5. september 2008

Worlds RAK Day

Da har jeg trukket ut av de som ble nominert flere ganger og mottager av vår Worlds RAK Day RAK pakke går til xtina, hun ble nominert av neeta som sier dette om xtina: Jeg vil gjerne nominere Xtina! Fordi hun er full av initiativ, skaperglede og er utrolig snill og søt!;) og Renée som sier dette: Det vil jeg fordi hun er en utrolig talentfull scrapper. Og, som neeta allerede har sagt, er hun full av initiativ!! Utenom dette er hun også velidg hyggelig og snill :).

Pakke går til deg i posten - GRATULERER. Sender du adressen din er du snill.

10 kommentarer:

Renée sa...

Gratulerer Kristina!! Dette fortjente du :D

Vibeke sa...

Gratulerer!!!:)

Carrin sa...

Så utrolig fortjent!! Gratulerer så masse!

Nina B. sa...

Gratulerer!

ullpurka sa...

Gratulerer så mye med velfortjent RAK.

SOLBLOMST, sa...

Gratulerer!!

Heidi sa...

Det var en velfortjent RAK ja. Kristina er toppers rett og slett.

Grattis snuppa!

HegeHB sa...

Gratulerer så mye med RAK!

Smuti sa...

Gratulerer med RAK!

Kristina sa...

Åååå, dette visste jeg ikke før nå! Tusen takk Heidi for at du tipset meg. Og tuuuusen takk til dere to snupper som nominerte meg, goooe dere er altså!! Jippi!!