3. august 2008

Vibeke

Jeg er ei glad jente på 34 år, har funnet mannen i mitt liv - og er mamma til 2 utrolig herlige jenter, Sina og Celine. Er vel de 2 som er mine mest ynda scrappeobjekter:)Jeg har bestandig vært glad i å fotografere - men scrapping begynte jeg først med i november 2007. Og gjett om jeg er glad for det!!! Scrapping er en helt utrolig morsom hobby!!!! Siden jeg er relativ fersk innen scrapping - føler jeg selv at jeg ikke har låst meg helt innen noen fast måte å scrappe på. Jeg er glad i å scrappe med knæsje farger den ene dagen - mens neste dag kan jeg kose meg med en vintage LO.Når jeg startet med scrapping - så var det kun 12x 12 jeg scrappet i - men nå prøver jeg meg på de fleste formater, små albumer - og jeg har akkurat kjøpt meg en Bind - it -all :)Jeg gleder meg utrolig til å jobbe sammen med de dyktige jentene her i ScrappeHuset -. og tar det som en stor ære at de har lyst til å ha meg med på teamet!!!!:)

10 kommentarer:

Marle sa...

Gratulerer!

Skal bli gøy å se hva du tryller frem fremover ;D

SOLBLOMST sa...

Gratulerer! Lykke til.

Hilde sa...

Gratulerer med DT-plass! Skal blir gøy å jobbe sammen med deg, du er så flink!

Karen M. Thaule-Pedersen sa...

Gleder meg til å jobbe med deg her inne!:)

Beate sa...

Gratulerer som designer. :)

Kristina sa...

Gratulerer som DT-medlem. :)

ruffa sa...

Velkommen og gratulerer til deg og. Dette blir moro

Berit sa...

Gratulerer så mye!! Gleder meg til å følge med her inne! En flott samling designere ser det ut til :)

Vibeke sa...

Tusen takk alle sammen!!! Jeg gleder meg til vi er i gang:):)

Bendichte sa...

Gratulerer og lykke til i morgen!