31. august 2008

1st of September - Worlds RAK day

I morgen den 1. september er det Worlds RAK (Random act of Kindness) day: World’s RAK day

Igjen vil vi gi bort en liten RAK og i denne forbindelse er det rett og slett fordi 1. september er RAK’ens dag.

Denne gangen blir det slik at dere må nominere en som dere synes fortjener en RAK. Legg igjen en kommentar i dette innlegget om hvem du synes fortjener en RAK og hvorfor, og ikke glem å legge ved link til denne personens blogg eller hjemmeside, eller et lite tips om hvor annet sted vi kan få tak den nominerte.


Så da sier vi bare: Kom igjen og nominer i vei !


Og dette er RAK'en som en av de nominerte vil motta:

25 kommentarer:

Kristina sa...

Er det ikke august enda da? :P

Skal se om jeg kommer på noen jeg vil nominere, tenke litt på det..

ninabakke sa...

Jeg vil nominere

Cathrine Angelica

http://scrappebobblen.blogspot.com/

Fordi hun er så flink til å legge igjen hyggelige komentarer i andres blogger :)

Snuppelure sa...

Jeg vil veldig gjerne nominere Vyan til å denen RAK en :) Hun er et utrolig flott og herlig menneske og en utrolig dyktig scrapper som gir meg og sikkert mange andre masse av innspirasjon :)
her er bloggen hennes :)
www.heimlaga.blogspot.com

Kristina sa...

Jeg vil nominere Tone

Hun er rett og slett verdens snilleste, engasjert, råflink til å scrappe (hun lager noe helt eget), legger igjen fine kommentarer.. Lista er lang. De fleste vet nok hvem hun er, og det er det en grunn til!

Kristina sa...

http://tonefslilleverden.blogspot.com/

vet ikke hvorfor ikke linken funket..

Scrapp & Lapp sa...

Jeg vil gjerne nominere HegeHB. Hun har vært designer for S&L, men begynner nå på skole og vil få dagene fulle. Hun er en fantastisk jente og jeg vet hun ville satt pris på en RAK :)

www.hegehb.blogspot.com

Isabell

solsiv sa...

Vil gjerne nominere Vigdis (Gilberg)

Hun er utrolig hjelpsom og er en racer på å lage maler (på norsk)

Utrolig dyktig scrapper og det virker som om ingen utfordring er for stor eller for liten. :-)

http://vigdisgil.blogspot.com/

Trine {Triurine} sa...

Jeg vil gjerne få nominere Karoline!
ei super jente som er super dyktig!
her er bloggen hennes:
www.karos-verden.blogspoot.com

kunne godt tenkt meg å mominert en hel drøss til jeg!

Carrin sa...

Jeg vil nominere hegeHB. Rett og slett fordi hun er fantastisk hyggelig, og trår til for fulle 5 når det gjelder å arrangere sosiale scrappe forekomster!

www.hegehb.blogspot.com

CarolinesGlede sa...

Jenta jeg vil nominere, syntes jeg fortjener en koslig RAK fordi hun gjør en fantastisk jobb. Ikke bare som en scrapper, men også som en ung og sterk mamma! Denne jenta har bein i nesa og et stort pågangsmot når det gjelder og komme seg gjennom daglige utfordringer! Hun er også en aktiv blogger som ikke bare deler med oss det kreative hun lager, men legger også oppmuntrende og kjærlige spor etter seg. :) Det er ikke så lenge siden hun opprettet bloggen sin, så jeg tror dette hadde vært til stor inspirasjon for henne. Cathrine, lille venn :) jeg syns du virkerlig fortjener en RAK! Go-klem fra Caroline :)

her er en link til bloggen hennes. :)
Papir Paradis

www.papirparadis.blogspot.com

piale sa...

Denne blir lett. jeg vil nominere dama som har inspirert meg mest siden jeg begynte med papirhobby, nemlig Camilla. En utrolig kreativ jente!!

http://cstoen.blogspot.com/

SOLBLOMST, sa...

Jeg vil gjerne nominere Anne Bente fordi hun er så flink til å gi kometarer i bloggene.
http://annebenteskort.blogspot.com/

isabell sa...

Jeg vil gjerne få nominere Linn, fordi hun er et fantastisk menneske, som virkelig bryr seg om andre, å gir av seg selv. Hun er veldig flink til å legge igjen fine komentarer både i blogger og på forum.
Hjelpsom, snill,og omsorgsfull,er noen ord som beskriver henne. Kreativ og en superflink scrapper, som gir masser av inspirasjon:)

Hun fortjener selv nå litt oppmuntrig, i en tung tid der både hun og familien er/har vært syk.

http://linnsfristed.blogspot.com/

Cathrine sa...

