10. januar 2009

ScrappeHusets Stafettpinne

Vi ønsker dere alle velkommen til et nytt scrappår her hos oss.

Noen endringer kommer vi til å foreta nå på starten av året og dette er en av de.

I fjor delte vi ut ulike KIT og hadde en KitFight mellom to scrappere som da igjen utfordret to nye til den neste KitFighten. Vi synes ikke dette ble helt som vi hadde tenkt - skjønner vel egentlig ikke hvorfor heller vi da - synes liksom det var er en kuul greie *smiler*.

Men en liten ting til dere alle der ute må vi liksom ha synes vi så da har startskuddet for ScrappeHusets stafettpinne gått av stabelen i stedet.

Første scrapper ut er Mi@, flere av dere kjenner sikkert henne. Vi hadde noen ark igjen fra Studio2Mers, og det skal sies Mi@ liker IKKE disse arkene, hun arvet de stygge stygge arkene fra nabon som hadde brukt de fine stygge som hun selv sa. Her er i alle fall Mi@ sin løsning på oppgaven og vet ikke helt hvorfor hun synes de er stygge vi - se på dette fantastisk flotte resultatet da.

Og da er det Mi@ som får lov til å utfordre neste scrapper og overreker herved stafettpinnen til deg Xtine.

Og her er ordene fra Mi@ til deg Xstine:

Hallois.
Da vil jeg utfordre deg, Christine/Xstine.
Jeg digger alt det fargeglade og spreke du lager.
Synes du er helt rå på det.
Derfor vil jeg utfordre deg til å scrappe noe i vintagestil, for jeg er svært spent på hvordan du vil løse det.
Tror dette kan bli en skikkelig utfordring for deg.
Jeg legger ved denne flotte vintage LO’en som Beate Solem har laget som inspirasjon.

Frist for innlevering til vår mail: scrappehuset@gmail.com er 04.02.09.

Ingen kommentarer: