3. februar 2009

BlogCandy

Tenk dere - vi startet opp etter midten av august 2008 og nå har vi passert 50.000 besøk - det er nesten 350 besøk hver dag det - og dette er vi såååå stolte av og vil gjerne feire dette sammen med dere. Og vi gjør det så gjerne - vi spurte Papirloftet om de ville være med å feire oss litt de og, og det ville de mer enn gjerne. Og med hele tre suuuperlekre pakker til denne candyen stiller de og det med noen alldeles vakre Mulberry blomster med tilhørende blingbrads som er produsert av og for Papirloftet. Og tenk dere - 5,- av hver pakke som kjøpes av disse små skattene går uavkortet til Regskogfondet. Så ikke bare kan vi kose oss med disse herlighetene, men vi støtter en særdeles god sak og.


Og hva må dere gjøre for å kunne være med i trekningen av disse flotte gavene.

Jo, dere må ta med dere et bilde av blog candyen vår og legge den i deres blogg sammen med en link til oss og Papirloftet.


Frist for å legge igjen en kommentar og synliggjøre candyen vår er: 28.02.2009.


Se på noen av disse vakre vidunderligetene dere er med i trekningen om da:




Og vi minner om at alle vi som "bor" her inne og skriver for dere gjør dette helt av egen tid og lyst og må derfor be om et portobidrag til premiene som vi sender ut, men vi er ikke så dyre på portoen vi altså *smiler*
Og en annen liten ting - vi har jo fått oss tre kolonner og vi vil gjerne bruke de litt. Annonseringen av våre vinnere vil fra nå av komme opp i høyre sidemeny under kalenderen vår.

119 kommentarer:

Linda sa...

Wow! Gratulerer så utrolig mye med over 50 000 besøkende! absolutt hvert en feiring ja :)
Kjempe fin blog candy og har dere! Ikke meg imot å få :) nyyyydelig dem stenene og blomstene :)
ha en strålende uke videre :)
klem linda

Broggis sa...

Utrolig artig med så mange besøkende. Elsker bloggen deres jeg, så det er tydelig vis mere med meg:)Utrolig flott blogcandy *sikle*

Solbjørg sa...

Gratulerer så mykje med 50 000 besøkende.
Også vil eg gjerne være med i blogcandyen deres.

Ha ein fortsatt fin dag!
Solbjørg

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer med 50.000 besøk på bloggen! Jeg vil gjerne være med i denne blog candyen! :o) Takk for muligheten til å vinne! Spennende! :o) Klem, Hege

Lillenala sa...

Gratulerer så masse med 50 000 besøkende :) Artig!

Jeg har skrevet litt om dere i bloggen min

Lene S sa...

Grattis damer! Det er jo en super blogg dere har her så den fortjener høye besøkstall! ;)

Nydelig bog candy fra Papirloftet, har noen av blomstene fra før, og de er superfine!

Tipset om Blog candyen i bloggen min ;)

Heidi sa...

50 000 besøkende er jo bare helt fantastisk!!!

Jeg har skrevet om dere i bloggen min også.

Eva Helen sa...

Heisan!
Gratulerer med så mange besøkene.Dere fortjener masse ros for siden deres og for den fine jobben dere gjør.Takk.
Så flott blog candy dere har,så den blir jeg gjerne med på,så jeg har skrevet om det på bloggen min.
Klem Fra Eva.

tinyangel sa...

Heihei:) For en flott side!kom over denne idag:)
Har lagt link til dere å blogcandyen deres inne på min blogg!Er gjerne med på denne;)

Karina-TinyAngel

Nora sa...

Postet om blogcandy i bloggen min ;)

http://noraraaum.blogspot.com/2009/02/fine-nye-ting.html

Meretekj sa...

Gratulerer så masse med over 50000 besøkende.
Jeg vil gjerne være med å vinne,
jeg bare elsker de tingene fra Papirloftet.

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med over 50 000 besøkende! Det er utrolig bra!

Og for en super bloggcandy!
Jeg elsker blomster, og mange av de jeg har er kjøpt hos Papirloftet. Flott at de sponser dere og at dere legger ut så masse flott i bloggen deres. Dere er en stor inspirasjon!

