14. august 2008

Velkommen til den store åpningsfesten!

Endelig er vi i gang!


Vi er 6 spente og gira jenter her nå, vi har masse på lager som vi gleder oss til å dele med dere! Det har vært hektisk arbeid i kulissene de siste dagene og nå er vi klare!
Om du ønsker å besøke DTs private blogger, kan du klikke på fjesene våre, en fyldig presentasjon får du ved å velge designere under "etiketter".

ScrappeHuset skal være et sted for inspirasjon, et sted for å lære nye ting, et sted man skal kunne kose seg! En liten pause i hverdagen:)



Litt om hva vi har å tilby;
"Alt om..."; Her tar vi for oss en scrapper vi rett og slett vil vite alt om! Scrapperen blir også bedt om å lage en utfordring til oss i DT og til dere.
Artiklene våre; Blir skrevet av oss eller gjesteskribenter. Vi kommer til å dekke produktnyheter, teknikker, sparetips, stilretninger... I det hele tatt! Av og til vil artiklene følges av en utfordring.
Månedens Ansikt; Her går vi i dybden, og har en god scrappeprat!
ScrapWalken er vår versjon av modellenes catwalk;) Hver av oss i DT velger en LO vi har lagt spesielt merke til i løpet av måneden.
Challengen; Dette er duellen mellom to scrappere, les mer om den og navnekonkurransen her.


ScrappeHuset skal være et magasin på nett, med alt man forventer av et helt vanlig blad:)



Siden dette er en åpningsfest har vi selvfølgelig en godbit til leserne våre!
Bli med på åpningsfesten og kanskje det er du som får denne RAKen fra Beate! Vinneren trekkes 17. august kl. 21.00.




Så til vinneren av ventekonkurransen vår; Header og ære!
Tusen takk til alle som sendte inn forslag, kjempegøy!

Headeren har dere nok allerede sett, og den som nok drar kjensel på den er Maria B. Andersen!

Gratulerer så mye, din header er det første ScrappeHusets lesere får se når de kommer hit!
Hele DT falt for denne, altså!


I morgen dukker vår første gjest i spalten "Alt om.." opp!
Noen sniktitter på LOene som vi har laget skal dere få se...




Til slutt vil vi bare si;

Vi erklærer herved ScrappeHuset for åpnet!!!

75 kommentarer:

Lillenala sa...

Grattis med åpningen :)
Blir nok å være mye her inne..

Masse lykke til!

Anne Kristine sa...

GRATULERER !!!!
Dette ser ut til å bli kjempebra jenter!!! Gleder meg til å følge med på dette og bli inspirert av det dere tryller frem.
Flinke er dere!!!
Klem fra Anne

Kristina sa...

Gratulerer jenter!! Dette blir veldig spennende. :)

MOD68 sa...

*Bølgen* !!!
Gratulerer alle sammen :)))

Smuti sa...

Gratulerer!!

Blir spennende å følge med her fremover :)

SOLBLOMST, sa...

Yes! Endelig! Gratulerer med åpningen. Dette blir spennende.

ruffa sa...

Og vi gleder oss like mye som dere.
Hjertelig velkommen hit til oss i ScrappeHuset *klemmer*

Synnøve sa...

Gratulerer med åpningen!! Dette ser kjempespennende ut, kommer nok til å titte innom her for å finne inspirasjon rett som det er :)

Lise sa...

Gratulerer med grand opening!
Gleder meg virkelig til å bli inspirert av bloggen deres! Stå på jenter! :)

Anne M sa...

Gratulerer med åpningen!!

Gleder meg til å følge med fremover, høres ut som det er mye kjekt i vente:)

Christel (scrappeberta) sa...

Gratulere så masse, gleder mæ til å se ka dokker finner på :D

Anne Lise sa...

så spennende da :)

Aakre sa...

Gratulerer med åpninga jenter!!! Jeg gleder meg sååå masse til å følge med her :) Klar for å bli inspirert ja :)

Klems Line

Norunn sa...