Så moro at det finnes en egen RAK-dag!! :) Er det noen her i verden som virkelig fortjener en RAK, så må det være skjønne Caroline!! Jeg husker meg og Caroline hadde Engelsk sammen på vgs., og meg og venninnen min var alltid liiivredde for Caroline og "gjengen" hennes..:p På den tiden var jeg gravid, og mot slutten hadde vi gruppearbeid i engelsk, og plutselig bryter Caroline ut "Wååååh! Jeg så'n sparka!!!" da hadde ho sett babyen bule ut på siden av magen min :p Og etter det, så var jeg ikke lenger så redd for Caroline, faktisk så føler jeg at vi har blitt veldig gode venner etter det, og i tillegg deler vi samme hobby!! Caroline er ei jente med masse energi, og full av kreativitet!! Ho lager flotte kort, gaveposer, LO'er, fargelegger stempeltrykk på en helt unik måte, og er så flink til og finne på "nye" og kule ting.. som jeg såklart ofte hermer etter da :p Og hun er også en tvers i gjennom snill person!! Heldig er kjæresten hennes altså, som har henne!!

Caroline fortjener en RAK fordi hun fortjener det!! :D

CarolinesGlede

Hilsen Cathrine:o)

Cathrine sa...

....Ååååi... Og nå så jeg at Caroline hadde nominert meg her og!!! Nå ble jeg utrolig rørt!!!!! har noen tårer i øynene nå ja!!!

Du er så skjønn så skjønn vennen!!! Tusen takk for fine ord!! Det betyr mye og høre slike ting en gang i blant altså :) <3

Smuti sa...

Jeg ønsker å nominere Anne Bente. Syns hun er en kjempeflink scrapper, og har masse flott i bloggen sin.Og så er hun alltid så flink til å gi KIG.
http://annebenteslillested.blogspot.com/

Gladie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gladie sa...

Jeg vil gjerne nominere min kollega Ellinor (noerlil). Hun er helt fersk i dette gamet, og har laget en kanonflott første LO nå i helga. Bloggen hennes er også helt fersk, LOen hennes ligger foreløpig kun i galleriet hhennes på Papirgleder.

Hun får foreløpig plass til alle scrappesakene sine i en pizzaeske, og hadde garantert blitt lykkelig for RAK fra dere :)

neeta sa...

Jeg vil gjerne nominere Xtina! Fordi hun er full av initiativ, skaperglede og er utrolig snill og søt!;)

mo9ca sa...

Jeg vil gjerne få nominere min kjære venn Oddbjørg http://oddbjorgor.blogspot.com - rett og slett fordi jeg setter så utrolig stor pris på henne, også utover scrappingen.. -Takk for at du er du kjære venn!!

Renée sa...

Jeg vil nominere Kristina (http://xtinas-scrappeverden.blogspot.com/)!!
Det vil jeg fordi hun er en utrolig talentfull scrapper. Og, som neeta allerede har sagt, er hun full av initiativ!! Utenom dette er hun også velidg hyggelig og snill :)

Anne Bente sa...

jeg ville gerne nominere alle i søde norske scrappere, der er sååå søde til at lægge kommentarer til mig:)
men jeg vælger at norminere en dansk som jeg ved også følger med her inde, og er en dygtig scrapper og sød til at gi kommentarer alle steder,og det er Karina
http://karinabeck.blogspot.com/

Karoline sa...

Så koselig å bli norminert, takk Trine *klem*

Jeg vil gjerne få nominere Mona til denne RAK'en, både fordi hun er en flink scrapper men mest av alt fordi hadde det ikke vært for henne så hadde jeg kanskje aldri oppdaget scrapping.
Her er link til bloggen hennes:

http://monicola73.blogspot.com/

ruffa sa...

Jeg tror jammen i meg jeg vil nominere en her og jeg.

Og da nominerer jeg Kristian som er mye inne på scrapping.no, tror ikke han har noen blogg jeg *hmmmm*

Han er i hvert fall en fantastisk gutt som tross alle sine ting holde humøret oppe og jeg tror at han finner en helt enorm glede i å skape kort og LO'er, og ikke nok med det, en fantastisk dyktig kar dette her ja.

Renee
ScrappeHuset

Hege-Annie Simonsen sa...

Hvis ikke denne er avgjort ennå, vil jeg få nominere Anita Hagen, for at hun gjennom sin blogg deler med oss andre av sin enorme kreativitet og sine ideer!! Hun er fantastisk flink og lager det mest nydelige...! Lett å få inspirasjon, etter et besøk inne hos henne!! :)

Her finner dere henne:

http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/


Anitas Hobbyblogg