26. august 2008

ScrapWalken i august!

Da er vi i gang med ScrapWalken - vår versjon av modellenes catwalk:)

Vi har vært rundt om på forskjellige forumer, i gallerier - og selvfølgelig i blogger. Det florerer av nydelige, tøffe og herlige LOer rundt omkring. Det er utrolig at lille Norge kan ha så mange dyktige scrappere!!:)
Vi i DT velger oss 1 LO hver - og her er månedens utvalgte:

Beate:

"Jeg har nå besøkt en hel masse blogger, gurimalla så mye flott som blir laget i det norske land altså. Men jeg får bare velge en kreasjon, og da falt valget på denne nydelig LOen fra Lise Seivåg. Denne stilen er utrolig lekker om man behersker den, og det gjør absolutt Lise. Layouten har en helhet som gjør at man blir sittende å se og se på den. I tillegg så er jo tema til å dåne av. Bare helt nydelig Lise!"

Hilde:

"Jeg velger meg denne LO'en av Aquarell. Jeg falt for både oppsett, fargebruk og tema for LO'en. Hvor mange har vel ikke opplevd å ha så jevnlig kontakt med andre scrappere gjennom internett at det føles som nære venner?"

Karen:

"Det er jammen ikke lett å velge ut en spesiell LO i dag. Det er et utall av scrappere som fortjener en plass i rampelyset, ikke bare en gang, men mange ganger! Jeg har denne gangen valgt ut Jonnas LO som en favoritt. Jeg synes bildet er morsomt, og teksten er veldig beskrivende og morsom den også. Dessuten liker jeg det litt utradisjonelle valget hun har gjort i forhold til farger. Hun mikser rosa og to nyanser av grønt sammen med brunt, hvitt og sort. En spennende kombinasjon som jeg synes hun balanserer godt. Fin dybde! Ellers er balansen i LO`en forøvrig også veldig bra synes jeg!"

Brita:

"Jeg velger med denne av Lula.Knallbra bilder, herlige kommentarer og supert oppsett! Stilig med fargeklatten oppe i hjørnet. Rett og slett en knall layout!"

Renée:

"Mitt valg ble Anne sin LO. Hovedgrunnen for at valget falt akkurat på denne er fordi det er leeenge siden jeg har sett en grønn LO og jeg syntes det er så flott "lys" på hele LO'en"

Vibeke:

"Jeg har mistet tellingen på hvor mange blogger, antall Loer og forum jeg har vært innom nå. Har bare ventet på at jeg skulle få den skikkelige wow opplevelse av en LO - jeg har funnet mange supre Loer men denne Loen av Kine var bare helt utrolig!! Flott sammensatt - og helt suverene detaljer!!"

Dette var våre 6 utvalgte i august - neste gang er det kanskje akkurat din LO vi faller for:)

Fristen for å sende inn forslaget til navn på Scrappehuset sin challenge er gått ut. Takk for mange flotte forslag!!
Den 28 august blir vinneren kåret:)

15 kommentarer:

ruffa sa...

Gratulerer alle sammen med utrolig vakre LO'er

Det har vært skikkelig moro å være på så mange besøk.

Renee
ScrappeHuset

Anne M sa...

Gratulerer alle sammen.
Kjempeflotte LOer!!:)

Smuti sa...

Gratulerer alle sammen!! Kjempefine!!
Så flinke dere har vært og plukket ut loer. Så flotte og likevel så forskjellige. Morsomt å se :)

Vibeke sa...

Gratulerer alle sammen!!

MOD68 sa...

Wao så flott Scrapwalk :)))
Grattis alle sammen *bølgen*

Lise sa...

Så utrolig gøy!! Føler meg helt beæret i dette fantastiske selskap! :o)
Mange flott LO'er dere har funnet frem også :o)

Anne Kristine sa...

Så moro dette var å få være en del av denne ukas Scrapwalk . Tusen takk Renèe. "klem" Og gratulere så masse til dere andre også.. masse inpirasjon å hente .

Lula sa...

OJ, Det var litt av en overraskelse å komme hjem til!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeh, nå ble jeg skikkelig glad her;) Tusen takk til Brita som valgte ut min lo og gratulerer til alle dere andre for nydelige loer!

Klem

Jonna sa...

Holdt på å ramle av stolen når jeg plutselig så min egen datter flire mot meg.. :-)
Kjedet meg på jobb og skulle bare snike meg innom noen scrappesider.

Tusen takk! Jeg føler meg veldig beæret.
Og gratulerer til alle de andre også.

isabell sa...

Her var det mange flotte LOer :)
Gratulerer til dere alle:)

Gladie sa...

Guri malla så mye lekkert! Gratulerer alle sammen :)

Aquarell sa...

Så mye flott!
Gratulerer til de utvalgte, føler meg beæret over å være i så talentfullt selskap.:D

Torill sa...

Så mye stilig!!! Grattis alle sammen!

Jamie sa...

Congrats ladies, beautiful work!

_Kine sa...

Så gøy å bli valgt ut! Tusen takk for at du valgte min, Vibeke :D