7. januar 2009

Vi har 1 vinner her:)

Månedens Produsent her hos oss i desember var jo 3ndy papir!!



Vi i DesignTeamet fikk boltre oss i de nydeligste julepapirer - og vår utfordring til dere lesere vår ganske grei: Scrapp med 3ndy Papir:)

Nå har vi kikket gjennom alle de flotte bidragene som kom inn - og det var en sann fryd. Nydelig kort - og herlige Loer:)

Vinneren denne gangen ble Eva Møller!! Gratulerer så mye!! Eva sendte inn hele 3 bidrag til oss - her kan du nyte dem:





Eva - du må sende oss adressen din på scrappehuset@hotmail.com - så kommer det en RAK til deg. Gratulerer så mye!!
Og til dere andre som deltok - tusen takk for at dere ble med - gøy med deltakelse på utfordringene våre:)



Lyst til å scrappe litt nå? Blir med på Studio2Mers utfordringen vår da:)

2 kommentarer:

ninabakke sa...

Nydelige :)
Gratulerer

Eva Helen sa...

Tusen Takk!
Jeg vil også takke scrappehuset så masse for at de likte mitt bidrag. Jeg ble hoppene Glad da jeg vant.Jeg vil rose scrappehuset for den fine nettsiden og for den jobben de gjør.Stor Klem Til dere.