28. september 2008

Våre favoritter i september

Da har jentene vært på en liten shoppingrunde, igjen!
Her er favorittene våre denne måneden!

Karen; Herlig effekt både på papir, og til og med rett på fotografiet!


Hilde; RIFF RAFF DESIGN. Elsker alle de lekre chipboardene og hvordan de kan males for å gi akkurat det uttrykket man selv ønsker. Kommer i nye fasonger hver mnd, og de blir bare kulere og kulere.



Melissa Frances:Disse små herlighetene er jo bare til å dåne av. Sjekk så lekre da... Må ha det, bare må ha det!


Og sist men ikke minst:De flotte jule-og vinterpapirene fra den nye kolleksjonen til 3ndypapir.

Vibeke; Charms - Kan brukes på alle Loer eller kort.Finnes i de utrolige varianter og fasonger.Her finner du mange:http://www.kortoggodt.com/

Kruseduller/Swirls - Har vært populært en stund nå - men jeg er veldig glad i mine fortsatt:)
Disse i chipboard kan males, stemples på, få en spray med glimmemisten osv osv.Nydelige:) Her får du 36 stykker til kun 69,-:)
http://www.scrapme.no/
RoseMoka!!!! - Vi er så heldige at vi har fått dem til å sponse oss her i Scrappehuset - og vi gleder oss til vi får pakken vår derfra!!! Nydelige ark - og flotte alfabeter!!!:)
Besøk RoseMoka sin blogg her:
http://rosemoka.typepad.com/le_blogue_de_rose_moka/
I Norge kan du få kjøpt disse herlige produktene her:
http://www.scrappejungelen.no/


Beate; STORE primablomster, de er så utrolig LEKRE! Kjøpt på Ebay. Finnes i mange farger.

Cracled paint fra Tim Holtz, gir en flott effekt på LOen! Mange farger å velge mellom. Hos Papirgleder.no.

Renèe/ruffa; Denne måneden er nesten alle mine favoritter fra PapierValise.com, et lite skattekammer som jeg ble tipset om av Modesty for en stund tilbake og jeg er rett og slett forelsket i det jeg klarer å finne frem av små skatter der inne. Bare nå fra sist jeg var der har det dukket opp enda mer spennende. Her er noe av det jeg boltrer meg i om dagen, og mye av det som kommer fra denne butikken ER faktisk gammelt, det lukter litt gammelt loft av pakken *smiler*.

Dette er og en favoritt hos meg som jeg har brukt på flere av LO'ene jeg har laget i det siste. Dette er en såpblomst (lukter skikkelig godt) fra JYSK.
Brita; Jeg har falt pladask for disse buttonsa fra American Crafts, finnes i 5 forskjellige teamer med to typer i hvert tema. Har ikke funnet de i Norge enda, men de finnes f.eks på Two peas in a Bucket. 5 dollar for ei pakke.

Pyntenålene fra Bente er så innmari fine, sikkert ikke all verden å lage selv, men sånt gidder jeg ikke;) Da er det perfekt at noen lager de for meg! Mange forskjellige farger og størrelser.

Olabukser;) Samboeren heiv ei sliten ei en dag, og den snappa jeg til meg. Brukte den som bånd og det ble innmari kult! Et detaljbilde fra en LO laget for ScrappeMania, hele LOen kommer på nevnte blogg 5. oktober.

Ugler! Se denne søte her, da! Stempel fra Prima.
Sassafras! Jeg elsker de nye seriene! Disse figurene i chipboard er så fine! MÅ HA!

8 kommentarer:

Gladie sa...

Oooo, her var mye goodies! RoseMoka blir en ny favoritt ser jeg :D Takk for tipsa! :)

Berit sa...

Masse herlig "MÅ HA" her ja!!!
Brita, hvem selger figurene fra Sassafras her i Norge?

Bente sa...

Masse spennende her ja :-)

Anne Kristine sa...

Takk for mange fine tips og ideer.

Solblomst sa...

Superflott!

Brita sa...

Berit; jeg har kjøpt de på Two Peas, tror ikke de er i Norge enda.

kine sa...

Så mye flott dere finner fram :) Dette er en skikkelig spennende blogg og besøke :)

Berit sa...

Ok, Brita. Flotte var de hvertfall :)