4. juli 2009

Vinneren av TreL vintage utfordring er klar!!

Som mange av dere sikkert husker, så var det TreL som var Månedens Sponsor i juni.
Vi jentene i DT fikk kose oss med en flott vintage pakke - og utfordringen til dere lesere var jo å scrappe vintage.

Vinneren av utfordringen skulle få denne flotte premien fra nettopp TreL:



Det er tydelig at vintage falt i smak, for på denne utfordringen så kom det inn hele 28 nydelige bidrag. Vi har virkelig kosa oss når vi har gått gjennom alle de flotte bidragene.

Her er noen av våre vintage favoritter:


Men vi klarte å komme frem til en vinner, og den heldige som kan kose seg med den flotte premien fra TreL er:


Torill/Screppa
som har laget denne utrolige flotte veggbildet i vintage:



Gratulerer så mye Torill!! Send oss adressen din på scrappehuset@gmail.com så kommer premien din snart:)

Tusen takk til alle dere andre som har deltatt - det er tydelig at vi norske scrappere er dyktige på vintage!! Sleng dere gjerne med på noen av våre andre utfordringer:)


Et lite spørsmål helt til slutt: Vi jentene i DT har diskutert litt hvordan vi skal presentere våre vinnere. Hvordan liker dere lesere at vi skal gjøre dette?
Et vinnerinnlegg slik som dette? Eller er det greit at vinneren legges ut i sidemenyen? Eller har dere helt andre forslag?

Vi tar i mot alt av tips og råd - så legg igjen en kommentar i dette innlegget.
Vi ønsker å være et magasin for dere lesere:)


Den 6 juli vandrer stafettpinnen vår videre...
Kanskje det er DU som blir utfordret....?

8 kommentarer:

Torill sa...

Hei og tusen takk altså!!
Så kjekt!!! Jeg er på ferie, og dette var en strålende overraskelse!!

jeg synes det er veldig greit at vinnerne annonseres slik med et innlegg, ellers er det litt lett å overse det!
klems

madeleine sa...

Gratulerer så mye Torill! nydelig veggbilde, også en så koselig gave å gi til barnehagetantene!

Jeg syns også det er bra med et innlegg sånn som det er nå :) litt ekstra oppmerksomhet til vinnern, og kjempe fint med sliden så det er lett og raskt å se flere av de andre bidragene :)

Anne Kristine sa...

Gratulerer så masse Torill!!!
Nydelig veggbilde du har laget!

Syntes måten dere gjør det på er flott...vinneren får oppmerksomhet og sliden som viser de dere har lagt ekstra merke til denne runden...
Dere gjør en flott jobb jenter!!!
Klem Anne

Camilla sa...

Gratulerer så mye! Nydelig veggbilde! :D

Kjempestas at min kom som favoritt. Gøy. =)

Jeg syns det er veldig fint slik med eget innlegg. Når jeg vant alt om Tovetyll utfordringen så jeg det ikke selv, men ble jeg fortalt at jeg hadde vunnet, og det tok litt tid før jeg fant det...
Er jo stas for vinneren å få eget innlegg med gratulasjonskommentarer. ;)
Også kjempefint med sliden som gir flere "vinnere"
Ellers hvis jeg skulle savne noe, så er det jo kjekt med slik vinnerlogo som vinneren kan skryte med i egen blogg. (Slik som dere har for de som kommer på ScrapWalken.)
Phu, ble langt dette... :p
Fortsett den flotte jobben dere gjør. :D

Gladie sa...

Gratulerer så masse, Torill! :D

Klaret det må et eget vinnerinnlegg, med mulighet til grattiskommentarer - sidemenyen blir jo heller ikke oppdatert i bloggfeeden.

isabell sa...

Gratulerer, et nydelig veggbilder:)

Jeger enig med de andre over her at denne måten med å annonsere vinnere på er flott, liker sliden på også:)

Dere gjør en super jobb:)
Go sommer til dere alle!

Ann-Katrin sa...

Gratulerer til Torill.

Jeg synes som flere skriver at det er veldig hyggelig med eget innlegg om hvem som er vinner. Det er lett å overse når det ligger på sidelinja. Og det er litt stas med oppmerksomhet når en vinner.
Synes dette innlegget med vinneren er perfekt.

Ellers takk for flotte utfordringer, dere gjør en flott jobb. Videre god sommer.

Solblomst sa...

Gratulerer, Torill, med et flott bidrag.