1. mars 2009

Månedens sponsor ~Papirloftet~


Denne måneden har vi vært så heldige og bli sponset av Papirloftet - en overfyllt butikk på internett hvor dere kan finne all verdens små skatter og duppeditter. Så er det noe dere trenger ta dere en tur innom og vi lover at dere garantert finner noe.

Papirloftet er en hobbybutikk med papirrelaterte hobbyer som spesialfelt. Papirloftet designer, produserer, importerer og selger hobbyvarer til kunder i hele Europa. Butikken åpnet i juni 2006 og har hatt en jevn økning i vareantall og virksomhet siden den gang. Papirhobby er en industri med store produsenter i mange land, og en rekke månedsmagasiner og årlige bokutgivelser.

I september 2007 ble Papirloftet kåret til "Årets nykommer på nett", blant alle norske bedrifter som etablerte seg på internett i 2006-2007.

Av produktene som vi fikk fra Papirloftet valgt vi litt forskjellige løsninger på våre LO'er. Denne gangen fikk hver av oss en stil som vi skulle forholde oss til - pakkene som vi mottok fra Papirloftet var ganske like, men resultatene ble allikevel veldig forskjellige.

Papirloftet produserer selv og selger de aller nyedeligste Mulberry blomster med tilhørende bling, blonder og litt andre ting. Og nå har vi sjansen til å kunne være litt miljøvennelig vi som driver med denne hobbyen og som ofte skaper endel søppel. Kr. 5,- av hver pakke Mulberry og tilhørende bling som handles går direkte til Regnskogfondet.

Her er et par bilder av disse herlighetene:
Renee har gjort et forsøk på Colorblocking:
Vibeke fikk jo helt sin egen favoritt: Vintage:
Hilde har begitt seg ut på Clean&Simple:

Brita's lille Freestyle:



Lene fikk lag på lag:






Og selvfølgelig har vi en liten utfordring til dere og denne gangen. Lag en LO som skal være gjennomført i en stil. Det er mange stiler å velge mellom. Vintage, Clean & Simple, Freestyle, Lagpålag (vet ikke helt om det er en egent stil, men flott er det i alle fall) Colorblocking og enda noen til. Vil dere vite mer om stiler kan dere logge dere inn på
Scrapbook Express og lese denne artikkelen til ToneF. Tone har brukt samme bilde over en hel masse LO'er som er utført i ulike stiler og en god forklaring følger med.

Last opp LO'en din sammen med en kommentar her og dere kan vinne denne flotte premien fra Papirloftet.
Frist for opplastning er 31.03.2009 klokken 24:00.

45 kommentarer:

Monica sa...

Så flotte DT-bidrag dere har lagd.
Artikkelen til ToneF har jeg kikka masse på, og ble mektig imponert over de forskjellige og flotte uttrykkene hun fram med det samme bildet. Hun er dyktig!

Tja, kanskje en skulle velge en stil en ikke er så bevandret i da??

aase sa...

Gosj så flinke dere er!!!! Dette blir en utfordring å følge etter dere altså!!!

finne en stil og sette igang kanskje??

{ Kristina } sa...

Jeg har en idé! :)
Flotte layouter jenter.

Gine sa...

Nydelige LO'er jenter =)

Cathrine sa...

Gleder meg til og prøve meg på en bestemt stil, men vet ikke hvem jeg skal velge enda:)

Kjempe flotte LO'er fra dere :) Dere er så flinke!!


Hilsen Cathrine:)

Lula sa...

Herlig artikkel av Tone! Flotte DT bidrag, så moro å se så mange ulike stiler. Da er det vel bare å hoppe i det da...;)

Maya sa...

Kjekk utfordring og lekre LO'er dere har laget :-)

Her kommer en i clean & simple stil fra meg:

http://www.sblog.no/?p=884

Toto og Tutu sa...

Jeg har prøvd meg på et bidrag i vintage-stil. Her finner dere det:

http://totoogtutu.blogspot.com/2009/03/kjem-du-snart-bror.html

Mokka sa...

Kjempefine DT-bidrag og super artikkel ToneF har skrevet!

Tror jeg må slenge meg på denne utfordringen. Prøve en stilart jeg aldri har prøvd til og med. :)

Monica sa...

Da har jeg lagd en LO, og jeg valgte Vintage-stil.


Mitt bidrag

Monica sa...

Hm........... virker ikke linken nå heller??

Cathrine sa...

Heisann!
Valgte å scrappe i White space/Cluster-stilen jeg!

Her er LO'en min.

Hilsen Cathrine!

Camilla sa...

