6. august 2008

Brita Valle

Etter at vi har gjort om litt her, har vi funnet ut at Renèe og jeg også må presentere oss ordentlig.

Jeg heter Brita og er 27 år. Jeg bor sammen med Tom og sammen har vi to snupper, Sara som er april`04modell og Ingrid som ble født i februar`08. Vi har kjøpt oss hus i hjembygda mi og her trives vi godt.

For tiden er jeg i foreldrepermisjon med minstesnuppa, og det nyter jeg. Det er nok siste gang jeg har liten baby. Og tiden går så altfor fort...
Jeg begynte med scrapping i september 2005 og det ble raskt til noe mer enn å gjøre litt ekstra ut av bildene. Jeg hadde sett litt på noe av det jentene på MammaNett gjorde, men jeg syns det var skikkelig fjernt! *fniser* Lite visste jeg... Kort tid etter var jeg hekta! Jeg husker enda følelsen da den første scrappepakka kom i posten, det var HERLIG! Siden gjentok følelsen seg, da jeg våget meg ut på det amerikanske markedet, en helt ny verden åpnet seg og du verden så mye man kan få for 200 kroner der... Nå må man nok gange opp den summen litt, for å få det jeg handler for i dag... Jeg er vel nødt til å innrømme at jeg nok handler mer enn jeg scrapper... Det ser i alle fall sånn ut! Scrappeplassen øker stadig i omfang.

I tillegg til kartong og mønsterark, var noe av det første jeg kjøpte brads og bånd. Og det er fortsatt noe man nesten alltid finner på LOene mine. Etterhvert oppdaget jeg rubons, blomster og chipboard. Med chipboard fulgte maling, og jeg tror jeg har alle fargene til Making Memories, ikke mange jeg mangler i hvert fall... I det siste har det vært thickers og andre klistrebokstaver som har vært ei dille, sammen med knapper og masse metallpynt. Jeg elsker å prøve nye ting, og nå i det siste har jeg prøvd å utfolde meg med farger. LOene mine er ofte preget av mye dilldall, men jeg syns jeg får fram bildene alikevel. Jeg er nøye på å ha med litt tekst, jeg scrapper mange hendelser og da er det kjekt å kunne lese om hva vi gjorde, hvem vi var sammen med etc. senere, dette er ting som ofte går i glemmeboka for meg.

Som Hilde, gjør jeg alltid ferdig en LO før jeg begynner på en ny. Blir en liten krise i hodet mitt om jeg ikke gjør det...*fnis*

Ellers går tiden med til ungene, matlagning, interiør, bruktmarkeder, shopping, tid med venner og familie...

Bloggen

2 kommentarer:

SOLBLOMST, sa...

Gratulerer, og lykke til.

Bendichte sa...

Gratulerer med eget "hus", Brita! Ser spennende ut og lykke til i morgen!