21. august 2009

Brita takker for seg....

Som kanskje noen allerede har skjønt, så har Brita valgt å takke for seg her i Scrappehuset.
Synd for oss, men et forståelig valg.


"Jeg ser meg dessverre nødt til å gi meg her på ScrappeHuset, livet kommer noen ganger i veien og det hele ble mye større enn jeg kunne forestille meg !
Jeg hadde aldri trodd at ScrappeHuset skulle bli så omfattende, da jeg lekte med magasin-på-nett-idèen min for godt over ett år siden.

Det har vært utrolig moro å være med som en del av ScrappeHuset, jeg har blitt kjent med noen flotte jenter, lekt meg med forskjellige produkter og ikke minst lært en masse nytt om verdens beste hobby.

Hobbyen skal fortsatt bedrives, scrappemotiver blir det bare flere og flere av Tom og jeg venter vår tredje jente i desember.

Ellers kan livet by på bryllup, sykepleierstudier, jobb og gode stunder med venner og familie.

Jeg ønsker jentene i Huset lykke til videre, og takk for meg!

Scrappeklem fra Brita"


Vi ønsker deg lykke til videre Brita!
I morgen er Brita sin store dag
- da gifter hun seg!!
Gratulerer så mye fra oss alle:)


12 kommentarer:

ruffa sa...

Tuuuusen takk for tiden sammen med deg Brita - og tuuusen takk for en suuuper ide som du hadde - vi skal gjøre alt vårt for å føre dette videre vi.

KOS dere massemasse i morgen.

Vi snakkes og tuuusen klemmer

Ann-Katrin sa...

Lykke til videre Brita.
Skjønner at det er mye som skjer i livet ditt nå og at du må ta noen valg. Lykke til med fødselen og lykke til med morgendagen!

Lene sa...

Lykke til i morgen og videre, Brita!

Gine sa...

Lykke til videre Brita og gratulerer med dagen i morgen
Du har en spennende tid i vente, ønsker deg alt det beste
Klemmer =)

Elisabeth sa...

lykke til videre.....noen valg må bare taes.. ;o)

linn kristine sa...

Lykke til videre.
Likte spesielt godt beskjeden om sykepleierstudiet ;) Kan ikke bli nok av oss.
Masse lykke til med alt på din vei. :D

Isabell - Taranita sa...

masse lykke til med de store begivenhetene Brita, jeg kommer garantert til å følge bloggen din videre.

Cathrine sa...

Lytte til med bryllup og baby!

Cecilie sa...

Masse lykke til med svangerskapet og GRATULERER SÅ MYE MAD DAGEN i morgen!

Anne Bente sa...

lykke til videre søde, jeg forstår godt at man somme tider må vælge, og med 3 barn bliver der nok at gøre, ønsker dig et uforglemmelig dag i morgen.

klemmmmm

Elisabeth sa...

Så synd, Brita, men veldig forståelig.
Tusen takk for masse inspirasjon og nydelige layouter. Håper du fremdeles har tid å være litt rundt på diverse scrappeforum.
Gratulerer med vel overstått bryllup, og lykke til med prinsesse nr. 3 :)

Scrappegal Sørlending sa...

Gratulerer med både baby og bryllup!!!! :D

Og takk for den gode ideen din ja! :D

Masse lykke til videre med livet og scrappingen!