28. august 2008

ScrappeHusets challenge har fått et navn!

...men før jeg avslører det, vil jeg takke for alle de 118 forslagene vi fikk! Helt utrolig, vi i DT kom ikke på ett engang!

Litt om challengen vil jeg også si... ;)
To scrappere møtes til duell hver måned, de får utdelt hvert sitt kit, satt sammen av oss i DT og sponset av en av våre superdupre sponsorer! Kitet inneholder kartong, papir, bokstaver og litt pynt. Det skal være en utfordring, så det er ikke så alt for mye man for å boltre seg med;)

Reglene;
Deltakerne skal lage 1 LO hver
Bruk så mye man klarer fra kitet
I tillegg til kitet kan det bruke blekk til sverting av kanter, men ingen stempling
Man kan også bruke tusj/penn til tekst
Og lim og verktøy, selvfølgelig;)

Deltakerne skal også utfordre de to neste som skal ut! En hver altså.

Vinneren kåres av DT, og det blir selvfølgelig en premie!

Så......












trallala..............

















hihi..................




















ScrappeHusets challenge heter....




















....ikke lenger ScrappeHusets challenge....













....men....














KitFight!













SolSiv, utrolig bra navn! Vi var egentlig aldri i tvil! Gratulerer, du har vunnet litt knask fra oss. Send adressa di til scrappehuset@hotmail.com så kommer det i posten.
Torill hadde et lignende forslag, så du skal få litt du også, send din adresse til oss, du også.

Fristen på Tones utfordring går ut i morgen ved midnatt, du har fortsatt tid til den. Vinneren får en RAK fra Tone, og der er det garantert noe lekkert!

19 kommentarer:

Torill sa...

Stilig navn!!! Hi hi hi!!! grattis altså!!! og jeg ble glad jeg også! Tusen takk!

Karina sa...

Tillykke med jeres nye navn.

Gladie sa...

Så bra! Kanonkult navn! Gratulerer, SolSiv :) :)

Anne M sa...

Stilig navn!! Dette blir spennende:)

Trine {Triurine} sa...

hihi!så utrolig bra navn!
gleder meg til å se hva som dukke ropp her etterhvert!

Heidi sa...

Kult navn, og for en artig utfordring. Denne kunne jeg tenkt meg å vært med på ja.

Smuti sa...

Gratulerer med tøft navn på challengen, og gratulerer til SolSiv!! Nå gleder jeg meg til å få se resultater av denne Kitfighten *hi hi*

Anne Kristine sa...

Kjempeflott navn!!! Gratulerer Solsiv

MOD68 sa...

Et kjempestilig navn :)))
Gratulerer SolSiv !!!

ruffa sa...

Vi er såååå fornøyde med navnet selg og vi - tuuusen takk til dere alle sammen, og gratulerer til dere to som kom med forslaget.

Renee

isabell sa...

Kjempe kult navn:)
gratulerer!

Linda sa...

utrolig kult navn! gratulerer!
og den challengen høres vanvittig artig ut! er det sånn at hvem som helst som besøker bloggen kan bli med? eller åssen er det?
hadde hvert morro å få være m på en gang i hvertfall :)))

linda

SOLBLOMST, sa...

Gratulerer, SolSiv. Kjempeflott navn.

Aquarell sa...

Så stilig navn.:D

mi@ sa...

Kult navn som det rocker av!!
Blir moro å se hva folk finner på.
Håper vi får se utgangspunktet også;-)

Karoline sa...

Morsomt navn, og spennende konsept!

nabon sa...

KUULT, og gratulerer!


Jeg digger KitFight!!!
;-)

solsiv sa...

Tusen takk :-) Ble kjeeempe overrasket men ikke desto mindre glad :-) :-) :-)

Gleder meg til fortsettelsen :-)

Renée sa...

Så kult navn! Passer jo perfekt!! :D