26. desember 2008

ScrapWalken desember

Da titter vi litt innom midt i jula - for å gi dere ScrapWalken for desember - årets aller siste:)
Vi håper dere alle tar dere litt tid - midt i julematen - scrapping og familiekosen -til å nyte disse flotte kreasjonene vi har funnet frem:)

Men først: Vi har laget et banner her - det kan de som er på ScrapWalken denne måneden - de som har vårt på ScrapWalken - og ikke minst de som kommer på ScrapWalken i 2009 - benytte seg av:)
Legg det i bloggen din/hjemmesiden din - og skryt litt av deg selv:



Her er denne månedens ScrapWalk:)

Hilde:

Jeg velger denne, av Ingvild Bolme. Alt hun lager er jo vakkert, men detaljene på denne fengsler meg fullstendig. Fonten på chipboardsene står i herlig kontrast til det romantiske preget, og gjør LO'en mer leken og helt komplett.



Renée:

Denne helt utrolig vakre og fargeglade LO'en til Moia plukker jeg meg ut til Scrapwalken for desember. Her er det et hav av farger og sammensettinger som bare er helt fantastiske. En totalt gjennomført LO.



Lene:

Lene har plukket ut dette herlige her fra bloggen til Anette:)


Brita:

Denne skulle jeg gjerne hatt oppskriften på, for den var rett og slett nydelig!
Du finner den her hos Mo9ca:)



Vibeke:

Jeg er av de som sjelden scrapper vinter Loer - for jeg finner sjelden noe som passer til det. Men når jeg fant denne utrolige flotte vinterLOen her - så ser jeg at det går ann å lage flotte - stilige og kule vinter Loer!!! Tusen takk for
inspirasjonen Eli!!





Det var denne månedens ScrapWalk!! Vi gleder oss til å samfare gallerier og blogger neste måned også:)

Følg med i romjulen - snart kommer vinnerne av julegavedrysset vårt:)

4 kommentarer:

Eva Helen sa...

Såå masse lekkert de har laget.WOW

Det här är jag sa...

Ohh vad trevligt det var att att hitta hit! Hit kommer jag definitivt att återvända. Det är ju så mycket fint!

Gott Nytt 2009

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Så utrolig mye flott dere har klart å samle sammen :-)

Godt nytt år til dere alle sammen!!

Lise sa...

Det Scrapwalk-banneret er veldig bredt. Har lyst å ha det i sidemenyen, men får bare med halvparten.....