4. januar 2009

Eclectic Kits

Noen alldeles flotte KIT blir satt sammen av Lene på Eclectic Kits.

Vi her på ScrappeHuset har vært utrolig heldige å fått noen av disse KIT'ene for å lage en utfordring til dere. Vi har ikke satt sammen så veldig mange krav ennå, det eneste foreløpig er at utfordringene skal lages i papirer og stæsj fra dette KIT'et som dere ser under, dersom dere ikke har dette kan dere få kjøpt det her . Vi gjør oppmerksom på at dere MÅ ikke kjøpe KIT for å være med på denne utfordringen, men dere MÅ bruke noe av det som er i det av arkene - og mange av dere har jo sikkert disse.

Se på alt dette utrolig flotte og det til en billig penge!!

Utfordringen fra oss kommer så snart vi har fått satt den totalt sammen og fått laget noen eksempler til dere. Og vet dere et enda like så flott KIT er premien til denne utfordringen.

Kanskje har dere fått noen scrappepenger til jul og kan da være med på denne utfordringen og sjansen for å doble innsatsen. Vi gleder oss til disse KIT'ene DET er i alle fall helt sikkert og vi gleder oss like stort til å se hva dere finner på av dette.

Så, da får dere smøre dere med litt tålmodighet på nyåret så kommer det snart en liten spennende ting.

Her er vinnerKIT'et som er med et skikkelig vintagepreg.


Også et lite spørsmål til dere alle sammen: Synes dere at det hatt vært flott å kunne få lov til å abbonere på KIT og få direkte hjem i posten f.eks. 4 - 6 ganger i året ????

Legg igjen et lite svar til oss og vi trekker en av dere som får en liten premie.

15 kommentarer:

reiduns blogg sa...

jeg kunne veldig gjerne tenke meg å ha tilsendt kit 6 ganger i året.
synes jeg får så masse inspirasjon av det. savner veldig norske som har slikt.

Inger-Lise Rong sa...

Ja er helt klart interessert i noe slikt. Kommer litt anpå prisen også da.
Men et supert tiltak

Anette sa...

Det var noen nyyydelig kit!! Og jeg kunne svært gjerne tenke meg å motta slike kit noen ganger i året - det hadde vært veldig kjekt :)

Merete sa...

Ja, det hadde helt klart vært noe. Og jeg har tenkt tanken mange ganger, men har fortsatt ikke kommer så langt at jeg har gjort noe med det :)

Og "Eclectic kits" har masse fint!!

Mokka sa...

Ja slike kits hadde vært kjempekjekt å få i posten med jevne mellomrom. :)

solsiv sa...

Ja helt klart av interesse. Har abb. på kit pakker før og savner det egentlig.

Pauline sa...

Flotte kits dere har å lokke med her!
Kunne godt tenke meg muligheten til å motta slike pakker med jevne mellomrom, hvis de ikke blir altfor dyre da..

Eva Helen sa...

Dette hadde vært veldig spennene å få kit i postkassen.Da har man noe å glede seg til og ikke minst utfordrene tror jeg ,noe jeg syns er kjempe gøy,men det kommer ann på prisen og hvordan kit er satt sammen syns jeg.Syns kit dere har satt sammen er kjempe fine.

Gunn-Hege sa...

Jeg kunne hatt kjempelyst på å abonnere på kit!!!!!!
Som de andre sier kommer det jo litt ann på pris da ;0)
Nydelig det vintage kitet der asså!!!!!!!

Frost sa...

Abonere på så flotte kit? JA TAKK. :D
(men prisen spiller selvfølgelig en rolle)
Håper virkelig dere begynner med dette!

oheidia sa...

Jeg hadde vært interresert i abonnement på et Kit - helt klart! Morsomt å få utstyr som man ikke selv "velger". Det gir bare økt scrappelyst og sikker litt utfordring hvis man mottar noe man vanligvis ikke bruker.

Hadde vært flott!

sonja sa...

Det hadde vært noe å abonnert på ferdige kit ja . Høres kjempebra ut )

Meretekj sa...

Kjempeflotte kit.
Jeg kunne godt tenke meg å motta pakker noen ganger i året.

Asil sa...

Synes kit er bare geniale! Sammensatte pakker som inspirerer og pirrer scrappesjuken, er helt klart interessert i noe sånt! Men det kommer litt an på pris selvsagt, knis. :)

ellemelle sa...

Selvfølgelig litt avhengig av hvordan kit'ene er sammensatt, og prisen, men i utgangspunktet: JA! Det hadde vært kjekt!! :)