12. august 2008

Blog Candy!

En liten Blog Candy fra oss

En liten markering av at vi har passert over 3000 besøkende her på ScrappeHuset
så har vi bestemt oss for en liten Blogg Candy.

Dette gjør vi for gjøre litt stas på dere som følger med oss,
for å gi dere noe tilbake uten å gjøre så veldig mye for det.
Så for å være med i Blog Candyen må du gjøre følgende:
1. Du må ha en egen blog, og legge inn en post om ScrappeHusets Blog Candy i din blog.
2. Legge oss til i din blogg.
3. Legg igjen en kommentar i dette innlegget så vi kan besøke din blog.

Frist er satt til 13.08.08 kl 24.00

Og dette er candyen som blir en av dere sin *smil*

Og vi minner om "header og ære" Se her Frist: 12.august kl.24.00
og navneforslaget til ScrappeHusets challenge RAK Frist: 25.august kl.24.00

33 kommentarer:

Berit sa...

Da har jeg fulgt oppfordringen! Super blogcandy :)

SOLBLOMST, sa...

Har lagt det til i bloggen min. :)

skaubytrollet sa...

Jeg er med :)
http://skaubytrollet.com

Lise sa...

Da er dere kommet med på lista mi.
Gleder meg til åpningen :)
Og flott Candy dere hadde

Anne Kristine sa...

Dere var allerede lagt til i bloggen min og jeg gleder meg til åpningen!
Lykke til!

Heidi sa...

Nå ligger det i min blogg også.
Gleder meg til åpningen.

aniceandcinnamon sa...

a blog candy? :-)
www.aniceandcinnamon.splinder.com

Bente sa...

Har fulgt oppfordringen og i bloggen min lå dere alt. :)

Aakre sa...

Jepp :) da er det gjort :)

Christel (scrappeberta) sa...

da har æ lagt dokker til i min blogg også :D
www.scrappeberta.blogspot.com

Linn sa...

For en flott utfordring! Dere er såklart i lista mi allerede LOL, men har såklart oppfordret flere til å titte innom og fortalt om blogcandy'n og også utfordringen angående header (skulle så gjerne rukket selv, hmm prøve ihvertfall hihi)

Gleder meg sykt til åpningen nå altså, dere flinke damer kommer til å få dette knakende bra til, det er jeg sikker på!

Lillenala sa...

Scrappehuset har ligget som i bloggen min i flere dager allerede ;)

nabon sa...

http://nabon.blogspot.com/2008/08/blogcandy.html

Flott candysnacks!!!

Snuppelure sa...

For en flott blogcandy :o)
Da er alle kravene oppfylt for å være med i trekningen :)

Hilde sa...

Så flott! Supert jenter! Dette blir gøy!

piale sa...

Dere har vært på lista mi lenge!
Kjempefin blog candy!

Inger-g sa...

Hei,
link til dere er opprettet. Håper dere kan få meg igang med scrapping! Lykke til med åpningen, jeg skal bli en hyppig gjest her.

HegeHB sa...

Jeg og med og har skrevet om der i bloggen mn! Lykke til:)

Anneli sa...

Vil selvfølgelig være med på
blog candy (:
Har lagt dere til under min favoritter, for det blir dere vel..?! Lykke til!
Klem <3

Wibeke sa...

Så søt candy :-)
Gleder meg til å se hva dere byr på, og Scrappehuset er på plass på lista mi!

Anne Lise sa...

Da har jeg lagt det inn :)

Jeanette sa...

Har lagt inn en kommentar og lagt siden deres til i bloggen min:
http://jeanescrapping.blogspot.com/2008/08/scrappehuset-blog-candy.html

Tonje sa...

Da har jeg lagt til blogcandyen i bloggen min:-)

Bendichte sa...

Ønsker dere alle lykke til i morgen med grand åpning an huset!

Og dere er nå blogget i min gamle blog!

Cathrine sa...

Da har jeg linket dere, og skrevet om dere i bloggen!

Dere *må*(hihi) skaffe dere en banner når dere har funnet ut navn på bloggen, evt. en banner med "ScrappeHuset" på, synes det er så kjekt med banners til sidene jeg er mye innom :-)

Lykke til med åpning i morgen, gleder meg til og følge med her:) Hilsen Cathrine

isabell sa...

Nå ligger dere i bloggen min)
Gleder meg til åpningen, dere er en flink gjeng så dette må bli bra!

Lykke til:)

Torill sa...

Denne vil man jo være med på!!! Arti! Gleder meg til i morgen!

Livert sa...

Da er det gjort. :-)

Ellen Karin sa...

Denne bloggen høres spennede ut, og jeg gleder meg til å følge med på alle aktivitetene deres framover.

Oppfordringen er fulgt, så nå kan jeg vente spent og se om jeg er den heldige vinner av en fin blogcandy. Det ville i såfall vært første gang. ;)

Linda sa...

Dere lå alt på lista mi!! :)))

men har lagt inn en liten kommentar også ;)

Angella sa...

Jaaaaa!, jeg rekker å bli med:)
GLeder meg til åpningen deres i morgen...
Angella

Nina B. sa...

Linken lå der allerede, og nå er dere nevnt i eget innlegg også!
Dette blir spennende!!

http://typisknina.blogspot.com/

Maritamor sa...

Da har jeg lagt siden deres inn på listen over mine favorittblogger :o) Gleder meg til å følge med dere videre damer!
Flinke er dere!!