Gratulerer så mye med åpningen! gleder meg til og se hva dere har og tilby, og til all inspirasjonen jeg gleder meg og se!

Fenris sa...

Gratulerer så mye med åpninga!
Blir spennende å følge med her.

Mvh Linn

Berit sa...

Gratulerer så mye med åpningen og gratulerer til Maria med Header-seieren! Den var kjempeflott!!

Kjempespennende!! Gleder meg til å følge med på dere og det dere finner på :)

sam sa...

Gratulerer med åpningen. Dette blir veldig spennende.

skaubytrollet sa...

Gratulerer med åpningen!
Gleder meg masse til å følge med fremover :D

Gladie sa...

Gratulerer med åpningen, gleder meg til å se hva dere finner på fremover :)

Tor Martin sa...

Gratulerer! Dette skal bli spennende!! :)

Trudeh sa...

Gratulerer med åpninga. Dette ser kjempebra ut :o)

Helle sa...

Gratulerer med åpningen! Jeg gleder meg til å følge dere framover!

nabon sa...

juhuuu!!

Applaus!

Dette ser skikkelig bra ut!!

Gratulerer!!!

Heidi sa...

Kjempebra.
Gleder meg til fortsettelsen. For ikke å snakke om all inspirasjonen jeg har tenkt å hente her inne.

HegeHB sa...

ER imponert over det dere har fått til. Her skal jeg følge med. Gratulerer med åpingsfeste:)

Inas lune hjørne. sa...

Gratulerer så mye med en flott blogg! Gleder meg til å følge med her.

Brita sa...

For en fantastisk herlig åpning! Dette blir moro!

Tuuusen takk!

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med åpningen!
Jeg gleder meg som alle andre til å følge med dere!

Masse lykke til!

Wenche sa...

Gratulerer med åpningen. Gleder meg masse til å følge med her inne. Dette ser virkelig spennende ut.

Lykke til og kos dere med arbeidet.

Jonna sa...

Gratulerer så mye med åpningen!
Skal nok kikke innom fremover.

Ellen Karin sa...

Oj....dette blir morsomt. Gratulerer så mye med åpningen, og med den flotte headeren. Gleder meg veldig til å følge med på hva som skjer her inne. Kanskje jeg kan hive meg med i en utfordring innimellom også.

3 x 3 hurra for ScrappeHuset

Sonja sa...

Gratulerer! Blir spennende å følge med her!

Ann-Kristin sa...

Gratulerer med flott åpning!! Blir spennende å følge med her - gleder meg!!

Mvh Ann-Kristin

Carina sa...

Gratulerer så mye med Scrappehuset, gleder meg til å følge med på alt spennende dere finner på.

Karina sa...

Tillykke med åbningen. Her må jeg vist hellere følge med.

Cathrine sa...

Gratulerer! Endelig er scrappehuset åpnet! Kommer til og titte mye innom denne siden iallefall:o)

Stå på jenter! Hilsen Cathrine

Veronica sa...

Gratulerer!
Her blir det masse inspirasjon å hente! Gleder meg allerede:)

Anette S sa...

Gratulerer med åpningen! Og gratulerer til alle oss som får lese her også!
Gleder meg til å følge med!

elinjanne sa...

Gratulerer, og lykke til.
Blir spennende å følge dere.

Linn Hege sa...

Gratulerer med åpningen!
Gleder meg til å få mye inspirasjon herfra!

Linda sa...

gratulerer så mye m åpningen av scrappehuset!!
gleder meg til å komme innom her og 'bade' i inspirasjon!! :)))

Camilla sa...

Gratulerer med åpningen, flott header:)

Renée sa...

Ojoj, yrverkeri og greier!! :D
GRATULERER SÅ MYE MED ÅPNNING!!!
Flott header dere har fått dere og :) Gleder meg masse til å følge med fremover!

Ruby sa...

Gratulerer så mye med åpningen, dette har jeg ventet i spenning på. Dere er så utrolig flinke alle sammen, og til stor inspirasjon for meg og mange andre. Setter pris på tiden og iveren som dere legger i dette.

