16. januar 2009

Alt om Kine

15 kommentarer:

ania sa...

♥ kine :D

sonja sa...

Utrolig artig oppgave !! )

Merete sa...

Åh...herlig oppgave!!! Jeg har en ide !!!

neeta sa...

For en utrolig herlig utfordring! Og så mange lekre lo'er dere har lagd, jenter:D

Anne Kristine sa...

Så herlig å lese om Kine og jeg liker så godt det hun lager.
Og herlig oppgave.
Flott Lo'er dere har laget alle sammen. :o)

Aakre sa...

super utfordring og fin artikkel og Kine :) Ho lager så utrolig mye kult :) Blir vel litt scrappings i helga, så får se hva jeg finner på :)

Lula sa...

Så flott å lese om Kine:) Flott og søt utfordring;)

_Kine sa...

Så masse flott dere DT-jenter har lagd! *setter inn heiajentesmiley*

Asil sa...

Herlige DT-verk og fantastisk utfordring! Må tenke litt på den - er jo så lenge siden barndommen (jeg vokste opp med kassettspiller, vet dere!)! :D

Merete sa...

Her er min :)

MacNina sa...

Hei, dette var en veldig kjekk oppgave! Jeg har funnnet frem masse fra min barndom og noe fikk være med på mitt bidrag.

Torill sa...

Stilig utfordring! Og her er mitt bidrag

Lula sa...

Kine er herlig! Digger stilen enormt;) Her er mitt bidrag

http://lula-pieceofmyheart.blogspot.com/2009/01/scrappehuset-utfordring-fra-kine.html

Nina B. sa...

Her er mitt bidrag

Nina B. sa...

Fikk ikke til den linkingen, så her er den lange versjonen ;)

Kjempegøy oppgave!

http://typisknina.blogspot.com/2009/01/hello-again-kitty-scrappehusets-gjeste.html