Jeg vil gjerne være med i trekningen, og mitt innlegg finner dere her

GryA sa...

Dere har en super blogg, rett og slett! det er derfor vi besøker dere så ofte og deltar på utfordringer!
Tusen takk og takk for muligheten til å vinne flott candy!

her har jeg omtalt dere http://milfordsscrappeblog.blogspot.com

lillesmor sa...

Grattis med så mange besøkende, og for en lekker blogcandy dere og Papirloftet gir bort.
Har skrevet et innlegg i bloggen min:-)

ninabakke sa...

Gratulerer så mye :)

Jeg har gjort det som skal til og laget ett innlegg:
http://ninabakke.blogspot.com/2009/02/scrappehuset-har-bloggcandy.html

Camilla sa...

It's done :) Takk til dere som driver bloggen, virkelig artig. Jeg har enda ikke kommet i gang med konkurransescrapping, men det kommer vel- og da skal jeg lever her hos dere!!
Gratulerer med så mange besøkende foressten :)

Eline sa...

Gratulere så mye med 50.000 besøkende. Så flott!!!
Jeg har nettopp blitt kjent med bloggen deres. Utrolig masse fint her. Vil gjerne være med i bloggcandyen jeg. Har lagt inn bloggcandyen og link til papirloftet i min blogg.

Mary Isabella and Kiley too! sa...

Great prizes!! Please enter me...m.

Lena Katrine sa...

Super candy! Jeg iler inn i bloggen min, og sprer det glade budskap videre!

Scrappegal Sørlending sa...

Da har jeg laget en koselig blogpost om blogcandyen!! ;)

Og gratulerer med den enorme deltakelsen dere har fått!! :) Men dere har jo sykt mye bra artikler og utfordringer da!!

Anette sa...

Så kjekt med sååå mange besøkende!! Er ofte innom sidene deres - veldig mye inspirasjon å hente der!!
Kjempeflott blogcandy - den skulle jeg veldig gjerne hatt!!!

Francielle sa...

ÅHHHH! den godisposen vil jeg også kjempe om....

link til meg!

her

Benedicte sa...

klart eg vil vere med :-)
har laget eget innlegg, og i tillegg under blogcandyer øverst på venstre side i blogen min

klem fra Benedicte

jeanette sa...

Knallbra oppslutning rundt Scrappehuset!!Er selv innom titt og ofte :-)
Super blogcandy*sikle*

Lagt i bloggen min :-)

http://jeanette-thebestamancanget.blogspot.com/

ruffa sa...

Tuuuusen takk til dere alle sammen for noen helt utrolig koselig hilsener.

Makes our days - vi koser oss alle sammen med scrapping - det skjønner dere kanskje - og vi deler så gjerne med dere.

En liten oppfordring da er å håpe på en drøss med bidrag til de utfordringene vi legger ut.

Kos dere på en kald dag i februar.

Renee

Ellen K sa...

GRATULERER med så mange besøkende....
jeg vil gjerne være med i bloggcandyen deres.
klem

Bente sa...

Gratulerer så mye med en fantastisk side!! Morsomt at så mange henger med dere altså.

Jeg vil også være med i denne blog candyen.. var jo masse lekkert!

Nina B. sa...

Gratulerer med over 50 000 besøkende! Igrunn ikke så rart, så flott en jobb dere gjør ;)

Jeg vil gjeeeerne være med på denne, så både dere og Papirloftet er nå omtalt i bloggen min

Mokka sa...

Skjønner godt at dere har så mange besøkende, for dere har en kjempebra blogg! Her finner jeg masse inspirasjon og tips. Gratulerer! :)

Vil gjerne være med i trekningen, og har skrevet litt om den i bloggen min

Ida / Little sa...

Gratulerer så mye med 50k!! Jeg er alltid innom her da jeg skal scrappe (er egentlig mer en kort jente)for å få noen ideer! :) Det er jo alltid snadder å finne fra dere alle :)

Ha en fortsatt flott uke. Klem Ida

Mia sa...

Gratulere med over 50.000 besøkende, det tyder jo på at dere er mer enn litt populære ;)
her er mitt bidrag

kotenok77 sa...