Lykke til videre! :)

Jeanette sa...

Gratulerer så mye! Blir spennende med en annerledes scrappeblog!

ToneF sa...

Gratulerer så masse med åpninga!!!
Dette ser supert ut og jeg gleder meg masse til å se hva dere finner på framover :o)

Masse masse lykke til :D

Anne Bente sa...

tillykke tillykke med åbningen, jeg har sat jeres header på min blog, med direkte link, jeg kommer til at kigge tit forbi her:)

Maria sa...

Gratulerer så mye med åpninga jenter ***** BØLGEN*******
Gleder meg til å følge med dere fremover, og skal prøvd og få vært med på noen konkurranser:)

Knakende flott header dere har fått dere:)

MASSE lykke til alle 6, dere er kjempeinspirerende og dyktige scrappere alle sammen :):)

Ann Hedvig sa...

Gratulerer!

Virgo1971 sa...

Gratulerer!
Det blir morsomt å følge med videre! *blomst*

Trine {Triurine} sa...

Grattis med offisiell åpning bertene! dette blir spennende å følge med på!!!

:happydance:

Sosa sa...

Gratulerer så mye med åpningen!
Skal bli moro å følge med dere :)

Marle sa...

Gratulerer med åpningen jenter!!!

tessa sa...

Gratulerer så mye!!

NinaN sa...

Gratulerer så mye med åpningen!
:)

mi@ sa...

Gratulerer med flott åpning av bloggen deres!
Gleder meg til å følge videre.

Lykke til!

Bente sa...

Gratulerer med åpningen!

Gleder meg til og følge med her...spennende,spennende! :)

Vibeche sa...

Gratulerer så mye :)
Gleder meg til å følge med og lese masse spennende her inne :)
Lykke til alle sammen.

Aquarell sa...

Gratulerer med åpningen! Blir spennende å følge dere.:D

Kristins rede sa...

Gratulerer så mye med åpningen! Gleder meg til å følge med her.

Hilde sa...

Tusen takk for alle gratulasjoner.Snakk om super åpning!Vi gleder oss like mye som dere!

Hilde

Lisbet sa...

Gratulerre med åpningen, blir spennende å følge med ;)

piale sa...

Gratulerer!
Gleder meg veldig til å følge dere videre på veien!!

Hanne sa...

Gratulerer med åpningen!

Monica sa...

grattis jenter!! spennende det her!! :)

Broggis sa...

Gratulerer så mye med åpningen!!


Gleder meg til å følge med her hos dere!!!

Torill sa...

Gratulerer med fantastisk nytt hus!!! Gleder meg så til å følge dere! Dette ser veldig bra ut!!! Lykke til!

Nora sa...

Gratulerer med åpningen :)
Jeg er allerede inspirert og jeg gleder meg til fortsettelsen :)

SOLBLOMST, sa...

Gratulerer til Maria med header-seieren.

Maren sa...

Gratulerer så mye jenter :)
Her var det masse flott allerede. Ser frem til mye god inspirasjon fremover :)
Lykke til!!

Klem Maren

Maria Benedicte sa...

Gratulerer! Og tusen takk for at dere valgte headeren min :D Utrolig gøy!

Linn sa...

Gratulerer med åpningen! Jeg fikk ikke sett min pc i går så jeg gikk glipp av åpningen! Men wow så gøy det var å komme inn her i dag og sååå mye herlig lesestoff! Dere er såå flinke!

Flott artikkel med Tone og en nyyydelig header! Wow for et talent Maria er altså!!

Masssse lykke til, og gleder meg til mange timer med lesing og morsomme utfordringer :D

Pernille sa...

Grattis med åpningen!
Her skal jeg jammen fölge med, for dette ser bra ut...

Marianne Hope sa...

Gefeliciteerd! Det er nederlansk og betyr GRATULERER! Gleder meg til å følge med her....

Anne-Britt sa...

Gratulerer så masse med endelig åpning. Gleder meg til å se alt dere finner på og alt det gøye det blir å lese fremover. Lykke til damer:)
Klem fra Anne-Britt