6. juni 2009

Stafetten fortsetter...

Anne ga forrige runde stafettpinnen videre på denne måten:

"Jeg ønsker å gi stafettpinnen videre til KristinL
Kristin, og hennes Lo kan dere se her!

Kristin utfordrer Monica med disse ordene:
"Jeg har videre lyst til å utfordre Monica Sand
Monica, du er en fantastisk dyktig scrapper. Du er rågod med farger og flott oppsett på LOene dine og du har helt siden jeg begynte å scrappe vært et stort forbilde for meg. Du inspirerer meg stort!

Jeg vet du sliter med å scrappe dine bryllupsbilder, så jeg vil utfordre deg til å gjøre nettopp det. I tillegg vil jeg se en LO full av romantikk, gjerne med blonder, hjerter, bling osv. LO'en skal gå i duse og lyse farger (pastellfarger). Jeg gleder meg allerede til å se hvordan du løser denne oppgaven.

Kristin"




Her er Monicas flotte Lo, og hun utfordrer videre Mo9ca!!



Jeg ønsker å utfordre min kjære navnesøster Mo9ca!
En av våre flinkeste Vintage-scrappere! Jeg digger hennes romantiske, alltid like gjennomførte stil. LOene hennes er som små kunstverk, med mange herlige detaljer. Hun er en kjempe inspirasjon for meg og mange med meg! Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å se en ”white space”-LO. I mer freestyle-stil enn vintage. Kind of. Sterke farger. Litt knall. Andre ville kanskje lagt vekt på at man måtte se det var din LO. Jeg derimot tenker at jeg vil bli overrasket. Overrasket over at du mestrer nok en stil (selvfølgelig gjør du det!) Gleder meg til å se resultatet ditt Monica



Vi gleder oss til neste runde allerede, og får sikkert en flott Lo fra Mo9ca!
Så Mo9ca - vi håper du er med - og at du sender oss din løsning + hvem du utfordrere på scrappehuset@gmail.com senest 1 juli 09

4 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Så delikat og sart og nydelig bilde av dere. Denne var flott Monica!

Monica sa...

Håper du tar utfordringen Mo9ca :)

mo9ca sa...

Åååå herlig!!
Tusen takk for herlig utfordring kjære navnesøster!!
Gleder meg (faktisk) til å ta fatt på denne, og det var akuratt det jeg trengte nå!!

Tusen takk Monica!
*klem*

Kristin sa...

Så fin denne ble Monica! Jeg visste du ville løse utfordringen med glans!