Wow!Incredible beautiful candy:)
http://kotenok77.livejournal.com/23685.html

idaws sa...

Hei :) Gratulerer med over 50 000 besøkende :D
Kjæmpeflott blogcandy :) krysser fingrene for at jeg vinner den :)

Mamoth sa...

Klart jeg legger ut reklame for bloggen deres!
Jeg har laget til linken allerede!
Lykke til med mange deltagere.

Hilsen Elise

CarolinesGlede sa...

Grattis så mye med hele 50 000 besøkende! :D ..
Og takk for at dere feirer med oss og gir oss en sjanse til å vinne godis :D .. jeg er med! :D krysser fingrene!

Klem fra Caroline

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med 50 000 besøk på bloggen. Denne blog candyen vil jeg gjerne være med på :0)

.: elmar :. sa...

Så gøy at bloggen deres har blit så populær! Over 50000 besøkende på så kort tide er jo helt utrolig.

Herlig blogcandy dere frister med denne gangen..
Og jeg vil gjerne være med i trekningen.

Har fortalt litt om blogcandyen i bloggen min

MacNina sa...

Hei, gratulerer med så mange besøkende! Jeg synes det er kjempegøy å følge bloggen deres.

Har nå lagt inn Blog Candyen med link til dere og Papirloftet :o)

Carina sa...

Gratulerer med å mange besøkende! Kjempe flott candy :)

Iren sa...

Gratulerer med så mange besøkende!!!

Kjempe flott candy som jeg legger inn på blogg siden min også ;o)


Klem

oheidia sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Jeg har skrevet om dere og papirloftet i bloggen min og ønsker meg gjerne en av de flotte premiene! Men, jeg er ikke alene om det ser jeg :=)

http://oheidia.blogspot.com/2009/02/scrappesnop-og-blog-candys.html

Fantepie sa...

Gratulerer med 50.000!!!
Veldig bra! Et spor er lagt igjen hos meg også. ;-)

Berit sa...

Suser avgårde!! Gratulerer med så mange besøk!! Kjempegøy!!!
Kjempeflott candy - !
Henger meg på trekinga ;)

salvie sa...

Kjempefin blog candy dere har å friste oss med.Jeg vil så gjerne være med på den.Så nå har jeg lagt ut bilde og kommentar/link i bloggen min.
ha det bra så lenge,og takk for den flotte bloggen deres:)

Karialov sa...

gratulerer med såå mange besøkande. :D :D
nydelig blog candy hadde dere og. :) takk for muligheten til å vinne.

-Karianne-

Stine Marie sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Har lenket til dere og Papirloftet i bloggen min :)

Sol sa...

Gratulerer så mye med mange besøkende! Har lagt bilde og linker i bloggen min!
Tusen Takk for muligheten! Dette er gøy!

Sianba sa...

Gratulerer med 50.000 besøkende! :-)
Jeg vil gjerne være med på denne utrolig flotte blogcandyen, har linket og greier :-)

Vibeke sa...

Gratulerer så masse!!! Mååå jo bare være med på denne muligheten her da!!! Dere gjør en knall bra jobb jenter:)

mellem sa...

Gratulerer med 50.000 besøkende i blog'en. Jeg vil gjerne være med i trekningen av den flotte pakken fra papirloftet :-)

Annika sa...

Gratulere med så mange besøkende, skjønner det gått! :)

Vil gjerne være med på denne, og har lagt link til dere og Papirloftet på bloggen min - annlka.blogspot.com :)

Lykke til videre!

Alice sa...

Congrats on your hits!
I just discovered your blog, very nice, but I don't speak your language :( So is this blog candy open to everyone? I will put a link to my candybar, thanks for a chance to win!
Alice from Italy

Linda sa...

Da har jeg laget et innlegg om denne bloggcandyen! Gratulerer med over 50 000 besøkende!!

Kami-koneko sa...

Gratulerer så kjempemye!! :D
jeg har linket og synliggjort, nå krysser jeg det jeg har ;)

Elisabeth sa...

Så innmari fin blogg. Denmne har jeg lagt til i favorittene mine. Og i blogglista på bloggen min. Der har jeg også lagt til blog candyen såklart. Selv om jeg aldri vinner.
http://aldriatteletslaus.blogspot.com/2009/02/blog-candy.html

Lisbet sa...

