26. januar 2009

ScrapWalken for januar



Da var det jammen meg på tide med en ny ScrapWalk igjen:)
Det er en sann glede å besøke blogger og gallerier på utkikk etter Loer/arbeider som har den wow faktoren. Men det er ikke like lett at man kun skal få velge ut en hver.

Men her er månedens utvalgte - og dere som er på ScrapWalken: Vær stolte av det!! Tenk på at akkurat ditt kunstverk/Lo ble valgt fremfor sååå mange andre.
Gratulerer alle sammen:)

Denne kan dere som er på ScrapWalken legge i bloggen:


Kos deg med ScrapWalken for januar:

Lene:
Jeg mååå ha med denne av HegeAL!!! Utrolig flott bilde, elsker sånne bilder, og elsker de fargene på denne!


Hilde:
Så enkelt kan det gjøres. Jeg digger den! Laget av Silje inne på Minneriket:)

Brita:
Denne av Lula/AnnChristin er dritlekker! Nydelig bilde, stilig med sprayen og bare helt perfekt!


Renée:
En ren og genialt enkel LO fra Julie. Utrolig flotte farger mot den hvite bakgrunnen og et stooort bevis at det ofte veldig lite som skal til for å gjøre en LO så utrolig vakker og flott



Vibeke:

Helt fra jeg så denne i bloggen til Torill/Screppa visste jeg at det var denne jeg måtte ha på ScrapWalken. En flott positiv ABC!! Utrolig nydelig utført!!
En ide til oss andre kanskje?



Trine:
Jeg falt veldig for Banglamaries herlige lo, hun er utrolig kreativ og har skikkelig mye spennende i bloggen sin. sånt multitalent, vettu!
Likte så godt bildet her og bruken av avispapir!



Takk for at dere deler med oss andre jenter:)

6 kommentarer:

Broggis sa...

WoW!

Disse var lekre!

Smuti sa...

Så masse lekkert dere har funnet fram :)

Gratulerer alle sammen!

Torill sa...

Nå "skvatt" jeg, som det sies på trøndersk! Det betyr at man hopper litt skremt i stolen. For at JEG skulle få være med på ScrapWalken hadde jeg virkelig ikke trodd!!! Tusen tusen takk!!

isabell sa...

Her var det masse flotte LOer:)
Gratulerer alle sammen!

Lula sa...

Nei, nå ble jeg skikkelig sjokka her! Jeg "skvatt" til akkurat som Torill;)Tuusen takk for fine ord og grattis til alle sammen!

Nora sa...

Gosj! Her var det masse lekkert (som vanlig)

Gratulerer alle sammen!