17. november 2008

{Vi scrapper}



Alle norske scrappere har vel fått med seg bladet Vi scrapper???


Jentene bak er Linn K. Stølan, Nina A. Sundkøien og Vibeke Spigseth. De har i tillegg med seg flere skribenter, Helle, Ania, Kine, Lene og Tove.

I bladet finnes masse inspirasjon, både til LOer, kort og andre scrapperier. Julenummeret som er ute nå, har masse tips til hva man kan lage av scrapperier til jul.

Vi vil oppfordre alle til å sende inn LOer til temagalleriene og det generelle galleriet. Til nummeret i februar er jentene ute etter LOer med søm og LOer med tema kulde! Til det genrelle galleriet kan du levere hva som helst!

Konkurransen har tema knapper! En knapp, to knapper eller hundre knapper, du bestemmer!

Det er ei skisseutfordring, også! Skissa ser du her...




Alt har frist for levering, 15. desember -08.Dere sender bidragene til post@viscrapper.no. Layouter og kort bør være scannet inn i min. 300 dpi, og måle min. 25 x 25 cm.

Og.. En siste oppfordring, send NYE og UPUBLISERTE saker, da blir bladet så utrolig mye mer spennende!!!

Og.... Som en liten førjulsgave til noen av våre lesere... Vi trekker ut 4 som legger igjen en kommentar her, de får hvert sitt julenummer av Vi scrapper!
Frist; 23. november, midnatt.

42 kommentarer:

Smuti sa...

Syns vi scrapper er et trivelig blad. Men dessverre (for meg, ikke dem- thi-hi)så får jeg ikke til å scanne LOer, for jeg har ikke noe program jeg kan "sy" de sammen i..
Og hvordan vet en hvor mange dpi en scanner i?? Ja, ikke vet jeg.. men jeg leser da bladet ihvertfall og får nye idéer.

Snuppelure sa...

Har vært veldig fornøyd med de VI SCRAPPER jeg har lest hittil, men det tar alltid din tid før jeg får kjøpt meg dem da siden ingen selger de her i nærheten :(

Anne-Britt sa...

Herlig skisseutfordring, kanskje jeg kan prøve meg på denne innimellom alle julekortene;) Og digger virkelig bladet Vi Scrapper. Dere har virkelig fått det til jenter;)

Gro aka emrille sa...

Trekk meg, trekk meg!!!
:)
Tror jammen jeg skal forsøke meg på skissa også jeg:)

Torill sa...

Åh som jeg venter.... her kommer nemlig bladene bare en gang i uka på Narvesen. Og forrige mandag var det ikke med, og dag kommer ikke bladene før utpå ettermiddagen!!
ViSCrapper er kjempebra!!!

Bente sa...

Som fersking i gamet har jeg ikke lest dette bladet, men skjønner at det må jeg begynne med!!

Eliza sa...

Har absolutt alle utgaver hittil! Det er noe jeg bare MÅ ha!

Gladie sa...

Narvesen her får også bare en gang i uka, men jeg får da tak i det til slutt... Ikke trekk meg, jeg har siste nr ;)

Men:

Jeg ønsker meg så inmari en abonnementløsning så jeg kan få det rett i postkassa!!!

Hilde sa...

Jeg har ikke lest dette bladet enda jeg da, så jeg blir med i trekningen i håp om at jeg endelig skal få tak i et slikt blad..
De ser jo spennende ut da..

HegeAL sa...

Jeg er så spent på å lese artikkelen om hjertelaget så jeg blir gjerne med på trekningen ;-)

Kari sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen av et nummer. Har kjøpt de fleste utgavene og har vært veldig fornøyd med det jeg har sett og lest. :-)

Kjerubin sa...

Vi scrapper er ett veldig kjekt bla.. liker det godt.. og det som er tiltrekkende ekstra er jo at det er på norsk.. og ikke like mye reklame som det store Creating Keepsakes bladet har.. Har ikke fått tak på bladet de siste gangene, men håper på å få med meg ett eksemplarer når jeg skal på sykehuset og opereres neste onsdag.. da er det kjekt med litt lesestoff.. og så har man liksom tiden til å ligge og lese litt da.. ;)

Kirsten sa...

Digger bladet, og vil gjerne være med i trekningen :D

Camilla's hjemmekos sa...

Blir inspirert hver gang jeg er innpå siden deres, men føler vel at jeg ikke er kapabel til verken sende inn bidrag til konkurranser eller annet*Lider av bildemangel* Men så lese alt dere gjør og de dere snakker med, gir meg en følelse av en side med menneskelige behov og følelser.
Takk!

Sessad sa...

Vi Scrapper er et alle tiders magasin, men det er synd det bare er tilgjengelig i scrappebutikker og Narvesen (som aldri har det de gangene jeg er i en slik kiosk). Jeg skulle ønske det var en abonnementsordning på det, håper det blir en åpning for det med tiden ;)

Jeg hyler med i koret "trekk meg, trekk meg" - jeg har ikke klart å få tak i et eneste nummer etter juni :(

Linn Hege sa...

