om, skriv en kommentar til dette innlegget, og bli med i trekningen om en RAK.
Frist 1. august.

25 kommentarer:

Kristina sa...

Spennende! =)

ruffa sa...

Det sier jeg og - spennende :)

Vibeke sa...

Dette gleder jeg meg til!!! :)

Renée sa...

SÅ spennende, Brita! Dette gleder jeg meg til altså. SKal tenkte litt på om jeg har noen forslag til hva jeg vil lese ;)

Anne M sa...

Oj så spennende!!
Gleder meg til å se hva som skjer her fremover:)

CHRISTINE sa...

Åh, så kult Brita :D Gleder meg masse til å følge med :D Jeg vil gjerne lese om andre scrappere! :D Eller gode oppbevaringstips!

Berit sa...

Spennende og Lykke til!!!
Gleder meg til å følge dennen bloggen :)

Heidi sa...

Så kult! Jeg trenger ofte inspirasjon jeg, så dette blir spennende ja.

Hilde sa...

Dette blir moror, skal følge med her =)

Lula sa...

Så flott initiativ:)) Denne må jeg følge med på!

Carrin sa...

Herlig herlig!!
Dette blir spannende å følge med på!

Ruby sa...

Så spennende, gleder meg masse til dette her! Jeg vil gjerne lese om hvordan man bruker dagligdagse ting til scrapping, det er alltid spennende.

MOD68 sa...

Skal si det skjer spennende ting i scrappeverden *jippi* Gleder meg til å følge med på denne bloggen !

Aakre sa...

dette blir spennende :) gleder meg til den setter i gang altså! jeg gleder meg til å lese om nye fjes :) flott at "ukjente" scrapper får vise fram :)

her skal jeg følge med!

Elisabeth sa...

Å, så spennende. Ønsker gjerne tips om trender, stiler og nye teknikker.
Gleder meg å følge med her :)

Berit sa...

Kjempespennende, Brita!! Gleder meg til å følge med her :)

Vil lese om nyheter/nye produkter innen scrapbooking, teknikker og få ny inspirasjon.

Smuti sa...

Spennende saker du driver med, Brita. Gleder meg til å følge med på hva som skjer her.
Jeg har veldig lyst til å lese om forskjellige teknikker, og bruken av diverse "saker" til scrapbooking. Håper på MASSE inspirasjon!

Venter i spenning :D

Marie30 sa...

Kjempespennende! Som fersk scrapper kunne jeg godt tenke meg litt beskrivelser av ulike teknikker. Jeg har legd en del kort, men det begynner å bli en god stund siden jeg var veldig aktiv med det, så det er masse nytt som har skjedd :)

piale sa...

Så spennende. Her skal jeg følge med. Jeg er relativt ny, så "sluker alt" ennå:-) Men syns det er veldig moro med maling av stempel og ulike teknikker/tips ang det.

ToneF sa...

Kjempespennende Brita :D

Angella sa...

Jeg blir så glad når ting skjer på norsk! Gleder meg til utfordring, for det trenger jeg;)

VyanMica sa...

Så kult <3 gratulerer med oppstart :O) ønsker reportasjer om hvordan bruke produkterkreativt, eks bånd, knapper, brads o.l :O)

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Anonym sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色