24. februar 2009

{Vi scrapper}



Nok en gang har jentene bak Vi scrapper sponset oss med den nyeste utgaven av bladet! Vi har 4 blader å dele ut til 4 heldige vinnere!

Her er en sniktitt på hva som venter deg;) Laget av Marianne Hope.



I tillegg finner du bl.a. en knall artikkel om ATC skrevet av Tone Fiskaa og Kine Saatvedt viser oss noen håndsømteknikker!

Alt du må gjøre er å fortelle oss hva du vil savne mest med Vi scrapper... Som du kanskje vet har de bestemt seg for at dette nummeret også er det siste.

Legg inn ditt svar innen 1. mars, midnatt, så er du med i trekningen!

22 kommentarer:

Anne M sa...

Syns det er synd de skal slutte med bladet, men forstår godt prioriteringen deres.

Kommer til å savne alle de flotte artiklene deres, alltid mange flotte tips!

Line sa...

Veldig synd at de skal slutte med et så flott blad..

Kommer til å savne et blad med ren scrappinspirasjon i..

Linda sa...

syns det er kipt at dem slutter, men forstår om dem ikke har kapasitet!
Jeg kommer til å savne det bladet fordi det va det eneste bladet som inneholdt 'alt'. Der fant man masse inspirasjon, og da spesielt for meg; mange nye tips om oppbygging og teknikker :) :)

takk for et supert blad :)
mvh Linda

Salte sa...

Jeg kommer til å savne hele bladet, og all den inspirasjonen det gir. Beste scrappebladet som er laget!! Min favoritt var tidligere Scrapbook Trends, men Vi Scrapper gikk forbi for lenge siden!

Cathrine sa...

Skal de slutte med bladet?:( Jeg rakk aldri å kjøpe det jeg! Det var veldig synd, for norske blader er blant annet mye mer lettleste enn utenlandske.. Og har forstått det som at bladene deres var fullstappet med inspirasjon, ja.

Det var leit å høre.

Hilsen Cathrine.

Torill sa...

Det er så synd!!!
Jeg kommer til å savne inspirasjonen, produktguide og miljøet bladet ga oss et innblikk i!!

Skaubytrollet sa...

Kommer til å savne det fordi det er et knallbra norsk scrappeblad stappfullt av inspirasjon...

Trist at de slutter...

Gro sa...

Synes det er kjempe synd at de slutter, men skjønner dem veldig godt også.
Liker alt med dette bladet, gir meg masse inspirasjon.
Dette er det eneste scrappebladet jeg har kjøpt.

Filharmonica sa...

Kjempesynd at de gir seg :-( Kommer til å savne all inspirasjonen jeg fant der.

Karina sa...

Det bliver ærgeligt at skulle undvære inspirationen.

Veronica sa...

Trist at de skal slutte...
Jeg kommer til å savne inspirasjon i bladfor fra alle de dyktige norske scrapperne som har vært med:)

Aakre sa...

kjempe synd at det ikke kommer flere Vi Scrapper. Jeg kommer til å savne et norsk scrappeblad - det er det eneste scrappebladet jeg pleier å kjøpe. Jeg kommer til å savne de flotte artiklene og all inspirasjonen...

Kristine sa...

Trist at de slutter med bladet, det var så flott! Kommer til å savne de flotte teknikk-artiklene, som ny scrapper trenger jeg mer av sånt!

Kjeruben sa...

Synd ja.... :-(
Kjem til å savne eit blad som kun omhandlar Scrapping- Her har vert masse inspirasjon å hente.

Annita sa...

trist at endnu et scrapmagazin må stoppe !
vil savne artiklerne og inspirationen.

Julia sa...

Det er så utrolig trist!
Jeg kommer til å savne den direkte inspirasjonen det gir meg. Bare Må sette meg ned når jeg har lest Vi Scrapper.

Tralle sa...

Kjempe trist at de skal slutte med bladet :( Kommer til å savne all inspirasjonen jeg fikk når jeg hadde en ny utgave i hånden.
Alle de flotte artiklene og tipsene kommer jeg til å savne!

salvie sa...

Skal de slutte!Det var veldig trist.Jeg må innrømme at dette var det eneste bladet jeg har kjøpt.Både fordi det er norsk.Men også fordi det ga meg masse inspirasjon og motivajon til å sette igang.Jeg kommer til å savne vi scrapper!

Marianne Hope sa...

Hei, det er jo min bok jo....Jeg er skikkelig lei meg for at de slutter (selv om jeg har full forståelse for at det blir mye for dem). Jeg kommer til å savne det å kunne følge med på og lese om alle de norske talentene og hva de lager. Men selvfølgelig kommer jeg også til å savne det å kunne bidra til et så bra blad *hulk*

Enonilol sa...

Inspirasjon og det å lære og få tips om nye teknikker/ting å lage vil savnes.

Asil sa...

Skjønner godt at dette tar for mye tid for allerede travle damer!

Kommer til å savne de norske bidragene, av norske på norsk!

Synes det har vært et supert blad å sitte i sofaen og kose meg med og tenke at "det skal jeg også prøve" og "oj, at jeg ikke tenkte på det" og "det der var jammen stilig".. Tusen takk for inspirasjonen, jenter!! :)

Mokka sa...

Jeg kommer til å savne vi scrapper masse!! Det var et knakende bra blad, med masse flotte artikler og inspirasjon! Også var det jo på norsk! Og jeg synes faktisk Vi scrapper var mye bedre enn div. andre utenlandske blad også!