6. april 2009

Stafettpinnen går!

Da var det tid for stafettpinnen igjen.

Forrige gang ble Anne Kristine utfordret av Linda Salte. Utfordringen var som følger:

Lag en clean and simple layout, uten distressing i noen form, men ta med deg detaljene dine, få de til å passe inn i denne stilen også.


Og her er Anne Kristines løsning på oppgaven. Er den ikke kul?! Vi rett og slett DIGGER den! Og Anne Kristine har selvsagt fått æren av å bringe stafettpinnen videre og hun sier følgende:

Jeg ønsker å gi stafettpinnen videre til KristinL
Kristin, med dine humoristiske Timmy LO'er har du spredd mye glede og latter :o)Du er så dyktig til å finne morsomme titler og temaer til dine LO'er av Timmy. Jeg er en stor fan av dine katte LO'er og du har gitt meg et puff til å scrappe de dyrene jeg har rundt meg daglig som også er en stor del av livet og hverdagen.
Utfordringen jeg gir til deg er å scrappe en tegneserie stripe med Timmy og uten at du har med blomster og blonder.
Gleder meg til å se hva du tryller frem denne gangen.
Klem Anne Kristine


Vi på Scrappehuset takker Anne Kristine for deltakelsen og den flotte LO'en hun delte med oss, og håper Kristin tar utfordringen!
Ditt bidrag sendes til oss på mail (scrappehuset@gmail.com) innen 1.mai. Legg også ved ny utfordring, samt hvem du ønsker å utfordre.


Da gjenstår det bare for oss her i Scrappehuset å ønske dere alle en riktig god påske.

11 kommentarer:

Monika sa...

Denne var knalltøff da!! Ble så friskt med det grønne!! Mange flotte detaljer, men clean and simple stilen hadde du fått til bra uansett!!

Lykke til KristinL c',)

Carrin sa...

Nyyyydelig LO!
Du behersker de fleste stiler du! :)

Kristin sa...

For en utrolig flott LO. Jeg tar selvsagt utfordringen og skal begynne planleggingen!

Vibeke sa...

Kjempeflott Lo Anne!! Lykke til med utfordringen Kristin:)

Monica sa...

For en utrolig kul LO!!
Lykke til Kristin :)

Elisabeth sa...

kanonstilig!!! og for en flott utfordring videre.....gleder meg til å se...

Salte sa...

Herlig Anne!! Og så gleder jeg med til å se tegnestripe fra deg Kristin!!

Soma sa...

I like it !!!

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Anonym sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優