6. juli 2009

Til tross for varme dager - stafetten fortsetter!!:)

Som noen av dere kanskje husker - så var det Monica som utfordret Mo9ca forrige måned - slik lød den utfordringen:

"Jeg ønsker å utfordre min kjære navnesøster Mo9ca!
En av våre flinkeste Vintage-scrappere! Jeg digger hennes romantiske, alltid like gjennomførte stil. LOene hennes er som små kunstverk, med mange herlige detaljer. Hun er en kjempe inspirasjon for meg og mange med meg!
Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å se en ”white space”-LO. I mer freestyle-stil enn vintage. Kind of. Sterke farger. Litt knall. Andre ville kanskje lagt vekt på at man måtte se det var din LO. Jeg derimot tenker at jeg vil bli overrasket. Overrasket over at du mestrer nok en stil (selvfølgelig gjør du det!) Gleder meg til å se resultatet ditt

Monica
"


Her er Mo9ca sin løsning på utfordringen:



Og noen detaljbilder:



En utrolig flott løsning på oppgaven Mo9ca!! En skikkelig sprek og fresh LO du har laget her!!
Og som alltid - den som har blitt utfordret - skal utfordre noen andre videre - her er hva Mo9ca sier:


"Heisann!
Først av alt må jeg takke kjære Monica for at hun tenkte på meg når hun skulle sende utfordringen videre, det ble jeg veldig glad for! Vet ikke om det ble så mye "whitespace" og freestyle, men dette er iallefall langt ifra hvordan jeg normalt scrapper. Det var utrolig gøy å bli utfordret til å scrappe i en helt ny stil enn den jeg normalt scrapper i, og utfordringen kom veldig beleilig siden jeg for tiden sliter litt med å komme igang. Dette var det sparket bak som jeg trengte!! Dette er mitt første spede forsøk, men det blir langt ifra det siste. Digget å scrappe med disse sterke fargene og denne litt mer lekne stilen! En som jeg ønsker å se en litt annen stil enn hun normalt scrapper i er Gudrun Loenneken (http://papirbloggen.blogspot.com) Jeg digger stilen til Gudrun!! Beundrer alt det hun tryller fram, og inspirerers på så mange måter av det hun lager. Gudrun er en kløpper i å leke med sterke farger, og hun får det til å se så enkelt ut! Det som blir utfordringen til Gudrun er å scrappe en side i romantisk shabby chic-stil. Blonder, pasteller, perler.... lag på lag og massevis av alt... Rett og slett...

Takk for at du tar utfordringen Gudrun, gleder meg til å se hvordan du løser oppgaven!

Mo9ca"

Gudrun: Siden Mo9ca er så sikker på at du tar denne utfordringen, så må vi bare be deg sende oss din løsning på utfordringen + nestemann som utfordres på scrappehuset@gmail.com
- frist 3. august 09.


Vi i Scrappehuset er skikkelig imponert over hvordan dere som blir utfordret kaster dere over de utfordringene dere får. Det er utrolig morsomt å se alt det flotte dere tryller frem!!:)
Hvis du har lyst til å se alle utfordringene vi har hatt i stafetten vår - så kan du kikke her


Mer fra oss kommer den 11 juli , en flott artikkel om colorblocking!!
Colorblocking kan være en utfordring for mange, men når vi ser hvor flinke de som deltar på stafetten er - så håper og tror vi at det er mange som blir med på utfordringene vi skal ha i colorblocking.

Vi skal også ha en ScrapWalk med colorblocking LOer nå i juli - så det hadde vært flott om det ble litt colorblocking rundt i gallerier, forum og blogger. Hvis du lager en colorblocking LO som du ikke deltar med i en av våre utfordringer - så gi oss gjerne et lite pip om det:)



Ønsker dere alle noen flotte sommerdager:)

3 kommentarer:

Monica sa...

Så utrolig kul LO Monica! Denne løste du med stil! Takk for at du tok utfordringen. Klem

gudrun sa...

Å, for en hærlig overraskelse å bli utfordret. :) Dette blir gøy!
Og så kjempeflott LO du har lagd til utfordringen din, mo9ca :)

Elisabeth sa...

oh gosh dæsken monica, denne LO'en var bare smellkul......utrolig digg, og gleder meg til å følge med på hva gudrun skal gjøre med sin utfordring.. ;o)