28. oktober 2008

Våre favoritter i oktober

Vi har igjen falt litt ekstra for noen produkter! Her kommer de!

Vibeke har funnet dette!
Bazzill Dotted Swiss. Skikkelig kule!!! Finnes i mange forskjellige farger:)
Julearkene fra 3ndy!!!:) Julens MÅ HA!!!Du finner arkene hos bla Kort&Scrap



PaperTagger er skikkelig kult!!! Jeg bruker den til å feste både bilder, knapper, charms etc.
Papir i hjertet har startsett til kun 199!!


Hilde har funnet noen søte stempler fra Prima! Så herlige da!


Nydelige julepapirer fra PapirDesign... Hilde har falt pladask!


Lekre blomster, og så fra Prima. Lene har DILLA! Trenger vi å si hvorfor???


Lene fant dette lekre arket hos Papirgleder.




Jeg syns Halloween er moro og på selve dagen er det klart for Halloweenfest, til bildene senere blir Cosmo Crickets Hauntedserie perfekt! Her er båndene som hører til.



Kule overlays, jeg simpelten elsker disse fra Hambly med fuglebur! Også ROSA, da!:)

Denne med spindelvev er også kul! Fant den hos Two peas in a bucket.



Fløyelsblomster fra Maya Road, jeg måtte bare ha de! Flere farger, jeg har selvfølgelig kjøpt de i rosa, og;)

Gjennomsiktige plastbånd, også fra Maya Road, med ugler! Jeg er fortsatt like hekta! Også funnet på Two peas in a bucket.
Renèes favoritter kommer her...

Puffy thickers! Finnes i flere farger, bl.a. hvite og orange. Finnes hos Papirgleder.


Vintage journaling cards med høytidstema fra Jenni Bowlin, lekre! Finnes hos http://www.scrapbookexpress.no/


Trine elsker Glimmer Mist, ingen stor overraskelse, kanskje??? Finnes bl.a. hos Scrappiness.
Da jeg sier jeg bare happy shopping!

Ingen kommentarer: