14. oktober 2008

Avstemmingen til ForumUtfordringen 2008 - Viktig info

Heisan på alle dere scrappende individer.

Som sikkert de aller fleste har fått med seg la vi i dag ut avstemming for alle finalistene i ForumUtfordringen 2008.

Dette gledet vi oss veldig til og det hele begynte jo så spennende med noen av bidragene som fort havnet i toppen.

Dessverre så har vi oppdaget at det kanskje ikke var helt rettferdig, at det kanskje ikke var de rette bidragene som lå der de lå med det antall stemmer som ble gitt.

Vi gjorde litt undersøkelser rundt dette samt at vi har hatt noen små fugler hviskende i ørene våre, og det har dessverre vist seg at kanskje ikke alle stemmene som er gitt, er gitt fordi det virkelig var det flotteste bidraget de stemte på, men at det i stedet er drevet en liten stemmesanking på og i ulike kanaler.

Vi syntes dette er forferdelig trist og har derfor valgt og foreta en ny avstemming hvor dere i stedet sender inn hvilket bidrag dere stemmer på via mail.

Send inn din stemme til forumutfordringen@gmail.com og vi samler stemmene for hvert av bidragene her i stedet, vi er mange som skal passe på at stemmene havner der de skal.

Siden det har skjedd som nå ha skjedd så setter vi fristen for innsending av stemmene til 24.10.2008 klokken 24:00.

Vi annonserer da den rette vinner så snart vi er klare etter dette.

Og vi lover dere at nå blir det liten tilgang for å drive stemmesanking om det seg er via sms eller for eksempel facebook.

Vi håper dere alle har forståelse for dette og siden det hele utviklet seg slik det gjorde så får vi i beste måte prøve å sette litt søkelyset på at en slik moral burde vi være for gode til å følge etter.

Vi ønsker dere verdige finalister igjen hjertelig lykke til.

Vi håper at vi med dette skrittet kan få de verdige vinnerene av ForumUtfordringen 2008, og premiene er fortsatt som de var.

Og til alle dere som allerede har lagt igjen en kommentar så blir dere med i trekningen av det vi har lovet.

Og vi skal nok se om ikke vi kan finne på en annen liten lur ting og vi.

20 kommentarer:

Fenris sa...

Så synd at det ble slik da. Men skjønner dere godt som vil prøve å ha en rettferdig avstemming.

Vibeche sa...

Det er trist når det blir på den måten pga stemmesanking

Berit sa...

Synd at det ble slik, men flott at dere tar tak i slike situasjoner når de oppstår. Står respekt av det :)

Anne Bente sa...

stor, stor respekt til jer, hvor er det flot i tar det op , og det at i også gør som i har gjort, jeg synes det er virklig godt gået, og viser hvor flot et sted det her er,ikke at jeg selv har nogen med altså :)men retfærdighed er da en gave.

Smuti sa...

Liker at dere prøver å ordne det så det blir rettferdig for alle!

Nå skal jeg sjekke bidragene, og så stemme:)

Bente sa...

Syns også det står respekt av avgjørelsen deres. Kanskje det settes et eksempel slik at det går litt mer rettferdig for seg senere.

Jeg skal stemme nå iallefall !!

ninabakke sa...

Det var synd, litt dumt med stemmesanking i en sånn setting som dette da!

Jeg har stemt på nytt.

Merete sa...

Flott at dere tok tak i dette!!

Har stemt på nytt:)

forumutfordringen sa...

Heisan alle snupper.

Tuuusen takk for at dere ser på dette på samme måte som vi. Vi var veldig spente på hva slags tilbakemeldinger vi ville få, men dette bare MÅTTE vi gjøre så fikk det heller stå seg til. Dere skjønner sikker og at dette ikke var noen lett avgjørelse for oss å ta.

Og en annen liten ting som vi kanskje burde ha skrevet, men dere får bare ha oss unnskyldt, det ble sent i går :smile:....

