26. november 2008

Nå er det snart juuuul


Og i den forbindelse tenkte vi å presentere noe av alt det flotte dere lager i en liten førjulsartikkel.


Om dere kunne tenke dere å være med på dette så legg igjen en kommentar og med link til hvor vi kan finne kreasjonene deres om dere ikke har blogg.

Vi tenker på saker og ting som julekort, pakkelapper, julekalendere, bokmerker, godteriposer av alle slag, alt av altered som har med julen å gjøre, julekortsamlere og alle slags andre ting som dere lager enten til eller for julen.


Her er det noen som gleder seg til jul i alle fall.


Bilde har vi lånt fra arkene med gamle julebilder laget av Gudrun Loennecken (http://papirbloggen.blogspot.com/) for http://www.minnehjornet.no/.

14 kommentarer:

Minelly sa...

lån hva dere vil fra mg om det er av interesse;)
Jeg har noen julekalendre som kanskje kan være til inspirasjon?
(kanskje litt i seneste liten da,men..;) )

Cathrine sa...

Det er bare og velge og vrake fra bloggen min dersom dere finner noe interessant! :)) Klem Cathrine

Mona Iren sa...

Dersom dere finner noe interessant i bloggen min, er det bare å låne i vei ;)
Mona Iren

Monica sa...

jeg låner villig bort, om dere finner noe dere liker! :)

Asil sa...

Lån i vei, men julekortene mine er nok ikke av det avanserte slaget.. :)

Linn sa...

Hjertelig velkommen i min blogg :D Har endel juleprosjekt jeg også:D

Bekkesverden sa...

Værsegod å bruk det dere finner:)

mo9ca sa...

Hei og takk for koselig kommentar i bloggen min! Og ang spørsmålet ditt - be my guest, bruk hva dere vil om dere vil :)

Ha en herlig kveld videre!
*klem*

Skaubytrollet sa...

Har en del juleting i bloggen min, jule-post-it-bok, dekorerte julesjokolader, julepyntede toffifee-esker og masse julekort :)

Noen direktelinker til bilder:
http://skaubytrollet.com/oktober08/toffifee.jpg
http://skaubytrollet.com/oktober08/divjul.jpg
http://skaubytrollet.com/oktober08/julekort15-15.jpg

Lise sa...

Dere er hjertelig velkommen i min blogg også. Har både julekort. pakkelapper og gaveposer så langt :)

Eva Helen sa...

Heisan!
Det er bare å ta en titt i bloggen min og låne det dere liker.
Fra Eva Helen

Hilde sa...

På oppfordring fra Ruffa, melder jeg meg på her!!
Ta for dere, og bruk det som faller i smak!

marit80 sa...

Om dere finner noe av interesse i bloggen min, så er det bare å låne :)

ruffa sa...

Veldig kos at dere er villig til å låne vekk. Da har jeg vært innom hver og en av dere og lagret noen bilder.

Så utrolig myyye flott og noen nye ideer poppet og opp.

Gleder meg til å dele dette med alle sammen som er på julebesøk hos oss.

Artikkel kommer om noen få dager - i løpet av kommende uke.

Igjen tuuuusen takk.

Renee
ScrappeHuset