Gratuløerer med så mange besøkende utrolig at dere allerede er oppe i det antallet.
er en kjempeflott premie dere har i bloggcandyen deres og har lagt inn innlegg i bloggen min og linket til dere og papirloftet

*Johavicis* sa...

Så kjek en candy, og sååå fiiine blomstrer (sikle sikle)
Jeg er stadig inne hos dere, men har ikke hatt så got tid til alt jeg egentlig vil holde på med!! Men, kommer snart:) :)

http://johavicisblogg.blogspot.com/2009/02/scrappehuset-har-passert-50.html#links

Julia sa...

Så utrolig lekker candy!
Jeg prøver lykken!

Sosa sa...

Gratulerer med de 50 000! Det er jo fantastisk :)
Blir gjerne med i trekningen jeg også, og har laget innlegg med link til dere :)

Monica sa...

Gratulerer med 50.000 besøkende! :) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen deres! :)

Marianne sa...

Sier meg enig i de andre her om at bloggen deres er super!

Koselig at så mange har kikket innom dere (ikke så rart i grunn ;-))

Her har jeg skrevet om dere:
http://paradisescrap.blogspot.com/2009/02/blogcandy-at-scrappehuset.html

Camilla sa...

Gratulerer med 50 000 besøk! Har skrevet om det i bloggen min. ;)
http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/02/blogcandy-hos-scrappehuset.html

texy texasgirl sa...

grattis med et store besøkstallet: jeg er èn av de 50.000;)
ikke siste gang jeg titter innom. Vil gjerne delta i håp om å finne en fantastisk glitrende blogcandy!!

Bente sa...

Gratulerer med 50.000 besøkende! For et tall! Flott blogcandy! Jeg vil selvfølgelig gjerne være med - og har skrevet om dere i bloggen min :)

Ruby sa...

Ikke så rart at dere har så mange besøkende, er en utrolig flott blogg dere har. Nydelig blogcandy, jeg blir veldig gjerne med i trekningen av denne her og har lagt inn innlegg i bloggen min om dere og Papirhuset!

Hobbyguri sa...

HURRA for dere og GRATULERER!:)
En superflott blogcandy. Jeg er innom her støtt og stadig.

Lykke til videre!:))

Kaia sa...

Gratulerer, gratulerer.
Jeg vil gjerne være med på candyen deres.
Skriver om den i bloggen min nå, og linker til de som skal linkes til.

Ha ei fin uke

Bendichte sa...

Da ligger blog candyen deres i min blog!
Og dere er linket til min blog - og dere er bare herlige - masse inspirasjon å hente her!

Sunshine sa...

Gratulerer med 50000 besøkende.. det er dere vel fortjent!

Elsker bloggen deres, masse inspirasjon å hente.
Takk for at dere gjør jobben.

Har tipset om dere i bloggen min.

Ha en fin ettermiddag.

Grethe

Camilla sa...

Gratulerer med 50 000 treff! Kjempefin candy, er gjerne med på den, og lager link til dere inne hos meg:)

Анешка sa...

Jeg er glad for å lese bloggen din og nå har besluttet å delta i tegningen. Beklager for feil, jeg oversette på norsk med hjelp fra Google. Morsmålet mitt Russian, jeg bor i Usbekistan. Jeg veldig mye håp for å vinne.
Lykke til!
Anna.

http://a-neshka.blogspot.com/2009/02/scrappehuset-28.html

Åsne sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Jeg synes dere har en flott blogg og sier ikke nei takk til en så flott blogcandy.
Mitt innlegg finner dere her

Hilsen Åsne

millamy sa...

Gratulerer med 50 000 besøkende, det er jo bare helt fenomenalt.

Dere er kjempeflinke jenter, lykke til på veien mot nye 50 000.

Her finner dere megtekst

Elisabeth sa...

Gratulere med mange besøkende....
og jeg legger meg inn under lista med motagere på candy'en..hihi

Line sa...

Gratulerer så mye med 50 000 besøkende..
Har skrevet om blogcandyen i bloggen min

HER

Sigrun sa...

