6. august 2009

Stafettpinnen AUGUST

Denne måneden var det Gudrun som ble utfordret av Monica. Utfordringen lød som følger:

En som jeg ønsker å se en litt annen stil enn hun normalt scrapper i er Gudrun Loenneken (http://papirbloggen.blogspot.com) Jeg digger stilen til Gudrun!! Beundrer alt det hun tryller fram, og inspirerers på så mange måter av det hun lager. Gudrun er en kløpper i å leke med sterke farger, og hun får det til å se så enkelt ut! Det som blir utfordringen til Gudrun er å scrappe en side i romantisk shabby chic-stil. Blonder, pasteller, perler.... lag på lag og massevis av alt... Rett og slett...

Og her kan dere se hvordan Gudrun har løst denne utfordringen. Lekker ikke sant :)



Og stafettpinnen går videre den :)
Her er hva Gudrun sier til deg:


"Tusen takk Monica for at du utfordret meg. Kjempegøy å få være med på stafetten her inne på ScrappeHuset.


En helt hærlig utfordring som passet perfekt til min litt "vintage-aktige" sommerferie, og sommerferie-bilder fra sørlandet. :)


Jeg har kost meg med blonder, perler og litt lag på lag på denne LO'en - det var morro. Bildet har jeg redigert i photoshop og satt på en vintage ramme fra Rhonna Farrer.


Jeg vil gjerne sende stafettpinnen videre til GryA . Gry Anette scrapper hærlige, vakre, delikate og utrolig inspirerende LO'er.


Min utfordring til henne er: Scrap en LO med minst 4 bilder. Finn fram en bildeserie du liker - noen av favorittbildene eller bare noen bilder som passer sammen...lek, scrap og ha det artig.



Tusen takk for at du ville ta utfordringen GryA.



~gudrun~



Ha en fortsatt god sommer

2 kommentarer:

GryA sa...

Denne oppgaven må jeg vel klare å fikse...hmmm...har begynt å tenke allerede! Takk for fine ord Gudrun. Så glad for at du spurte lille meg!

Vibeke sa...

For en nydelig LO du har laget Gudrun!! Kjempefin:)

Lykke til med utfordringen din Gry - jeg gleder meg til å se resultatet:)