14. oktober 2008

AVSTEMMING FORUMUTFORDRINGEN 2008

Og da er dagen her, avstemmingen i ForumUtfordringen 2008 er i gang.

Aller først vil vi få lov til å takke alle dere som har deltatt.

Vi har vært innom alle forumene og tittet og sett, og du verden for noen utrolig flotte LO’er vi har fått lov til å se på og nyte. Mange av avstemmingene har vært veldig spennende og det er kun 1 eller få stemmer som har skilt vinneren fra andre plassen i flere av de individuelle avstemmingene.

Til sammen har det vært 92 LO’er som vi har fått lov til å se, og dette synes vi er en helt fantastisk oppslutning og vi har helt klart bestemt oss for at dette gjentar vi høsten 2009.

Og kanskje vi klarer å få med et par forum til som ikke hadde anledning til å bli med denne gangen ?

Her har dere en liste over deltagerne:







Glitter&Stas







En oppfriskning av oppgaven:

"Du skal scrappe en enkel LO i maskuline farger om en mann som betyr noe spesielt for deg, det kan være mannen/samboeren/kjæresten din, pappaen, onkelen, bestefaren, oldefaren, broren, bestekameraten, nevøen...LOen skal inneholde minst 50 ord med tekst om den mannen du har scrappet.LOen skal ha dybde, både i form av elementer på siden og i form av budskapet -> ikke noe pjatt, men en personlig og "ekte" tekst."

Vi har gjennomgått alle vinnerbidragene og alle kravene som er satt i oppgaven er oppfylt. På noen av LO’ene er journalingen laget som et skjult element derfor har vi valgt å ta med detaljbilder av dette.

Og premiene til årets ForumUtfordring er som følger:

TreL har vært så utrolig snille - og gavmilde at dem sponser vinneren med denne flotte her:
Det er og et gavekort på kr. 350,- fra ScrappOgLapp samt julearkene fra Papirdesign i premie til dere.


MEN, dere, siden vi har fått med så mange gavevillige sponsorer så har vi noen ekstrapremier og, så da oppfordrer vi alle dere som er innom her og stemmer til å legge igjen en kommentar for dette innlegget. Vi vil foreta en trekning blant dere så snart avstemmingen er over. Premiene her er noen flotte stempler og to flotte KIT som dere er med i trekningen av har vi fått av:




ALL VERDENS LYKKE TIL ALLE FINALISTER

Send inn din stemme til forumutfordringen@gmail.com og vi samler stemmene for hvert av bidragene her , vi er mange som skal passe på at stemmene havner der de skal.

Siden det har skjedd som nå ha skjedd så setter vi fristen for innsending av stemmene til 24.10.2008 klokken 24:00.

Bidrag 1.


Bidrag 2.

BIDRAG NUMMER 3 EKSISTERER IKKE - BEKLAGER

Bidrag 4.
Bidrag 5.


Bidrag 6.

Bidrag 7.


Bidrag 8.


Bidrag 9.
Bidrag 10.
Bidrag 11.

Bidrag 12.

Bidrag 13.
Bidrag 14.

56 kommentarer:

Silje sa...

Åj...så mange flotte LO'er!!

Lykke til alle sammen!!

{ Kristina } sa...

Hvor er nr. 3?

Ellen K sa...

hvor er nr 3?????
og hvor mange dager er avstemningen 2 eller 9?????
står 2 forskjellige ting...

piale sa...

Så utrolig mange flott bidrag!
Veldig vanskelig å velge 1..
Lykke til alle sammen

ninabakke sa...

Da har jeg stemt

Lise sa...

Kjempeflotte bidrag! Har stemt :)

Nora sa...

Så flotte finalister! Jeg har stemt på den jeg likte best:)

Fantepie sa...

Fantastisk flotte bidrag, men eg fann faktisk min favoritt ved første gjennomgang... Den var spesiellt bra!

Berit sa...

Mange flotte bidrag !!

Har klart å plukke ut en som skilte seg litt ut.

Marle sa...

Masse flott bidrag!! Og det til denne utrolig vanskelige oppgaven!

gleder meg til å se hvem som vinner :)

O_o

Fenris sa...

Utrolig mange fine LOer her! Jeg er imponert over dere!

Linda sa...

guri malla så flinke dere har hvert! fant tilslutt en jeg likte godt og stemt på den :)

Kari sa...

