26. september 2008

Her er månedens ScrapWalk!!!:)

Da er vi snart ferdig med september - og vi jentene i Scrappehuset har vært på vår månedlige tokt rundt i gallerier, blogger og på forum.

Her er våre valg denne måneden:

Renée:



"Og grunnen for at jeg valgte akkurat denne LO'en fra Ina's galleri er fordi jeg er såååå imponert over enkeltheten og allikevel at helheten blir så avansert og rett og slett helt genial. Fargene og plasseringen av bildet på denne er og utrolig flott og akkurat den lille pyntingen som gjør denne til et lite mesterverk"

Karen:



"Denne fant jeg i Daniel`s blogg. En utrolig kreativ sak, en Notis Boks faktisk! Helt herlig design, nydelige detaljer og fargevalg!"

Brita:



"For en grønn og kul LO! Herlige bilder, flott oppsett - liker at hele formatet er brukt. Masse herlig pynt! Fonten i tittelen er helt perfekt til tema!"
Denne er laget av ToneK

Beate:



"Jeg velger meg denne av Cecilie.
Jeg fikk en vannvittig god julefølelse av denne. Sammensetninga av farger og papir var kjempeflott, og det ryddige oppsettet gir fokus på bildene og all kosen som er før jul. Denne går rett i mine favoritter, og se ikke bort ifra at det kommer en lift"

Hilde:



"Jeg fallt veldig for fargesammensetningen og den slitte looken på bildene. Oppsettet er nydelig, med masse lekre detaljer som alle virker å være nøye plassert og valgt ut. Herlig bruk av forskjellige fonter i tittelen"
Laget av Gine

Vibeke:



"Denne likte jeg med en gang jeg så den!!! Den er bare så herlig!! Et nydelig bilde - en perfekt tittel og en lekker font.
Flott pyntet. En skikkelig flott LO - som er lagd av Tangent."

Gratulerer alle sammen!!!


Dette var våre utvalgte i september - kanskje det er akkurat din LO vi faller for i oktober? Hjelp oss så vi finner deg da:) Legg igjen noen kommentarer, gratulasjoner - og delta i våre utfordringer:)

Minner også om våre andre aktiviteter som pågår nå - sjekk øverst på siden.

Hvordan går det ute på DITT forum - er det der den beste scrapperen befinner seg??

18 kommentarer:

Lise Mariann sa...

Nydelige LO'er altså! Imponert over kreativiteten som finnes i scrappekroppene som befinner seg rundt omkring. :)

Anne Kristine sa...

Så masse flott og inspirerende å se på!!!
Gratulerer alle sammen og takk for at dere deler !

ninabakke sa...

Nydelige LOer :)
Gratulerer alle sammen!

Smuti sa...

Så masse fint dere har funnet frem til!
Får jo så utrolig lyst til å lifte når jeg ser så masse flott.
Gratulerer! Virkelig velfortjent :)

Gladie sa...

Gratulerer alle sammen! Her var det masse lekkert! :)

HegeAL sa...

Gratulerer så mye til alle sammen! Nydelige LOer!

Kjerubin sa...

Gratulerer alle sammen.. Kjempeflotte LOer var det.. Jeg ble veldig inspirert .. :)

Gine sa...

Næmen så koselig da... Tusen takk og gratulerer til alle dere andre også =)

Inas lune hjørne. sa...

Tusen takk Renee for at du valgte min layout.

Gratulerer så mye til dere alle som er på ScrapWalken.

Yasmin sa...

Gratulerer alle sammen.. så mye flotte sider og prosjekter.. :)

Marle sa...

WoW!!

Så mye flott! Og til denne Daniel: Jeg er imponert!

Takk for flott blogg jenter o_O

Jorunn sa...

Wow så masse flott!!!!
Gratulerer til alle sammen!
Masse inspirasjon, tids og idear å hente her!

Daniel Askeland sa...

Tusen takk.!!

Og selvfølgelig gratulerer til dere andre også!!

Mvh
Daniel

Bente sa...

Gratulerer alle sammen! Så mange flotte LO'er gir mye inspirasjon!

isabell sa...

Her var det masse fint å se:)
Gratulerer alle sammen!

Anneli sa...

Så masse flott dere har funnet frem her da <3
Gratulere til de utvalgte!
Kanskje dere skulle hatt en bloggroll på siden her, så kunne vi følge med når noen la ut nye Loer i blogglandia.. (:

Cecilie sa...

Tusen takk, Beate, dette var virkelig en koselig overraskelse :). Gratulerer til alle sammen, her var det mye lekkert å se!!

Anne Bente sa...

sååå masse flotte loer at se og få ideer fra, super flotte alle sammen.