WOW 50 000 -gratulerer og for en spennende bloggcandy! Denne kunne jeg godt ha tenkt meg!

Papirskreppa sa...

Så fint at dere har hatt over 50 000 besøk i bloggen deres. er ofte innom dere selv. Gratulerer så mye. Jeg vil også være med i trekningen. Skal legg ut en kommentar om denne blog candyen på siden min, med en link til dere begge.

Irene sa...

Gratulerer med 50000 besøkende.
Nå har jeg skrevet om dere og blogcandyen deres i bloggen min.

http://ireneslillested.blogspot.com/2009/02/blogcandy-hos-scrappehuset.html

Kjersti M sa...

Gratulerer med svimlende 50 000. Inspirerende side med masse flotte ideer og utfordringer.

Elizabeth sa...

Gratulerer så masse med såå mange besøkande i bloggen dokkes!! En fantastisk flott blogg som eg er innom titt og ofte :D Superflott blogcandy dokke har og! :D Lagt den ut i min blogg :)

Fifi (Киска) sa...

Hello! I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". Thanks for a chance to win!

Berit sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Lekker blogcandy:) Ha en fin dag!

Anne M sa...

Gratulerer med over 50000 besøkende!!
Liker bloggen deres kjempegodt, alltid noe spennende å lese.

Nydelig blog-candy! ja takk, hi hi;)

Kjellaug sa...

Gratulerer med 50 000 besøkende.
Dette var en candy som kan brukes på kort også så jeg vil gjerne være med på blogcandyen deres.
Ligger som link i bloggen min.

Sissen sa...

Ikke dårlig... Gratulerer! Jeg linker selvsagt til dere, og venter i åndeløs spenning på trekningen av blog candy'en :)

Maria sa...

Gratulerer med 50 000 besøk, det er jo helt utrolig. :)
Å får en nydelig candy, håper den blir min. :p

Annita sa...

TIllykke med de mange hits. LÆKKER blogcandy håber den kommer til Danmark*S*

Knus Annita

Anne Bente sa...

super lækker blogcandy.jeg håber den finder vejen til danmark og mig ;)

Line sa...

Fy flotters så bra med 50.000 besøkende!! Jeg tar av meg hatten asså! :D

Fortsett og stå på!! :)

Ida sa...

Gratulere med så mange besøkande! Har tipsa om blogcandyen i bloggen.

Linn Eva og Eirik sa...

Endeli lagt ut tips om BlogCandy i bloggen vår :)) Superflott me så mange besøkende!!
-Linn:) -

Enonilol sa...

Gratulerer med imponerende mange besøk på så kort tid.
Flott blogcandy med lekker premie :)
Har skrevet om dere i bloggen min.

Mouse40 sa...

Congratulations on 50,000 hits!
Great blogcandy! Thanks for the chance to win!
I became a follower and posted a link on my blog
http://mouse40.blogspot.com/2009/02/blog-post_18.html

Jose sa...

What a nice blog candy!
Congratulations with your 50 000 visitors!
Greetings from the Netherlands!

Aina sa...

Gratulerer med imponerende mange besøk på så kort tid, slikt er jo kjempegøy.
Flott blogcandy med lekker premie, vil gjerne være med i trekningen :)
Har skrevet om dere og linket i hobbybloggen min.
Klem fra Aina.

K sa...

Wow, that certainly is a lot of hits, congratulations! And thanks for the chance :)
I blogged your candy here
Bye, Kitty

marit80 sa...

Gratulerer så mye med 50000 besøkende! En flott blogg dere har, er stadig å kikker :) Har Skrevet om dere i bloggen min :)

Ann-Katrin sa...

Kan ikke la denne sjansen går fra meg :)

Gratulere med over 50.000 besøkende, det er et utrolig bra resultat..lykke til videre

Bloggen min

Wibeke sa...

Gratulerer med så mange besøkende :-) Jeg er stadig på besøk, for her er det mye flott inspirasjon å hente!
Og de blomstene fra Papirloftet va skikkelig søte...blir gjerne med i trekningen ;-)

www.wibeken.blogspot.com

Siri Fjørtoft, Fjørtoft Design sa...

