6. mai 2009

Ny etappe!!! :)

For 1 måned siden så vi at Anne Kristine løste utfordringen hun fikk av Linda Salte.
En herlig løsning på utfordringen!!:) Du kan se den her:)

Anne ga deretter stafettpinnen videre på denne måten:

"Jeg ønsker å gi stafettpinnen videre til KristinL
Kristin, med dine humoristiske Timmy LO'er har du spredd mye glede og latter :o)Du er så dyktig til å finne morsomme titler og temaer til dine LO'er av Timmy. Jeg er en stor fan av dine katte LO'er og du har gitt meg et puff til å scrappe de dyrene jeg har rundt meg daglig som også er en stor del av livet og hverdagen.
Utfordringen jeg gir til deg er å scrappe en tegneserie stripe med Timmy og uten at du har med blomster og blonder.
Gleder meg til å se hva du tryller frem denne gangen.

Klem Anne Kristine
"


Kristin L tok selvfølgelig utfordringen - og her er hennes LO:




Utrolig flott løsning Kristin!!!

Utfordring løst - og stafettpinnen kan vandre videre....
Kanskje det er akkurat du som blir utfordret denne gangen.... Eller kanskje noen du kjenner....???
Dette er det Kristin som bestemmer - og nå skal vi finne ut hvem som er hennes utvalgte:

"Jeg har videre lyst til å utfordre Monica Sand
Monica, du er en fantastisk dyktig scrapper. Du er rågod med farger og flott oppsett på LOene dine og du har helt siden jeg begynte å scrappe vært et stort forbilde for meg. Du inspirerer meg stort!

Jeg vet du sliter med å scrappe dine bryllupsbilder, så jeg vil utfordre deg til å gjøre nettopp det. I tillegg vil jeg se en LO full av romantikk, gjerne med blonder, hjerter, bling osv. LO'en skal gå i duse og lyse farger (pastellfarger). Jeg gleder meg allerede til å se hvordan du løser denne oppgaven.

Kristin
"


Monica - da er det du som er neste scrapper ut her!!
Vi håper du tar utfordringen - hvis ikke så gi oss beskjed;)
Ditt bidrag sendes til oss på scrappehuset@gmail.com innen 1.juni.
Legg ved en ny utfordring - og selvfølgelig hvem du ønsker å utfordre. Kanskje en idé å utfordre en scrapper du ikke "kjenner" ?


Vi i Scrappehuset vil takke dere alle som deltar på Stafettpinnen vår!! Dere er tøffe og flinke som tar utfordringene dere får så lett:)

10 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Kjempeflott Timmy LO,Kristin!!!
Og du kan dette med humor...he..he..
"nakenmodell & fotpleie" du er bare så god på dette...
Herlig..herlig!!!

Monica sa...

Iiik!

Nydelig LO du har laget Kristin, enig med Anne Kristine; helt herlig :)

Kristin sa...

Gleder meg til å se din versjon Monica!

Tone sa...

Wow, for en flott tegneserie-LO. Lo meg gjennom den samtidig som jeg syns den var flott å se på!

linn kristine sa...

For en morsom og herlig LO.
Digger bruken av stjerna i baken. Hoohohohohoho!:D

Siv Anita sa...

Vanvittig bra!
En nydelig LO, og samtidig utrolig morsom! Skikkelig kreativt! :o)

Kristin sa...

Fantastisk flott!!

Gleder meg til å se Monica sin løsning på utfordringen :)

Elizabeth sa...

Herlig, herlig :D

ulrika_m sa...

Helt underbar layout om Timmy! Roligt och snyggt.

Scoobie sa...

For en stilig LO! Morsom og annerledes, men meget vellykket.