4. november 2008

Skravlekroken

Siw L. Christensen AKA Siwert
En liten scrappeprat med Siw, eller Siwert som sikkert mange av dere kjenner henne som.

En liten skravlebøtte som er å finne på flere av Scrappe/skravleforumene våre. Vi har tatt en liten prat med denne skravlebøtta og deler sprappepraten med henne med dere.


Når begynte du å scrappe og hvorfor ble dette en del av livet ditt ?
Jeg har vel egentlig holdt på med en form for scrapping i mange, mange år. Men det var først i 2002/2003 at jeg fikk høre om at det var ei som hadde homeparties for scrapbooking. Jeg inviterte til party hjemme hos meg og stua ble mer enn stappfull hihi…. Jeg var hekta fra første stund. Ofte avtalte jeg med Ann Kristin Toreskaas om å komme innom for å titte litt hos henne. Etter hvert var jeg jo så heldig å få jobbe i butikken hun startet opp her i Tønsberg også. Jeg storkoser meg med denne hobbyen. Er med i Design Teamet til Gode Minner nå. Elsker å være på treff, og er nok ikke så produktiv da, men er rågod på skrævling.


Alle scrapper vi forskjellig - hvordan vil du beksrive din scrappestil ?
Min scrappestil er nok veldig enkel. Klarer meg ofte bare med ensfarga ark, mønsterark og litt bokstaver. Målet mitt er å bli mye flinkere til å bruke stæsh på sidene mine. Jeg synes fortsatt at bildene er det viktigste.


Det er ett hav av ting å velge mellom - hvem er din absolutte favorittprodusent akkurat nå ?
Oj, tror jammen meg ikke jeg klarer å bare velge meg en, det er jo såå mye spennende ute på markedet nå.
Ender ofte opp med ting fra Basic Grey og My Minds Eye. Men har også fått øynene opp for alle de norske som titt og ofte kommer med masse lekkert.


Vi har alle noen MÅ-ha produkter – hva klarer du deg IKKE uten ?
Ting jeg alltid må ha masse av er brads, blomster og knapper. Har begynt å få en gooood samling med blonder også nå.


Inspirasjon og ideer til scrapping henter vi ofte fra overalt – hvor finner du ideer til et ferdig resultat ?
Åh, det er sååå mange norske scrappere som inspirerer meg, jeg er stadig vekk innom gallerier og blogger. Må ha Vi Scrapper, der finner jeg også alltid mye tips og ideer.Kan også bli inspirert av noe jeg ser f.eks en annonse, et klesplagg el.
Og til slutt må jeg jo få med at jeg nesten bor inne på Scrapping.no, der er det bare sååå masse/mange å bli inspirert av.

Vi har alle vår første LO og har tatt et lite sideblikk på Siw sin aller første og den siste, her ser dere de.
Dette er en av Siw's første LO'er:

Og dette er en av de siste:



Vi takker Siw for en hyggelig skravlerunde.

Det er alltid artig og se litt hva vi scrappet før og hvordan vi scrapper nå. Så da tenkte vi å gi dere en liten utfordring vi *nikker og smiler*. Finn frem en av dine første LO'er og lift denne til en ny og i den stilen du nå har utviklet deg til. Legg ut bilde av den LO'en du har valgt å lifte sammen med det nye resultatet. Legg inn link til resultatet ditt i kommentarene her.

Frist: 30.11.2008 klokken 24:00. Lykke til og kos dere med et lite renoveringsprosjekt.



En liten premie fra oss til dere er disse stemplene.

11 kommentarer:

Cathrine sa...

Åh=) Dette var koselig da:) Denne utfordringen må jeg får vært med på, har en haug med "grusomme" LO'er som jeg lagde da jeg startet med scrapbooking, så dette kan jo bli spennende:)

-Cathrine<3

Anne Bente sa...

ejjjj hvor spændende, det må jeg prøve:)

Marianne Hope sa...

morsom utfordring

Anne Bente sa...

Så har je lavet et bidrag, det kunne jeg ikke vente med :)

her er mit bidrag

Solblomst sa...

Takk for oppgaven. :)
Her er mitt bidrag

MOD68 sa...

Kjempekoselig intervju !!
Og en skikkelig stilig utfordring !!!

lam sa...

genial udfordring og her er mit bidrag
http://scrapbookingbylisette.blogspot.com/search/label/my%20first%20layout

MacNina sa...

Kjemepekjekk utfordring - selv om jeg ikke har holdt på så lenge med LO´er :o)

Mitt bridrag

Merete sa...

Kjempeflott utfordring:)

Her er mitt bidrag

Marle sa...

Utrolig morsom oppgave!!!

her er mitt bidrag:

http://marlesscrapperier.blogspot.com

O_o

Solblomst sa...

Er det kåret en vinner i denne oppgaven? :)