26. mars 2009

ScrapWalken for mars :)

Hei igjen :)

Som alltid har vi øynene våre åpne - stadig på jakt etter flotte Loer!!:)

Her kan dere kose dere med de som vi synes fortjener en plass på ScrapWalken nå i mars:




Hilde:

Jeg velger denne av Nina N denne måneden. Jeg elsker den rene stilen hennes, og de sarte fargene.



Brita:

Denne av Nora har fanget mitt blikk denne måneden.
Knæsj, herlig kul!


Reneé:

Denne er laget av Ullpurka - en supertrofast og aktiv scrapper.
Hun er utrolig flink til å trylle med rødt sammen med noe annet og akkurat denne er et godt eksempel på det. En vakker og virkelig harmonisk LO.


Vibeke:

Denne gangen måtte jeg bare velge denne herlige Loen til Monica/Lotten. Dette er en av de herligste Loene jeg har sett på lenge. Digger den røffe bølgepapp bakgrunnen blandet med det sarte rosa. Nydelig pyntet - med flotte detaljer.




Til alle dere på ScrapWalken: Takk for at dere deler med alle oss andre:)



Dere kan legge til denne i bloggen deres - for å vise frem at dere har vært på ScrapWalken her hos oss:)

4 kommentarer:

isabell sa...

For noen nydelige LOer dere har plukka ut denne måneden:)
Her er det bare å se, nyte og suge til seg ideer og inspirasjon!!

Go helg til alle:)

Monica sa...

tusen tusen takk Vibeke! :) Så artig å bli plukket ut!

Lula sa...

Herlige bidrag jenter. Masse inspirasjon her ja;)

ullpurka sa...

Tusen tusen takk Renee. Dette var virkelig morsomt og høyst uventet. Kjempemoro å bli plukket ut blandt så mange andre herlige og superdyktige scrappere.