Så mye flott dere har fått til! :)
Jeg har prøvd meg på freestyle.
Den finner dere her:
http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/03/scrappehuset-manedens-sponsor.html

svimsa sa...

Her har jeg to bidrag: http://rotekrok.blogspot.com/2009/03/mine-to-bidrag-til-scrappehusets.html

Mokka sa...

Da har jeg fått laget et bidrag jeg også, og det ble colorblocking. Kjempegøy!

Bidrag

Mokka sa...

http://mokkaslillefristed.blogspot.com/2009/03/scrappehuset-manedens-sponsor.html

hsm sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hsm sa...

Så masse flott dere har laget.
Her er en i clean & simple fra meg
mitt bidrag

hsm sa...

Og her er en i "freestyle"

mitt bidrag

Amber sa...

Beautiful pages

Cathrine sa...

Heisann igjen jenter! Har laget enda en LO til utfordringen deres jeg, håper det går greit??? Gjør jo sikkert det! knis=)

Denne gangen har jeg valgt å scrappe i monokromatisk stil..!

Så, her kommer LO nummer 2.

Hilsen Cathrine..:)

linn kristine sa...

Kul utfordring.
Digget den flotte artikkelen. Ganske interessant å lese om de forskjellige stilene, mye jeg ikke har tenkt over der.

Har scrappet en i cluster-stil: http://sykepleierbloggen.blogspot.com/2009/03/kjapp-lo-med-redigert-bilde.html

linn kristine sa...

Ble en i colorblocking og. http://sykepleierbloggen.blogspot.com/2009/03/kjapp-lo-med-redigert-bilde.html

Heidi sa...

Dette var en spennenede utfordring.
Jeg prøvde meg på colorblocking, og mitt bidrag ligger Her

hsm sa...

Da har jeg laget enda et bidrag, hehe. Knallkjekt å prøve litt
forskjellig. Denne gangen valgte jeg colorblocking:)
Mitt bidrag

{ Kristina } sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
{ Kristina } sa...

Et bidrag fra meg også..

Xtina

Kristina

{ Kristina } sa...

Får ikke den linken til å funke...
http://xtinas-scrappeverden.blogspot.com/2009/03/nupen-home.html

GryA sa...

Superbra utfordring! Her er en LO i clean & simple stil fra meg.

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2009/03/scrap-i-en-bestemt-stil-scrappehuset.html

cathrine sa...

Her er ett bidrag fra meg:)
Spennende utfordring og håper eg har fått til en stil;)

http://cathrinepm.blogspot.com/2009/03/utfordring-pa-scrappehuset.html

Nora sa...

Flott utfordring, jeg har laget en Clean&Simple LO! :)

Her er den

Regnskogfondet sa...

Hei fra Regnskogfondet!

Så flott at dere vil støtte oss, det setter vi stor pris på.

Akkurat nå arrangerer vi stormøte i Amazonas - følg gjerne med på bloggen derfra:
http://regnskogfondet.blogspot.com/

Mvh Julie, Regnskogfondet

hsm sa...

Da har jeg prøvd meg på enda en, og
denne gang ble det "lag på lag"
Var kjempegøy å prøve ut forskjellige stiler.
Mitt bidrag

Francielle sa...

Jepp jepp! Her kommer mitt bidrag! Jeg prøver meg som vanlig!!! tihi!

her finner du den

oheidia sa...

Jeg har scrappet stilen MONOKROMATISK og det var veldig morsomt!

Her er mitt bidrag:

monokromatisk

Stine Alice sa...

Her er mitt bidrag=) http://sjotun.blogspot.com/2009/03/glad-i-deg.html

Pia sa...

Så flotte DT bidrag. Jeg har forsøgt mig med lag på lag stil. Mit layout kan ses
HER

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...

Her er mitt bidrag nr 2.
Det begynt så bra med shabby chick ,men endte til slutt opp med lag på lag med colorblocking.



her er mitt 2. bidrag

Scoobie sa...

Flotte layouter fra DT - og dere andre!

Her er en layout laget i Clean and Simple stil

UlrikaT sa...

Her er mitt forsøk på cluster! :)

UlrikaT sa...

Linken fungerer visst ikke, her er den iallafall: http://lofoto.blogspot.com/2009/03/se-sa.html

Nina sa...

Super utfordring, og lekre bidrag fra dere i DT. Så utrolig flinke dere er. Jeg har laget en LO i stilen Clean&Simple.
Her kan dere se mitt bidrag.

Carolina sa...

Masse lekkert fra dere igjen! også var det deilig å endelig få kategorisert stilene:p

her er mine 4 bidrag

Filharmonica sa...

Da hiver jeg meg på utfordringen i siste liten. Jeg har scrappet en LO i vintage stil som du finner her