1. mai 2009

månedens sponsor -3ndy Papir


Vi har vært så heldige å få med oss 3ndy Papir som månedens freestylesponsor i mai!
Her finner dere hjemmesiden deres!

Bak 3ndypapir.no finner du to kreative jenter med scrapbooking, papirhobby og fotografering som lidenskap og livstil. Etter å ha holdt på med scrapbooking i mange år begynte vi med design og produksjon av stempler og mønsterark til kortlaging og scrapbooking. Vårt mål er å kunne det dekke det norske scrapbookmarkedet med ark og etter hvert andre produkter tilpasset den norske scrapperen. Vi selger i hovedsak til butikker som fører scrapbook- og stempelprodukter, men også til andre som ønsker å tilføre papirhobby til sitt sortiment.



Gudrun Loennecken

-en travel firebarnsmor fra Oslo. Designer stempler og ark, tidligere designteammedlem på Papirgleder.no, fotograf og holder en rekke kurs inne scrapbooking, kortlagning og fotografering. Gudrun har skrevet en rekke artikler for Ett Trykk og Vi scrapper, og hun er også mor til stempelfirmaet Gunns Papirmølle. Sist, men ikke minst, hun er også designteammedlem for OLW bloggen og Scrapping across the Universe.



Lene Solhaug

-tobarnsmor fra Ski med hjemmekontor og scrappedille. Designer stempler og ark, og holder en rekke kurs innen scrapbooking og kortlaging. Tidligere sjefsdesigner på Papirgleder.no, har skrevet flere artikler for Papirgleders Kreative sider samt scrappemagasinet Vi Scrapper.


Disse flotte, hyggelige, kreative og utrolig gavmilde jentene har vært så snille å sponse en premie til vinneren av utfordringen!

Scrapp en FREESTYLE Lo med 3ndypapir!
Frist 31.mai 2009 C",)

Vi i designteamet har vært så heldig å få masse fine ark å kose oss med!
Siden vi har bestemt at mai skal være freestylemåned her på Huset, har vi scrappet med deilige papirer i en litt uvant og for oss vanskelig stil...

Må nesten legge ved en LO Carrin har laget med kule nye ark! URKUL!!!


Her er våre bidrag!

Ruffa






Trine


Vibeke


Hilde


Brita


Lene



Nå gleder vi oss bare til å se alle spreke freestylebidrag dere leverer!!!

25 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Så kul utfordring! Og lekre bidrag fra DT. Denne må jeg prøve på ;o)

Carrin sa...

Oiiiiii, så artig å se min LO blant alt det lekre dere har laga!!! *klem*
De arka der er en drøm å jobbe med ja!!

♥Camilla sa...

Så gøy å se hvor mye kult dere har laget med disse flotte papirene! =)

Her er min

(Ikke umulig at jeg må levere en til altså) :D

Linda sa...

Kjempekul utfordring!

mitt bidrag

{ Kristina } sa...

Hopper opp og ned!! Meg loves 3ndypapir! <3

Jeg får jo aldri til sånn "kul" linking her, flau, men men...

http://xtinas-scrappeverden.blogspot.com/2009/05/killer-bee.html

Merete sa...

Wow!!
Dere ruler jo på freestyle også!!
Skal få produsert et bidrag -
har tross alt vært på freestyle-kurs med tovetyll :)

Smuti sa...

Åh, for ei stilig utfordring. Og så masse kult dere har laget.
Må det være av de nye arkene til
3ndy papir?
Har kanskje noen gamle , men dessverre ingen av de nye..

Merete sa...

Her kommer mitt forsøkpå en freestyle-LO:)

gudrun sa...

Å, så masse flott dere har lagd med papirene våre. :)
TUSEN TAKK!

Toto og Tutu sa...

Jeg digger 3ndyPapir!!!
Her er mitt bidrag!

Moro på akvariet

oheidia sa...

Jeg måtte bare prøve meg for også jeg liker papirene til 3ndy papir. Freestyle er litt ukjent for meg som stilart, men det er jo bare å kaste seg uti det!

russ 88

Toto og Tutu sa...

Det ble en Freestyle til fra meg, gitt! Ha en god helg!

Fotball på hjernen

Pia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pia sa...

Da har jeg ordnet meg blogg, og legger herved ut bidraget mitt der!

http://piasverden-pia.blogspot.com/2009/05/luftig-svev.html

Nina sa...

Kan det brukes andre mønsterark i kombinasjon med ark fra 3ndy papir, eller kun ark fra 3ndy papir?

Siv Anita sa...

En gang må jo være den første til "alt"!!!. Har virkelig fått prøvd ut noen ulike stiler her inne nå. Først C&S, og nå Freestyle...
Min løsning finnes her:
http://taratroll.blogspot.com/2009/05/freestyle.html

Anne Kristine sa...

Prøvd meg på en freestyle LO jeg også...og de 3ndy papirene er jo bare SÅ fine :o)
Her er mitt bidrag.

Mona sa...

Da har jeg også prøvd meg. Her kan dere se min løsning på oppgaven.

Monika sa...

Jeg har scrappet og linket til denne for en liten stund siden, men da hadde jeg kun sett innlegget dere hadde den 11. mai, så jeg linket til min i kommentarfeltet under der. Der er vi forøvrig tre stykker som har lagt inn våre bidrag ;)

Jeg har kun med en liten 3ndypapir figur, og håer det går greit. Det sto jo ingenting om at man skulle bruke 3ndypapir i det dere skrev 11. mai.

Linker her også jeg da, nå som jeg har skjønt at det er her man skulle linke *lol*
Si fra om min ikke er godkjent da!!

Her er mitt bidrag!!

Nina sa...

Så kul utfordring. Stilige bidrag fra dere dt jentene.

Jeg har også forsøkt meg:)
Vrooom

Ann-Katrin sa...

Takk for flott utfordring. Digger både freestyle og 3ndy!

Her er mitt bidrag.

ania sa...

Veldig usikker om man *måtte* bruke 3ndy - men safet ;)

Her er mitt bidrag!! :)

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Anonym sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色