Utrolig mange flotte bidra, men det var en som skilte seg ut. Jeg har stemt! :-) Hilsen fra Kari

Mette Ny sa...

Så har jeg stemt, det var svært, der var jo mange flotte bidrag!!!

Agnetha sa...

Mange flotte bidrag! Ikke lett å bestemme seg, men fant nå min favoritt:)

Vibeke sa...

Så mange flotte LOer!!!

Nora sa...

Så utrolig mange flotte bidrag!!

Livert sa...

WoW. Det var jammen mange utrolige bidrag.
Masse inspirasjon og hente der gitt.

Solbjørg sa...

Åh... så mykje flott, var vanskelig å stemme, men fikk bestemt meg tilslutt. Ønsker alle deltagere lykke til!

Hildegunn sa...

Utrolig flotte LOer, takk for at jeg fikk være med å stemme!

Anne M sa...

Omsider stemt. Jammen meg ikkje lett å velge bare ein blant så mange lekre bidrag!!
Lykke til!

Gine sa...

Masse flotte bidrag =)

Lykke til alle sammen

jeanette holm sa...

Så utrolig flotte lo`er!!
Har stemt:-)

Heidi sa...

Så masse flott! Har stemt.

Marianne Hope sa...

Jeg har også stemt. Veldig mye fint, men har en favoritt. Lykke til alle sammen!

Iselin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Iselin sa...

Fant fort TO favoritter, og skulle gjerne stemt på de begge to... =)

sonja sa...

Utrolig masse fint da !!

Gladie sa...

Her var det utrolig masse flott - men jeg fant en favoritt som fikk stemmen :)

Kristins rede sa...

Jepp,da har jeg stemt.
Kjempemange fine LOer. Lykke til dere som er med i avstemningen.

Merete sa...

Så mange fine LO'er!! Men klarte faktisk finne en favoritt:)

Lykke til alle sammen!

Sasha sa...

Ja, det er tydelig at oppgaven traff mange i hjertet. Skikkelig bra løsninger. Gratulerer til alle delvinnere:-)

Virgo1971 sa...

Der var det masse flotte bidrag! :)

mamma i nord sa...

Her var det mange flotte bidrag.

Lene sa...

Så mye fint!
Jeg hadde litt problemer med å velge her, ja!

isabell sa...

Oi her var det mange flotte bidrag:) Har stemt, lykke til alle sammen:)

Anonym sa...

hvor er det blitt av avstemningsdelen???????????????

Berit sa...

Så utrolig mange lekre LOer!!


Lykke til!!! :)

Ann Hedvig sa...

Utrolig mange flott LO'er, bare til å bøye seg i støvet *klapper*

Hildegunn/TiaMaria sa...

Så mange flotte LO'er. Vanskelig å bestemme seg, men jeg har en favoritt. Sender en mail jeg!

Camilla :-) sa...

oi du verden så flotte layouter!!! Vi trengte virkelig noen mannlige layouter - det er sjeldent å se.

Lykke til :-)

skaubytrollet sa...

vanskelig å velge da det er så mange utrolig lekre bidrag :D

Anneli sa...

Så flotte bidrag <3 Ikke lett å finne bare EN å stemme på!
Lykke til alle sammen (:

Katrine sa...

Her var det virkelig mye flott å se på!
Lykke til i avstemningen alle sammen.

Kjersti KK sa...

Nå har jeg stemt, og det var ikke lett å velge bare EN. Mange flotte bidrag!

Mette sa...

Så utrolig mange flotte bidrag. Ikke lett å bestemme seg her nei!

Anita sa...

Så flotte bidrag, virkelig vanskelig å bestemme seg

ToneF sa...

Vanskelig å bestemme seg her ja... ;)

Christel (scrappeberta) sa...

wow så masse lekkert! så flinke dokker har vært :D

Sosa sa...

Mange flotte bidrag her! Har stemt :)

jannek sa...

Her var det mange flotte LO`er.

Line sa...

Her var det mange fine!!!!

Ann Mari sa...

Da har jeg avgitt min stemme : )

Bealor sa...

Så mange flotte LO'er, det er nesten umulig å skulle bare velge en å gi stemme til. Lykke til dere er alle verdig vinnere!

bente_me sa...

Her var det jammen mye fint:)

Linda sa...

Jammen vanskelig å velge en, men nå har jeg stemt! :)