6. mars 2009

Er det du som får stafettpinnen denne gangen?

Stafettpinnen vår er på en evig vandring...
mi@ startet showet - hun utfordret xtine:


Og xtine sendte utfordringen videre:

Alright, da vil jeg gjerne utfordre Linda Salte


Jeg elsker måten hun setter sammen papirer på og alle de små detaljene hun bruker på sine LO'er og kort. Alle de distressa og sverta kantene, lag på lag, blonder, bling og charms! Alt er så sinnsykt gjennomført!Utfordringen min blir derfor å lage en LO/kort hvor hun ikke bruker lag på lag, distressing eller sverting. Gjerne en LO i freshe farger! Litt freestyle! Tar du utfordringen? :)

- Christine


Og selvfølgelig tok Linda denne utfordringen:
En helt utrolig flott LO - i en veldig annerledes stil enn det Linda pleier:


Da venter vi spent på hvor stafettpinnen vår skal vandre denne gangen...


Jeg ønsker å sende stafettpinnen videre til Anne-Kristine Skovborg Holt

Anne, du er en multikunstner, og du gir meg og alle andre tonnevis avinspirasjon med din særegne hjertevarme shabby vintage stil. Dine fabelaktige små detaljer utgjør hele forskjellen. Utfordringen til deg -lag en clean and simple layout, uten distressing i noen form, men ta med deg detaljene dine, få de til å passe inn i denne stilen også. Jeg gleder meg!

Mvh,

Linda Salte


Da er det din tur Anne!! Vi håper - og tror du tar utfordringen. Og vi gleder oss til å se hva du finner på her:) Du kan sende ditt bidrag og ny utfordring på mail til scrappehuset@gmail.com innen 2. april 2009:)


Da vil vi ønske dere alle en riktig god helg:)



2 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Kjempeflott LO, Linda!
Du mestrer det meste!
Og stafettpinnen tar jeg vet du ...men hjelpes for en utfordring...he..he.. her må det tenkes...godt jeg har god tid da.

Xstine sa...

råfin lo linda :D var gøy å se deg scrappe i en sånn stil, men du klarte det kjempebra! :)