4. september 2008

Lene & Eclectic Kits

Det er september allerede, og høsten nærmer seg med alt som hører til. Jordfarger, regntunge dager, kakao i sofa`n og pledd over seg. Høsten er vakker, synes vi... Vi elsker alle fargene, rødt, gult, oker, grønt, brunt.... En herlig tid!

Vi har, som dere skjønner av innleggstittelen, en gjest i dag. Lene, som driver Eclectic Kits. Nå har hun satt sammen et nytt kit, Mormors Hage, og det får du tak i her.

Lene forteller...

Hei!
Jeg heter Lene og er eier av Eclectic Kits.
Jeg startet Eclectic Kits fordi jeg synes det norske kit markedet var vel magert. Og nå ble det enda magrere, når ScrappingKits legger ned.
Mange norske scrappere er glade i kits og USA er vel der de fleste får tak i sine. Jeg må si det er helt fantastisk hva man kan finne der, men så var det dette med porto, toll og avgifter da... Tollvesenet har virkelig begynt å ta sin oppgave mer alvorlig og stadig flere pakker med godsaker blir knepet.
Så derfor tenkte jeg det var like greit at disse avgiftene var betalt på forhånd av meg og at norske scrappere kan betale akkurat det de vil, uten overaskelser.
Av innhold har jeg prøvd å legge meg på en linje litt på siden av "kun scrappe-ting" og ha med litt godsaker jeg har funnet hist og her. Jeg håper andre er like glad i å bruke slike ting på LOene sine som jeg er =).
Lene:)

Så nå skal vi holde på den lille resten av sommer vi har igjen, vi har da minnene i hvert fall;) Vi ønsker at dere skal scrappe sommerbilder (tatt på sommeren, kan godt være bilder av dårlig sommervær), og dere skal scrappe "Fresht og funky møter Vintage".

Bli inspirert av det nye kitet til Lene, og scrapp i vei!

En heldig vinner får et kit også! ;)
Legg link til LO'en din i kommentarfeltet, bruk en blogg eller et åpent galleri.
Frist; 20. september, midnatt.
PS! Alle bidrag skal være laget spesielt til denne utfordringen og kan ikke kombineres med andre. Det skal scrappes en LO, du velger selv format.

19 kommentarer:

Lene sa...

Lykke til alle sammen!

Vibeke sa...

Utrolig flott KIT!!!!:)

Gleder meg til å se hva som kommer inn her:)

b1te sa...

Så spennende! Og takk til Lene for skryt av Tollvesenet, selv om ikke scrappesaker er førsteprioritet i etaten, så er det flott å høre at vi blir flinkere, -tar det som et kompliment:)Skal prøve meg på denne:)

nabon sa...

http://nabon.blogspot.com/2008/09/fresht-og-funky-mter-vintage.html

-jeg har scrappet denne, med litt greier fra samme kitet!!!

Får mer og mer smaken på kit nå altså!!!

Stå på Lene!

Cathrine sa...

Kjempe fin artikkel, flott kit, og morsom utfordring!! Måtte jo prøve meg på denne og jeg vettu!!:)

Mitt bidrag!!

Hilsen Cathrine..:o)

Maria sa...

knall utfordring :):)
Og herlig KIT.. Gleder meg til å prøve meg på denne:)

Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...

Prøver nok en gang:

mitt bidrag

Bente sa...

Morsom utfordring som jeg måtte prøve meg på,og mitt bidrag er her

MOD68 sa...

Ikke noe problem å bli inspirert av kit`et i alle fall :))
Her er LOen min :
http://www.flickr.com/photos/23575476@N02/2836308583/

Kristina sa...

Et lite bidrag fra meg også; http://xtinas-scrappeverden.blogspot.com/2008/09/got-fish.html

Gladie sa...

Kanonkul oppgave som virkelig satte kreativiteten på prøve! :)
Her er min løsning :)

Maren sa...

Spennende oppgave. Måtte virkelig vri hjernen litt her, men her er min tolkning :)

http://marenkkm.blogspot.com/2008/09/utfordring-p-scrappehuset-lene-eclectic.html

Nina B. sa...

mitt bidrag finner dere her! Takk for super oppgave :)

Smuti sa...

Har laget et bidrag til utfordringa, håper det ikke gjør noe om bildet ikke er tatt denne sommeren, men en sommer for lenge, lenge siden...hi, hi

Her er den

Silje sa...

Her en min lo.

isabell sa...

Da har jeg også fått laget et bidrag til denne utfordringa:)
En morsom og spennende utfordring så her ligger min tolkning av oppgaven

http://isabellhelgesen.blogspot.com/2008/09/sykkel.html

isabell sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.