26. juli 2009

Scrapwalken for juli.

Juli står i colorblockings tegn her på Scrappehuset, og vi i DT har nok en gang tatt en rundt rundt om i blogger og gallerier for å finne inspirasjon som vi ønsker å dele med dere.

Og jammen lages det mye fint nå i sommervarmen, se bare her hva vi har funnet:

Vibeke har valgt ut denne innholdsrike LO'en av EllenV.
En herlig LO med masse flotte bilder, spennende oppsett og lekne detaljer. Flott med arkivlappene, og fint med sømmen rundt hele LO'en.
Lene har valgt GUDRUN denne mnd, med denne flotte LO'en.

Vibeke har valgt Gro aka EMRILLE med denne friske og spreke akvarium-LO'en. For en herlig måte å scrappe litt vanskelige bilder på! Takk for inspirasjon!

Hilde har valgt denne enkle, men effektfulle LO'en, av den inspirerende LULA. Jeg digger den!

Renee har valgt denne stilrene og flotte colorblocking- LO'en, laget av Anette Knudsen.

Gratulerer så mye alle sammen!

Dere kan nå ta med dere banneret med "Jeg har vært på scrapwalken", som ligger til venstre på siden her, hjem til egne blogger.

4 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Oj, oj, oj så gøy!
Så moro å bli valgt ut - tusen takk Vibeke!
Og så så mange andre fine bidrag da:)

ninabakke sa...

Kjempe flotte :D

Gratulerer!

Lula sa...

ÅÅÅ Tuusen takk Hilde, som fant loen min inspirerende;) Jeg skvatt virkelig da jeg så den *lol* Skikkelig overraskende

KLEM

gudrun sa...

Å, så kult! TUSEN TUSEN TAKK! det var gøy å få være på scrapwalken :) :)