5. april 2009

Vi har 3 vinnere:)

Det er alltid like spennende når vi legger ut konkurranser... Hvordan blir deltakelsen - hvordan slår akkurat denne konkurransen an?
Uansett - de bidragene vi får inn er alltid like flotte. Det er så morsomt å se hvor flinke dere er alle sammen :)
Så tusen takk for at dere deltar - og gjør vår DT jobb ekstra kul!!:)


Nå skal vi kåre 3 vinnere:



I mars så var det Papirloftet som var MånedensSponsor - og utfordringen var da at man skulle scrappe en LO i en gjennomført scrappestil:)

Her er noen av våre favoritter:



Vinneren av denne utfordringen kan kose seg med denne flotte premien - fra Papirloftet:



Og vinneren er:

Kristina/xtina



Gratulerer så mye!! En utrolig flott LO du har laget. Utrolig kreativ og stilig.
Send oss adressen din - så kommer postmannen snart med den flotte premien din:)



Som vanlig - så har vi besøk av en gjest i måneden - og vår Alt om gjest i mars var Kristina/xtina.
Hennes utfordring var : Lag en bok av noe slag - bruk overlays.


Kristina/xtina gir bort en RAK til den heldige vinneren - og vinneren er...



Nydelig bursdagsbok du har laget Cathrine - send oss adressen din - så kommer premien din snart hjem til deg:)



Vi var så heldige at Anita Hagen holdt et MiniKurs for oss - i hvordan vi kan lage et spinnerkort. Anita er med i DesignTeamet til UnikHobby - og UnikHobby ville gi bort et gavekort på 150,- til en av dere som la igjen en kommentar på Anita sitt kurs.




Da har vi trukket en vinner her - og den som kan kose seg i nettbutikken til UnikHobby er:





Takk for at dere alle kommer innom oss i Scrappehuset!!:) Vi setter stor pris på alle kommentarer og hyggelige ord som dere legger igjen her hos oss:)


Kom tilbake i morgen: Da skal stafettpinnen vår overleveres til neste scrapper....

4 kommentarer:

Cathrine sa...

Wee:) Vant jeg altså???? Så moro, har aldri vunnet noe før=)=) Og grattis til de to andre:)!! hihi:)

Skal sende dere en mail med en gang jeg :)))

Monika sa...

Jeg fikk et tips om å stikke nesa mi her inne en tur igjen, og da ser jeg jo at jeg har vunnet!
Så gøy!!
Gratulerer til dere andre også c',)

Monika sa...

Hei, det er bare meg igjen!!
Jeg får ikke til å sende mail til dere, får bare feilmelding når jeg trykker på kontakt oss linken ... så hva gjør jeg nå?

Vibeke sa...

Monika: Det er nok ikke noe link på den adressen der...

Bare send en vanlig mail til scrappehuset@gmail.com du:)