1. januar 2009

Mnd Produsent i januar; Studio2Mers Creations.

"Sabine, heter hun, og holder til i Frankrike. Hun sysselsetter seg selv ved å produsere mønsterpapirer og senere også stempler beregnet for scrapbooking."

Det er vel omtrent det jeg klarer å tyde ut fra bloggen hennes, ettersom jeg ikke snakker et ord fransk. Når det er sagt, er manglende franskkunnskaper ingen grunn til å ikke besøke bloggen til Studio2mers Creations.

Studio2mers har vokst raskt, til å bli en anerkjent produsent innenfor papirhobby, og vi elsker det de lager.

Papirene er nokså tynne, hvilket gjør de fine å bearbeide kanter og slikt på, som jo så ofte gjøres hos vintage-tilhengere.

Papirene er særpregede med sterke, klare farger, og mye ton-i-ton.

Personlig liker jeg enkelte av papirene så godt, at jeg gjerne skulle satt de rett i glass og ramme, og hengt de på stueveggen.


Dette grønnet papiret er hentet fra serien Air Du Temps.






Mens de tidligere seriene fra S2M var preget av vintage, collage og den slitte looken som har preget scrappebildet siste året, er de nye seriene skarpere og klarere i fargene, og litt sprekere, og mer utfordrende, i mønsteret.

Dette er hentet fra Esquisse-serien, nr 02.








Fargene og mønstrene på Sabines papirer er særpregede, og kan nok for noen, ihvertfall ved første øyekast synes vanskelige å bruke.

Mulighetene er imidlertid mange, og om du trenger inspirasjon, anbefales et besøk i Studio2mers-bloggen hvor både det franske og det internasjonale Design Teamet har publisert sine flotte kreasjoner.


I det internasjonele Design Teamet finner vi to norske jenter; Vår egen Trine Roe, og Mania- og Hjertelagets Kristina Lie Sundal.

Vi i DT her på ScrappeHuset har fått boltre oss i flotte papirer og stempler fra Studio2mers, og vi anbefaler dere alle å gjøre det samme. Utrolig morsomt!


Har du ikke disse papirene?
Da får du kjøpt de her:


Og som alltid ved Mnd Produsent så utfordrer vi DEG til å scrappe med Studio2Mers-papirer.

Last opp bidraget ditt i egen blogg eller åpent galleri, og legg igjen en link i kommentarfeltet under her innen 31. januar 09.

Og jada, vi har selvsagt noen herlige pakker fra Sabine på lur.

Her kommer litt inspirasjon fra oss i DT:

Vibeke:


Brita:

Renee:



Lene:




Hilde:

Vi gleder oss til å se hva DU lager!

12 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Spennende å bli kjent med nye produsenter, og dere har jammen laget noen fine inspirasjonsbidrag. :)

{ Kristina } sa...

Flott valg av produsent! :D

Linn sa...

ÅHHH jeg vil jeg vil være med på denne! Nå må bare scrappelysten komme her så skal det bli masse Studio2Mers ja hihi!

Herlig oppgave dere har laget, dere er så flink!!

Og godt nytt år til dere alle sammen, gleder meg å følge dere i 2009 også :D

Jeanette sa...

Kjempeflotte layouts, og så herlige bidrag! :)

Gladie sa...

Den første papirserien er helt herlig, jeg klarte nesten ikke motstå nr 2 heller, men shoppestopp er shoppestopp ;) Her er i alle fall mitt bidrag :)

Jeanette sa...

mitt bidrag

Jeanette sa...

Noe rart skjedde da jeg forsøkte å lage lenke, så jeg legger det inn manuelt også...

http://jeanescrapping.blogspot.com/2009/01/my-boys.html

Linda sa...

Her er mitt
bidrag

Monica sa...

ja, Vibeke, her kommer da mitt bidrag!:) Gikk mye lettere enn jeg trodde!tusen takk for papirer! ;)

http://lottenslilleverden.blogspot.com/2009/01/trubadur-scrappehuset-utfordring.html

Linda sa...

heia :) super oppgave, elsker S2M
her er mitt birag :)

http://linsal79.blogspot.com/2009/01/spiser-tsa-si-scrappehuset-challange.html

Berit sa...

Da har jeg omsider fått laget et bidrag til denne jeg også:

http://beritsplace.blogspot.com/2009/01/studio2mers-utfordring-hos-scrappehuset.html

Merete sa...

her kommer et lite bidrag fra meg :)