13. juli 2008

En liten oppdatering!

Siden sist jeg skrev har det skjedd litt forskjellig. Jeg har fått med meg en fantastisk god scrapper, Renèe Aas, også kjent som ruffa. Renèe er medlem av Design Teamet på Scrapbook Express og er til stor inspirasjon for mange på det vi kjenner som "det rosa forum".

Vi jobber jevnlig med bloggen og har mange planer som vi gleder oss stort til å sette ut i live! Vår første gjest i spalten "Alt om..." er godt i gang med sitt opplegg, et par artikler ligger allerede klare og DTsøknader kommer jevnt og trutt.
Meeen vi vil gjerne ha flere! Så det er bare å sende inn, gleder meg til å se hva akkurat du har å by på!
Ta en titt i sidebaren her også, RAK til en som tipser oss om et nytt fjes vi bør ta en titt på. Om det er deg selv eller en du kjenner, er hipp som happ. Vi trenger hjelp til å finne de nye fjesene!

Fortsatt god sommer, jeg håper vi sees 15. august!

6 kommentarer:

Aakre sa...

gleder meg til denne starter altså! så gøy du er med, Ruffa! stå på jenter, det blir nok kjempe bra! :)

Vibeke sa...

Gleder meg skikkelig til dere starter opp!!!:)

CarolinesGlede sa...

Dette blir sikkert knall! :D
Jeg vet om mange kreative sjeler der ute som fortjener litt ekstra oppmerksomhet! :) så jeg blir med på RAK også ..hihi :D.

MOD68 sa...

Ikke såååå lenge til nå :=)
Vi gleder oss til en ny inspirasjonskilde *jippi*

Angella sa...

Jeg er med! Her er det bare å brette opp armene jenter!

Berit sa...

Følger med og gleder meg til dere starter opp. Lykke til!!!:)