26. februar 2009

ScrapWalken for februar

Da var nesten februar unnagjort også!!
Så utrolig mye flott som blir scrappet om dagen. Det er så utolig morsomt å være rundt i gallerier og blogger. Veldig inspirerende. All ære til dere som deler med oss andre:)

De som kommer på ScrapWalken her hos oss i Scrappehuset - kan ta med seg en slik og legge ut i sin egen blogg:


Her kommer ScrapWalken for februar:


Lene:
Denne er fiiin! Synes den var orginal og med deilige farger og så kult med den porten! Du finner også masse annet flott i bloggen til Hanna:)



Renée:
En skikkelig fargeklatt fra ei skikkelig gladjente. Digger stilen til Renee og skulle sååå gjerne ønske at jeg klarte og. Men her må jeg nok melde pass og bare titte lengselfullt ja.



Hilde:
Jeg digger den, og det gjør ungene mine også. Totalt gjennomført ved valg av bakgrunnsark, farger, fonter og små deltajer rundt omkring. Sjekk kompassnåla, gullpengen og sverdet. Denne er herlig Anne Merethe!!!



Brita:
Har plukket ut denne fra ToneF. denne gangen. Herlig med en layout med mange bilder! Og for noen herlige bilder! De er omtrent like elegante som min familie på skøyter! *fnis*
Oppsett og pynt er bare knall på denne!



Vibeke:
Sjekk denne herlige og freshe LOen!!! Jeg elsker detaljene på den.
Jeg har fulgt med i bloggen til Francielle en liten stund. Hun har kun scrappet noen måneder - men hun imponerer meg stort!!! Jeg gleder meg til å se mer fra deg!!:)




Det var månedens utvalgte denne gangen!!
Kanskje det er akkurat ditt kunstverk som er med neste gang? :)

----------------------------------------------------------------------------

Har du noen planer de nærmeste 2 dagene? Her har du litt du kan pusle med:)


Vinn en prima pakke fra Prima Marketing.
Frist 28. februar kl. 24:00


Blog Candy - lekre pakker fra Papirloftet.
Frist 28. februar kl. 24:00


Vinn et lekkert Vintage Kit fra Eclectic Kits
Frist 28. februar kl. 24.00


Og når du er ferdig med dette - kan du jo like godt slenge deg med på utfordringen til Anette/Broggis også. Tenk om det er du som er den heldge som vinner en RAK fra henne:)




Ønsker dere alle en superherlig torsdag:)

5 kommentarer:

Hanna alias 2små sa...

Så kjekt å komme på Scrapwalken!! Tusen takk jenter :-)

ToneF sa...

Åååå så gøy!!! Nå bl jeg kjempeglad :)
Tuuuusen takk jenter :o)

Francielle sa...

Flau som en tomat! Takker, neier og bukker! Det var suuuupersnilt Vibeke....nesten som jeg elsker deg! Ja for du er så flink med kommentarer og det hele! Tusen takk nok engang!

isabell sa...

Nydelige å flotte LOer dere har funnet fram:)
Her var det masser av inspirasjon!!

Anne M sa...

Dette var moro. Tusen takk jenter!!