Dette nummeret har jeg ikke kjøpt enda, så derfor håper jeg å bli trukket ut!

MacNina sa...

Må ærlig innrømme at jeg aldri har lest Vi Scrapper..
Kanskje jeg er en datanerd, jeg henter i hvertfall det meste av informasjon på nettet :o)

Vil veldig gjerne bli kjent med bladet Vi Scrapper.

Tove Hansen sa...

Digger Vi scrapper. Et flott blad, med masse flinke scrappere og gode artikler. Enig med flere, - det hadde vært fint å abonnere på dette bladet.

Tove Hansen sa...

Digger Vi scrapper. Et flott blad, med masse flinke scrappere og gode artikler. Enig med flere, - det hadde vært fint å abonnere på dette bladet.

Jannicke sa...

Jeg har ikke scrappet på lenge, lenge, og heller ikke lest Vi Scrapper siden en av de første utgavene. Så jeg slenger meg gjerne med i trekningen - jeg trenger litt inspirasjon! :)

Berit sa...

Jeg er veldig gjerne med i trekningen etter som jeg ikke har fått kjøpt bladet selv enda. Har hørt mange positive tilbakemeldinger om det siste nummeret, så jeg må nok ha det etter hvert. Syns det er et supert scrappeblad og finner mye inspirasjon i det :)

HegeHB sa...

Et flott blad- har lest endel av de som har blitt gitt ut. Hilste og på jentene på messa i april. Kjempetrivelige. Er gjerne med i trekningen av julenummeret:) Lykke til me fortsettelsen.

Elisabeth sa...

Jeg har ikke lest bladet ennå, håper å bli med i trekningen.
Flott skisse, den skal jeg prøve meg på :)

Vibeke sa...

Så artig -klart jeg vil benytte meg av sjansen til å få Vi scrapper!!! Takk for muligheten:) Det virker som ett supert blad!!

Anne M sa...

Kjekt blad! Supert at det finnes norske scrappeblad;)
Har heller ikke fått kjøpt det siste bladet, så hadde vært gøy det:)

Minelly sa...

jeg har lyst på!
Har prøvd å finne det bladet i alle narvesen butikkene omkring her,men alle er jo utsolgt!eller så har de ikke.
...:)

Gry-Heidi sa...

Og jeg blir også gjerne med i trekningen :))Er overhodet ikke dreven i scrapping, men kanskje (eller helt sikkert!) dette bladet kan hjelpe meg på veien:)

Skaubytrollet sa...

Har hørt mye flott om bladet, men har aldri somlet meg til å kjøpe det... Krysser fingrene for at jeg vinner et nå ;)

Fantepie sa...

Eg har aldri fått kjøpt dette bladet, men eg har VELDIG lyst på ett!!!

janne iselin sa...

Jeg har heller ikke lest bladet ennå og vil være med i trekningen=)=)

Marle sa...

Meg vil å ha bladet ;)

Marianne sa...

jeg hadde blitt kjempeglad om jeg ble trukket ut. Det er jo et supert blad!
*krysser fingrene*

Filharmonica sa...

Har gått og gledet meg til julenummeret til Vi Scrapper, og det hadde vært helt topp om jeg ble trukket ut som den heldige vinneren :-))
Kjempeflott blad, stå på videre!

Monica sa...

Må få skryte av bloggen deres. Må se å få linka den i bloggen min også. Ønsker i tillegg å være med i trekninga. : )

Maria sa...

Jeg vil og være med i trekninga :D:D

Har så langt ikke fått lest bladet selv om det er på lista over må huske å gjøre ting når jeg er i byen.det vlir som regel avglemt i ungemas.. Men etter som jeg har hørt er det et flott blad med mye inspirasjon :):)

Terkina sa...

Flott at Vi Scrapper finnes. Deilig å kunne lese et norsk blad om scrapbooking.
Desverre selges ikke bladet her jeg bor så da blir det et større tiltak å få tak i bladet siden det må bestilles.

Tone K. sa...

Buhuuu....jeg har ikke fått tak i dette nummeret ennå jeg :o( Løpe og kjøpe :o)

Ann Cicilie sa...

Det hadde vært veldig gøy med et julenummer av Vi Scrapper her i førjulstida i Danmark, for å døyve hjemlengselen litt frem til jeg besøker Norge igjen:)

Kaoleena sa...

Simpelthen elsker Vi Scrapper! Det er et helt supert blad med masse bra innhold, masse inspirasjon! Stå på, jenter!

Jeanette sa...

Så flott skisse. Så litt vanskelig ut... men...

Cathrine sa...

Jeg har faktisk aldri lest Vi Scrapper! Så det hadde vært utrolig moro og fått et blad altså!:) Vet ikke om man får tak i det her i området, må vel til byen tenker jeg.. :(

Hilsen Cathrine

Wenche sa...

Må kjøpe bladet når dere er flinke til å ta inn LOer fra de jeg kjenner