6. februar 2009

Stafettpinnen går videre...

I januar startet vi en ny fast post her hos oss, en såkalt stafettpinne.
Vår første gjest var Mi@, som valgte å sende stafettpinnen videre til Xstine, med følgene utfordring:

Jeg digger alt det fargeglade og spreke du lager. Synes du er helt rå på det.Derfor vil jeg utfordre deg til å scrappe noe i vintagestil, for jeg er svært spent på hvordan du vil løse det.
Tror dette kan bli en skikkelig utfordring for deg.

Og Christine er ikke snauere enn at hun tar utfordringa, og det med glans.
Se på dette flotte resultatet da. Fantastisk! Tusen takk for at du deler med oss.




Og Christine sender selvsagt stafettpinnen videre, og her er hva hun har valgt:

Alright, da vil jeg gjerne utfordre Linda Salte fra http://www.saltescrap.com/ !

Jeg elsker måten hun setter sammen papirer på og alle de små detaljene hun bruker på sine LO'er og kort. Alle de distressa og sverta kantene, lag på lag, blonder, bling og charms! Alt er så sinnsykt gjennomført!Utfordringen min blir derfor å lage en LO/kort hvor hun ikke bruker lag på lag, distressing eller sverting. Gjerne en LO i freshe farger! Litt freestyle! Tar du utfordringen? :)

- Christine

Håper du tar utfordringen, Linda. Vi gleder oss til å se!

Bidrag og ny utfordring sendes til vår mail scrappehuset@gmail.com innen 2.mars.



5 kommentarer:

Torill sa...

Knall!!!
Kjempelekker LO og super utfordring!!!

_Kine sa...

Fantastisk fin Xstine-lo!!

Marianne sa...

For et flott resultat Xtine har scrappet!
Gleder meg veeldig til å se Linda sin løsning. :D

Linda sa...

Nydelig layout christine! herlig vintage stil :)Likte kjempe godt plasseringen og pynten du har brukt her :)

gleder meg til å se Linda Salte sin :)


Og en stor takk til dere jenter i scrapehuset, morro å vinne utfordirngen med S2M :)
klemmer fra Linda S.L

Salte sa...

Oi, denne har jeg ikke sett engang.. plutselig litt dårlig tid på meg...