1. februar 2009

Månedens produkt for februar er Prima Marketing.

Denne måneden har vi her på ScrappeHuset vært så heldige at vi har fått Prima Marketing inc som sponsor.



De fleste kjenner vel igjen Prima som 'de som lager de fine blomstene', for ikke å snakke om alt det andre lekre de har! Blingswirler, lekre ark, blader, clearstamps, bånd, blonder, overlays, journalingcards, osv osv! (en annen flott ting er at Prima også satser på miljøet med sin Go Green linje.)

Prima har en flott blogg som det er verdt å følge, der man stadig kan være med i trekninga på giveaways. Og de her her det mye lekkert å få med seg hjem i postkassen kan man si;)
I skrivende stund har de ikke annonsert det nye DT'et sitt enda, siden CHA er i fulle mondurer for øyeblikket. Prima har jo lansert så mye nytt og digg til CHA, bla Vines, som jeg personlig (og garantert fryktelig mange andre) simpeltheten ELSKER!
Det er vel ikke så mange som ikke har et forhold til Prima vil vi anta;)

DT'et deres er proppfulle av inspirasjon og de er utrolig dyktige! Både flowergirls og primadonnaer.
Faktisk så er jo to norske jenter med på laget, Ania og Ingvild Bolme! Og hvem vet om kanskje det blir enda flere når de annonserer det nye DT'et!

Vi i DT her på ScrappeHuset noen alldeles smekre pakker fra Prima å kose oss med, og her er litt av hvert vi har laget:

Brita:


Lene



Hilde:

Trine

Vibeke:

Renee:



Siden vi har en pakke på lur til en heldig en, så vil vi gjerne se en LO fra dere med to ulike Prima produkter på.




Fristen for å levere inn ditt kunstverk er 28.februar 2009 klokken 24:00.

Vi gleder oss til å se hva dere lager!


Kos dere med Prima.

35 kommentarer:

Jeanette sa...

Flotte bidrag fra DT. Fin utfordring, som jeg skal prøve å få til.

lam sa...

super flotte bidrag fra DT. jeg skal lige være sikker på ,at jeg ahr forstået opgaven rigtig:
skal vi bruge to forskellige slags prima produkter? eller må der være flere, jeg tænker bare to blomster på et layout ikke er meget ;O)

MacNina sa...

Så flotte og inspirerende LO´er dere lager!
Denne utfordringen må jeg få med meg :o)

ruffa sa...

Svar til deg lam:

Du må MINST bruke to ulike Primaprodukter - bruk gjerne 10 om du vil.

Renee

~Kjersti~ sa...

Hei!

Kan man sende inn en LO man har inne til en annen konkurranse, om den ikke er publisert før noen av konkurransene..?

Kjersti :)

Gine !!! sa...

Flotte LO'er fra dere =)

Hilde sa...

Svar til Kjersti:

Vi har som hovedregel at bidragene skal være laget spesielt til denne utfordringen.

Men du har vel prima nok til å lage en til, har du ikke? ;)

Hilde

Anne Bente sa...

Så har jeg lavet et bidrag, super flotte ting DT har lavet
Mit bidrag

Gine !!! sa...

Her er en prima LO fra meg
http://ginesscraproom.blogspot.com/2009/02/scrappehuset-great-norwegian-scrapbook.html

Merete sa...

Kan jeg scrappe 8x8 ??

Ewonne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ewonne sa...

Dt layouterna är helt UNDERBARA!!!

Jag har gjort ett bidrag som ni kan hitta här
Jag använde till 98% Prima produkter!

Hilde sa...

8x8 går helt fint, Merethe.

Merete sa...

Det ble visst en lettersize allikevel...

Her er bidraget mitt:)

Pia sa...

Super flotte DT bidrag
HER KAN MIT BIDRAG SES

lam sa...

Nu håber jeg det her direkte link virker, for det er første gang jeg prøver

Her er mit bidrag

Eva Dohn sa...

Flotte DT bidrag. Og jeg elsker Prima :o)

her er mit bidrag

Monica sa...

så mye fint fra DT! som vanlig! .)

her er mitt bidrag http://lottenslilleverden.blogspot.com/2009/02/gromjenter.html

Har brukt blomster, bling og en filtramme fra Prima;)

Francielle sa...

Da blir jeg med dere denne gangen også!

finner du her.

MacNina sa...

Denne utfordringen måtte jeg jo få med meg. Jeg elsker Prima produkter, utrolig hvor mye fint de lager !

Her er mitt bidrag

Camilla sa...

Her er mitt bidrag. :)

http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/02/manedens-produkt-hos-scrappehuset.html

skaubytrollet sa...

Her er mitt bidrag:

Relaxation

Wibeke sa...

Da har jeg også scrappa denne :-)
Prima er bare et must på enhver LO!

http://2.bp.blogspot.com/_RWTBvu3B82U/SaFQ_athqjI/AAAAAAAAAPE/eVhRFomRaGg/s1600-h/a-cool-hockeyplayer.jpg

Gro aka emrille sa...

Her er mitt bidrag:
Nytt år i ny hytte

Gro aka emrille sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hsm sa...

Så utrolig flotte LO-er dere har laget:) Her er mitt bidrag
http://hegesscrapperi.blogspot.com/2009/02/ekte-sskenkjrlighet.html

Irene sa...

Da har jeg laget en Prima-LO

http://ireneslillested.blogspot.com/2009/02/prima-manedens-produkt-pa-scrappehuset.html

Linda sa...

Her er mitt Prima bidrag. Flotte Loer dere har laget, takk for den utrolige jobben dere gjøe!!

mitt bidrag

Cathrine sa...

Kjempe fine LO'er fra design teamet:) Ble med i 'siste liten' jeg:) Bedre sent enn aldri:)

Min "prima" LO..

Hilsen Cathrine.

Wenche sa...

Mitt bidrag ligger i bloggen min! Jeg har brukt; filtbord, blomster og "Say it in crystals"
God helg!!

Monica sa...

Jammen ble det ikke en LO på meg også. men må la den ligge til i morgen så jeg får tatt bilde i dagslys...

Flott utfordring.

Natta.......

sonja sa...

http://scrappedugnad-sonja.blogspot.com/

sonja sa...

Fikk desverre ikke til linkingen til bidraget mitt )

Monica sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monica sa...

Beklager men jeg er så fersk i dette, at linkinga gikk skeis igjen.... *rødme*

Men her er mitt bidrag:
http://acinom1972.blogspot.com/2009/02/prima-utfordring-hos-scrappehuset-prima.html


Takker for flott utfordring!!