26. juni 2009

ScrapWalken juni

Da har vi kommet frem til ScrapWalken for juni - og denne gangen har vi jentene vært rundt og letet etter VINTAGE LOer.

Alle som kommer på ScrapWalken her hos oss - kan pryde bloggen sin med denne:


Her er de flotte VINTAGE LOene vi har lagt merke til denne måneden:



Jeg velger denne av Neeta/Anita. Så skjønn! Masse lekre blomster, blonder og så elsker jeg glimmer mist bruken her! Nydelig!




Broggis/Anette blir mitt valg denne måneden. Bare elsker fargene, bildet og hele følelsen i denne Loen. Og så digger jeg den trollungen!





Synes denne er sååå utrolig flott og jeg synes og Anne Merete har utviklet seg helt enormt som scrapper det siste året. Fantastiske farger og flott oppsett på denne.



Jeg velger Xtina/Kristina med denne Loen. Jeg elsker bruken av alle de gamle boksidene, kombinert med blomster i friske farger. Overlesset og herlig.



En av mine store favoritter innenfor vintage er Anne Kristine/Aksh.
Hun tryller frem de utroligste kreasjoner hver eneste gang. Jeg blir like imponert hver gang jeg besøker bloggen hennes.
I bloggen så finner du masse flott vintage - men jeg valgte denne utrolige flotte LOen for ScrapWalken denne måneden.
Et godt bevis på at vintage er en stil - og ikke hvilke farger man bruker. Tusen takk for all inspirasjon du deler med alle oss andre Anne



Det var våre utvalgte for denne måneden:) Tusen takk til alle dere som er flinke til å legge ut deres kort, Loer og andre kunstverk i blogger, ute på forum og i gallerier. Det er så morsomt at man kan hente litt inspirasjon fra hverandre.

Håper dere alle fant litt inspirasjon i disse flotte Loene - og får lyst til å kaste dere i vei med de 2 flotte VINTAGE utfordringene vi har akkurat nå ( se øverst til høyre).


Kos dere med sommeren
- vi er tilbake den 1 juli med en ny Månedens Produsent:)

3 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Flotte vintage LO'er dere har funnet ...og tusen tusen takk Vibeke for oppmuntringen du gir meg.

Broggis sa...

Så mye fint dere har funnet!!!
Og tusen takk, Lene for fine ord:)

Anne M sa...

Mange flotte LOer dere har valgt!!
Å tusen takk Ruffa for at du plukket ut min LO og de fine orda:)