Ej må sei at ej sønst siå dåkka e heilt fantastisk. (Oversatt: Jeg må si at jeg fynest siden deres er helt fantastisk)

Ikkje berre e driv ej me, vel, ikkje scrapping d, men kortlaging, ej driv me kakedekorering mæ. De va ei sjikkla fin cupcake! Den pryda no bloggen min, me link te både dåkka å papirloftet :-)

Gratulere me alle dei besøkande!

Ej prøve mej på den koden dåkka, men ej ana ikje om ej misførsto rett...

http://hundoghand.blogspot.com/2009/02/god-kved-i-stua-folkens-driv-srfa-litt.htmlt

Alyusha sa...

wow such great candy!!!

http://alyushka.blogspot.com/2009/02/28.html

Heidi sa...

Gratulerer så masse med 50.000 besøkende. Det er en god ting å feire. Blog Candyen deres er kjempe nydelig og skulle gjerne hatt den i hus. Krysser fingrene og håper at denne kan havne i min postkasse slik at jeg kan lage et kjempe fint kort til min kjære mamma på bursdagen hennes:-)

Klem fra Heidi

Om blogcandyen deres

Heidi sa...

Gratulerer så masse med 50.000 besøkende. Det er en god ting å feire. Blog Candyen deres er kjempe nydelig og skulle gjerne hatt den i hus. Krysser fingrene og håper at denne kan havne i min postkasse slik at jeg kan lage et kjempe fint kort til min kjære mamma på bursdagen hennes:-)

Klem fra Heidi

Om blogcandyen deres

ToneF sa...

Gratulerer så masse med 50.000 besøkende!!!
Kjempelekker Bloggcandy :o)

Jeg har linka til dere ;) Vil gjerne være med...
http://tonefslilleverden.blogspot.com/2009/02/vi-scrapper.html

skaubytrollet sa...

Grattis med 50.000 hit :)
Jeg har skrevet om deres blogcandy i bloggen min ;)

Kjerstin sa...

Gratulerer! Jeg er med og har lagt dere inn på bloggen min! :) Gøy å få være med!

Арон и Юльчик (Áron and Julia) sa...

WOW!!! What a sweet celebration blog CANDY!!! Congratulations on your 50000 hits!!!!!
I'm new here and just found your blog but count me in please))) I posted a link on my blog, here http://happy-family-aron-and-julia.blogspot.com/
Thanks for the chance to win!
I'm russian but live in Hungary, so Hello from Hungary)))

Sasha sa...

Har sett på denne lenge, og endelig har jeg tatt meg tid til å legge inn bilde og linker i min lille blogg.
Flott candy fra en flott blogg:)

Miip sa...

Wow. 50 000 besøkende er jo knallbra!! Synes bloggen deres er kjempefin, og vil gjerne være med i trekninga av blogcandyen deres :) Har skrevet om dere ibloggen min.
Ha en flott dag
Helen

Monica sa...

Har kikka innom dere ofte og nå som jeg har fått ordna meg en blogg kan jeg få gratulere dere så masse.

Jeg har skrevet om dere i bloggen min.

Gleder meg til å følge dere videre!!

Veronika sa...

Gratulere så mye med 50000 besøkende. Jeg vil gjerne vær med i denne bloggcandyen deres.

Ha en fin dag.

Mona sa...

Gratulerer så mye med over 50000 besøkende!! Fantastisk!Kjempeflott blogg dere har! Og WOW, for en BlogCandy!:)

Katrine sa...

Gratulerer med 50000 besøkende! Kjempeflott blog dere har!
Blog candy er på plass ;-)

Elisabeth sa...

Tenk at over 50 000 har vært innom bloggen deres. GRATULERER. Synes det er en flott blogg. Har nå lagt til en link hos dere, selv om det er litt seint, fristen går jo ut i mårra. Det er en flott blogcandy, heldig er den som vinner den.

hsm sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Utrolig flott blogg dere har:) Har linket til dere og papirloftet i bloggen min:)

Tiny Angel sa...

heihei:)

Skulle bare takke for den nydelige pakken jeg fikk i postkassen idag:)

disa sa...

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖

Anonym sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成
,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色