12. oktober 2008

Trine Roe

Hei!
Jeg er Trine og jeg er 27 år. Bor sammen med min kjære samboer og våre to herlige jenter på 2 og 4 år, i lille Larvik.
For 2 år siden eller noe, så starta jeg og ei venninne for fullt med scrappinga, shoppa og koste oss masse!
Etterhvert så utvidet samlingen og dillen seg betraktelig. Gikk fra en liten oppbevaringsboks fra Ikea, til en xxl bag...til et stort skap..med div annetutenfor..
Vil vel aldri si alt får plass inn i skapet mer..
Jeg prøver å variere litt i stiler, noe som jeg synes er litt utfordrende, og vanskelig!
Til tider kjører jeg meg helt fast i vintage som jeg lager mest av, kanskje litt shabby chic til tider også.
Og noen ganger inspirerer jeg meg litt over Reneeya og lager noe skikkelig annerledes og fargerikt! (ikke mye, men litt!)
Foto synes jeg selvfølgelig er knallartig, og jeg tar mye bilder. Som regel drar jeg med eos'n min overalt vi drar. og jentene er ganske vant til at mamma knipser i vei.
For min del heter det ikke noe 'less is more', heller mere 'Less på mer' som Scrappelise en gang sa!;) greier faktisk ikke å lage noe helt flatt, det må liksom være noe i høyden på sidene jeg lager.
Håper selvsagt noen vil finne mine lo'er og prosjekter inspirerende!
Jeg er også designer for ScrappeMania og Studio2Mers Creation.
Bloggen min finner du her.

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Velkommen Trine!!! Gleder meg til samarbeidet!!:)

Hildegunn sa...

Gratulerer som medlem i scrappehuset, det fortjener du virkelig! Gleder meg til å se hva du finner på!

Torill sa...

Så kult1 Gratulerer med DT! Gleder meg til å se hva du finner på!