2. august 2008

ScrappeHuset challenge trenger et navn og da trenger vi deres hjelp!

Dere utfordres herved til å komme med navneforslag for utfordringen som skal legges ut her for aller første gang 02.09.08. Vinneren mottar selvfølgelig en RAK som er på huset *smile*.

Utfordringen her blir at to scrappere mottar et kit fra oss og skal scrappe mot hverandre, disse to utfordrer hver sin nestemann som skal møte hverandre i neste utfordring.

Har dere noen gode navneforslag så legg dem inn kommentarfeltet og vi trekker en vinner.

Frist 25.08.08

Dette er RAK’ens innhold:

44 kommentarer:

Lene sa...

ScrappeDuellen er det første som dukker opp i hodet mitt... :D

Ruby sa...

Så artig denne utfordringen blir!!! Spennende!!!

Jeg foreslår:

ScrappeBattle

Renée sa...

For en utrolig kul og kreativ type utfordring!! :D

Hm..
Klar-ferdig-scrapp
Ready-set-scrap
Versus

Tja, det var dte jeg kom på :p

Smuti sa...

DuellScrappen var det første jeg kom på når jeg så hva som var utfordringa. Ser nå at Lene har foreslått nesten det samme bare med omvendt rekkefølge på ordene, så nå må jeg vist i tenkeboksen igjen. Uansett blir det spennende å følge med på dere fremover. Lykke til!

Nora sa...

Jeg tenkte også på Scrappeduell :) Hm.. hva ellers.. Scrappekampen, Tvescrap.. Scrap-off.. hehe. Jeg er ikke så god på kreative navn >< Gleder meg til å følge med på utfordringen da :D

solsiv sa...

Kit fight

MOD68 sa...

Hmmm "Kit-boxing" hehe
Spennende konsept !!!

Brita sa...

Flotte forslag! Keep them coming!

Cathrine sa...

Mine forslag:
ScrappeSlaget
Batalje Scrapp
ScrappePrøven
UtfordringsHuset
Oppgave:Scrapp
1-2-Scrapp

SOLBLOMST sa...

Scrallenge. :D

Nina B. sa...

To-kamp, Scrappestaffetten...

ruffa sa...

Masse bra forslag det var kommet her da *smile*

Tonemor sa...

Hva med:

Kit-duellen evt.
KITuellen

Berit sa...

KitScrapDuellen

One-two-Scrapp/1-2-scrapp

Scrappehusets KitDuellering

Kit-mesterskapet

Aquarell sa...

Prøver meg med... ScrapFight...

Hilde sa...

Flotte forslag jenter! Keep it up!

Tone K. sa...

Åhhh...jeg skrev først en laaang liste med forslag....også ble det borte :O(
Noen husker jeg kanskje.....

- scrappegleden
- "gledeshuset" hihi
- girls just wanna have scrapfun
- girls full of scrap
- we are full of scrap/full of scrap
- urban scrap
- scrappearkivet
- scrapmodel
- city/country scrap
- scrappeboom
- memoryscrap
- remember his scrap

Kom visst ikke på alle igjen...men, men.

mvh
Tone K.

Tone K. sa...

Den siste skal være "remember this scrap" da :o)

:o)

ANGELO sa...

Scrappuleringen

ScrappeKampen (oops, allerede foreslått)

Tve-Scrappen

Skal prøve å vri hjernen litt til :)

ANGELO sa...

HønseDuellen
HønseScrappen
:)

ANGELO sa...

HønseKampen

Tone K. sa...

Hadde flere forslag jeg ;O)

- scrap for fun
- scrappevarietè
- scrappeScenen
- scrapclub
- pic a memory
- snapscrap
- be free to scrap
- create a memory
- everyday scrap
- daily scrap
- what to scrap ?
- ScrapArt

:o)
Tone K.

Brita sa...

Masse herlige forslag!

Tone K. sa...

Gosh...er i siget nå....hihi

- scrappenøtt
- scrap-task
- scrap at stake
- scrapacity
- scapability
- scrappegåten
- scrappetrenden
- scrap-contest

:o)
Tone K.

Vibeke sa...

Massevis av flotte forslag!!!:):)

Torill sa...

Det jeg kommer på er:
- KITfight
- tokit
- scrattle
- Duell
- DUellerJeg

Cathrine sa...

-Hva med sCrap og vinn??? Som i Skrap og vinn på skrapeloddene!

-Scrap it

Hilsen Cathrine:)

Ann Mari sa...

Hva med "Hus-duellen"?
Eller "Leke-stue"?

;)

MVH Ann Mari

piale sa...

Jeg syns det er moro med norsk jeg da:-)

HusKampen
HjemmeKampen
ToKamp

HegeHB sa...

Jeg foreslår
Scrapfun
Scrappehusets utfordring
husets utfordring..
nei her var det dårlig fantasi gitt:)

Linn sa...

Hmmm dette var vanskelig er jo så sinnsykt mange gode forslag! Men her er mine ;)

2toscrap
Scrap back to back
2-kampen
Scrappekampen
Husets tokamp
Husets duell
Head to head

Anne Kristine sa...

Prøvde å vri hjernen her jeg også :o)
Så mye flotte forslag her ... så dette var ikke lett.
Men et forslag kom opp her da
scrap4battle

Heidi sa...

Her var det mye bra forslag.

Mine forslag:

Scrapfight
Scrap 4 life
Scrappoff
Scrappekrig

Gladie sa...

Vet du, jeg synes forslaget kit fight fra SolSiv er så kult at jeg nominerer det en gang til.

(eventuell ære&RAK til henne selvsagt)

nabon sa...

syntes også Kitfight var bra!!!

tommern opp!

Papirkurven sa...

Husbråk

birgit marie sa...

ScrapTheKit (STK)

birgit marie sa...

ScrapTheKit (STK)

Marit sa...

Har var det mangen flott forslag.

mitt forslag er:

Scrap It Forward

Scrap Det Videre

Susanne Meltesen sa...

Super go' idé - det glæder jeg mig til at se mere til.

Nu er norsk ikke min stærske side, men her er mine forslag:
- Kick the House
- Husets duel
- Scrap stokken (på dansk "scrap stafet")
- Scrap stokk
- Stokken
-

Heidi sa...

Kitbattle

Utfordingsscrappen

Gunn (Merete) sa...

Her var det utrolig mange kreative forslag.
Har ett enkelt ett jeg.

"DuoScrappen"


Denne bloggen skal på lista mi, kjempefin. Jeg fant den via Åshild og Kreative ArtJournals.Jeg er en av de som er med der.

random sa...

Scrappehusets kjededuell

KitCupen

fight&forward :o)

Scrappehusets hanskekast

Papiroppgjøret

Silje sa...

Husets*Kit
Husets*Kit*Kamp
Husets*Kamp*Kit
Husets*Kit*Utfordring
Husets*Utfordrings*Kit
Kit*for*to
Kit*Kampen
Scrap*2*Kit

Tja...ikke lett å være kreativ når det allerede har kommet så mange utrolig bra forslag!