7. august 2008

* Vente-utfordring *

Vi liker ikke å vente, derfor skal dere få en utfordring imens. Som dere kanskje ser så har layouten på bloggen fått seg et ansiktsløft. Vi mangler fremdeles en header og det er nettopp det som blir utfordringen deres!! Lag en header som er ca 880 x 200 pixler, gøy ikke sant! Tenk at din kreasjon kan bli det som alle ScrappeHusets besøkende først ser, hver gang de stikker innom bloggen. Du velger hvilken stil, om du vil scrappe den, om du vil lage den med PC, om du vil ta bilde av noe, mulighetene er der så bare bruk kreativiteten. Hver person får bare levere to forslag, navnet ScrappeHuset skal være tydelig å se, du må ha med et lite hus og ordet "inspirasjon" må være synlig(men ikke dominerende), samt at størrelsen skal være ca 880 x 200 pixler.

Fristen er tirsdag 12.august kl 24.00 og vinneren blir offentliggjort sammen med den ”offisielle” åpningen av bloggen torsdag 14.august, samt at dette kommer i posten.


Vi gleder oss til å se hva dere kommer opp med.

Send ditt forslag til scrappehuset@hotmail.com, om du allerede har sendt inn til den gamle adressen, trenger du ikke å sende på nytt;)

12 kommentarer:

Renée sa...

Så utrolig kul oppgave!!
Bloggen har også blitt kjempefin :) Gleder meg skikkelig til dere kommer igang :D

Maria sa...

Så flott oppgave:)
Skal se om jeg kanskje får prøvd meg på denne ja :)

MOD68 sa...

Wao så tøff oppgave !
Kjempeflott fornyelse på bloggen *bølgen*

Hilde sa...

Gleder meg sååå til å se hva dere lager altså.

Anne Kristine sa...

Så spennende oppdaget ikke denne før nå jeg. Gleder meg til hva dere "tryller" frem her med et så dyktig designerteam.
Lykke til!!!

Ruby sa...

Så flott utfordring,
gleder meg skikkelig til dere kommer ordentlig i gang jeg også.
Tusen takk for en flott RAK som jeg fikk i posten i går,
kan bruke alt sammen!!! :)
Skal se om jeg kan få laget et bidrag til denne!

Ruby sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line sa...

Så flott med enda en norsk blog.. Gleder meg til dere er igang.. ;)

Anne M sa...

Flott oppgave:)

Gleder meg til å følge dere videre. Virker spennende!!

MOD68 sa...

Ikke lenge igjen nå *hyper*
Heia dere alle sammen :)))

Stahl Family sa...

Wish I could read this, however, I love your pages and all.

nabon sa...

skal se om jeg rekker en i morra, flott oppgave og kul rak!!!