29. desember 2008

Vinnerene av julegavedrysset vårt

Ja, da har vi trukket i vei vi. Og en hel masse vinnere har vi.
Aller først en vel overstått jul til dere alle sammen og tuuuusen takk for all deltagelse.

Vinnerene er som følger:

Marit Bjørkmo - Vi scrapper julenummeret
Kine P Henriksen - Forsbakks småtteri
Ragnhild Norheim - Scraplyckan
Berit Moen - Kort og Godt
Anny Brevik - Eclectic kit
Ann Helen Strandheim - Forsbakks Prima
Wenche Solum - Scraplyckan
Skaubytrollet - Glue Dots
Marthe O. Sveen - Diverse fra Scrappekroken
Hildegunn Aune - pyntenåler fra Bente's butikk
Beate Solem - Cosmo Cricket
Bente L Kristiansen - Stempelplate
Pernille Løvlund - Glue dots
Lisa OLsen - Glue Dots
Nina Knutsvik - TTT-kit
Lisa M Nes - kort og godt
Merete Trettebergstuen - Sweet Spuds kit
Erna Wangsvik - Glue dots
Rita M Søvik - Scraplyckan

Hjertelig hjertelig til lykke med premiene deres og igjen takk for engasjement og deltagelse.

Vi gleder oss alle her inne til et nytt Scrappeår sammen med dere.

Som avtalt så skal dere dekke portoen selv - så vær så snill og send oss adressen deres på mail - scrappehuset@hotmail.com - vi sender dere da kontonummer og beløpet som vil bli porto på din pakke:)
Om vi ikke har hørt fra vinnerne innen 5. januar, går premien tilbake til oss og vi kan bruke den ved en senere anledning.
Pakkene blir sendt ut ca 6 januar 09:)

9 kommentarer:

ninabakke sa...

Gratulerer :)

Bente sa...

wee.. jeg vant!!!
Så morsomt da, siden jeg har vinnerflaks på linje med en julegris hos slakteren!!

Tusen takk skal dere ha, og adresse kommer på mail!

Pernille sa...

Jippi, pleier ikke å ha vinnerlykke, men denne gangen vant jeg!!! :)

Hildegunn sa...

Så morsomt!
Jeg sender adressen på mail :)

Tusen takk skal dere ha!

Rita sa...

Hipp, hipp, der var det jammen min tur å vinne! Så morsomt.

Adressen er sendt, og gleder meg allerede til å få premien i hus.

Takk!

Berit sa...

Wow, wow, juuhuu, nå ble jeg glad!!! Tusen tusen takk :)

Og gratulerer til dere andre også!!! :)

Merete sa...

Åh...jeg vant!!! Tusen tusen takk!!
Mail er sendt :) Dere er verdens snilleste altså!!

Godt nytt år!!

Marthe sa...

Jeg vant og, jppi!! Jeg vinner vanligvis ikke!!

MacNina sa...

Jippi, dette var gøy! Jeg som aldri vinner noe :o)

Adressen er sendt på mail, gleder meg :o)

Takk!