Vi skjønner selvfølgelig alle sammen at dere selvsagt oppfordrer deres egne medlemmer inne på de ulike forum til å stemme og på deres egne bidrag *nikker*

Igjen tuuuusen takk for positive og kommentarer som rører oss i hjertet.

Vi har fått inn en masse stemmer allerede - så stem i vei og ha en riktig så fin scrappedag alle sammen.

Scrappeklem Renee/ruffa
ScrappeHuset

Snuppelure sa...

Så kjipt at det ble sånn :(
Ante ikke at folk holdt på sånn jeg ;(
Måtte den beste vinne :)
Klem fra snuppelure

Heidi sa...

Jeg er enig i at stemmesanking er en uting, og da mener jeg generellt og ikke bare i denne avstemningen.

men er man litt bevandret i scrappemiljøet, skjønner man fort hvem de scrapperne dere sikter til i posten her her. Det synes jeg nesten blir litt å henge ut folk. Jeg er ikke tilhenger av sånt uansett om vedkommende er skyldig i "juks" eller ikke.

At dere har valgt å gjennomføre avsemningen på nytt repekterer jeg fult ut, men jeg er ikke enig i måten dere har gjort det på. For selv om dere mistenker at noen har juksa med stemmer, så er det forsatt mulig at vedkommende faktisk IKKE har gjort det. Da er min personlige mening at det er mye bedre å skrive et så nøyralt innlegg som mulig, så man slipper at noen blir unødvendig såret.

Gleder meg til å se hvem vinneren er. Lenge å vente da.

Heidi

Hilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...

Hvordan kan du si at det er skrvet på generellt grunnlag når dere sier at noen bidrag føyk til tops veldig fort? De var to bidrag som leda stort på de andre. Jeg kjente igjen i allefall en av de som har scrappet dem. Da blir det ikke generellt lenger. Jeg skjønner jo hvem dere hinter til jeg. Da gjør nok andre det også. Som sagt, scrappemiljet er lite i norge, og mange scrappere har en veeeeldig gjenkjennende stil.

ruffa sa...

Som dere ser så har jeg slettet innlegget til Hilde, dette fordi dette innlegget kan være med på utvikle dette til en diskusjon hvor man hele tiden skal ta seg i forsvar.

Det er IKKE nevnt på noen som helst måte hvilket eller hvilke bidrag dette gjelder, MEN det er tilfelle at dette har blitt gjort.

Om noen av dere oppfatter, mener, tenker eller tror hvem eller hvilke dette kan være, så er dette totalt uinteressant i denne sammenheng. Problemstillingen som vi tok tak i her var at det faktisk er noen som driver med stemmesanking og det synes vi ikke noe om.

Renee/ruffa
ScrappeHuset

Linn sa...

Så bra at dere tar tak i dette, det skal jo bli en verdig vinner :D Skal sende mail til dere med min stemme :D Kan ikke vært lett å skrive noe slikt ei heller ta opp et slikt tema! All ære til dere jenter :D

Linn sa...

Ps håper ikke dette fører til en sur stemning, men en avstemning skal vel være anonym så det er vel bra å kunne gjøre det slik. Har ikke fått med meg noe om hvem som lå høyt oppe eller ikke, stemte med engang dere la ut hihi! Og ved at vi og er forum mot hverandre, så kan det lett bli at man er lojal mot sitt forum mer enn hva kvaliteten viser?? Jeg sikker IKKE at det har skjedd, men jeg undret litt på dette før avstemmingen ble lagt ut :)

Lykke til og må si det var utrolig mange flotte bidrag, så flink vi norske scrappere er altså! Så alle som en som er med her kan virkelig være stolt av seg selv, uuutrolig flotte bidrag!! *bølgen*

Ingrid sa...

Da skal jeg sende dere min stemme en gang til jeg!

Kristins rede sa...

Jeg synes dette er en grei måte å gjøre det på. Skal sende ny stemme jeg.

Torill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Virgo1971 sa...

Synes dere gjorde dette på en flott måte jeg jenter!
Har sendt inn ny stemme jeg! :)