25. august 2009

Hurra for den som fyller sitt år!!!

Hurra for oss!!!
Nå har ScrappeHuset vært på nett i 1 år!!
Her kan du lese innlegget fra åpningsfesten vår:

Så morsomt!

I ett år har vi jentene jobbet med ScrappeHuset, vi har fått med herlige norske scrappere som våre AltOm gjester, til å lage MiniKurs og vi saumfarer blogger og gallerier hver måned til vår ScrapWalk !

Vi har gitt dere utfordringer - som dere har tatt på strak arm !!
Tusen tusen takk til dere alle - for et helt utrolig spennende, herlig
og ikke minst utfordrende år !!:)

Som noen kanskje har sett så har bursdagsbarnet fått en liten "makeover". Nabon har laget ny header, håper dere liker den!



Her er vårt nye banner til ScrapWalken, de første som kan bruke denne skal vi vise frem den 27. august.En dag senere enn vanlig pga. bursdagsfeiringen vår:)



Dette er vår enn så hemmelige logo - ScrappeLyset...Spennende...Følg med, følg med!!


Vi har nå holdt på i ett år, men det er nok noen som ikke har fulgt oss så lenge, derfor - her har dere noen linker!! Masse flott lesestoff - og masse å lære:)




Men hva er vel en bursdag uten presanger ???
Denne gangen har vi funnet frem disse flotte RAKene som vi har lyst til å gi bort til dere:










5 flotte premier, som alle venter spent på sin nye eier:)


Hva du må gjøre?

- Rope høyt hurra, og feire sammen med oss jentene:)
- Skriv om bursdagsbarnet i bloggen din + legg ved den nye flotte logoen vår:)

- Bli en følger av Scrappehuset
- Legg igjen en kommentar i dette innlegget,
hvor du også forteller hva som er bra med ScrappeHuset, og hva du savner hos oss:)


Frist 10. september kl 24.00

Da håper vi at dere alle vil feire litt sammen med oss:)

Nå er høsten her, feriebildene er knipset - nå skal de scrappes:)
Håper vi får se mange flotte scrappere her inne fremover:)

Kanskje det er akkurat DU som blir vårt nye DT medlem?

Vi gleder oss til et nytt år med dere:)



52 kommentarer:

b1te sa...

Gratulerer så mye med 1 årsdagen! Ett år med masse inspirasjon, gleder meg til flere år!! Lykke til med feiringen!:)

ellen sa...

Ja, her var det litt av hvert å ha med. Først og fremst vil jeg gratulere og si at den logoen var skikkelig kul, grattis med den og!

Meretekj sa...

Gratulerer hjerteligst med 1 års dagen!
Kjempestilig logo!

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med 1-års dagen! :) Dere liver opp, og har så mye fore hele tiden. Virkelig en inspirasjon. Uansett om man rekker å scrappe noe til konkurranser eller ei. Hipp hipp hurra! Jeg har skrevet om dere i bloggen!

KjerstiKK sa...

Gratulerer med dagen!!
Lekker nye banner også :D

Siv Anne sa...

HURRA, HURRA ,HURRA! Høyt nok? :)
Gratulere så mye med 1 års dagen og en herlig ny header og banner.
Blogginnlegg har dere selvfølgelig fått.

Familien Sele sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Jeg har fulgt dere en stund, men ikke sendt inn bidrag til konkurranser før nå. Litt skummelt. Veldig kjekt med den serien om forskjellige stiler dere har, konkurransene også. Ja, jeg liker det meste. Kommer ikke på noe jeg savner..Har skrevet om dere på bloggen, og lagt meg til som følger:)
Hanne

Lene sa...

Gratulerer så mye med jubileet!
Dere har virkelig klart å lage en side som inspirer! Jeg er jevnlig innom for å se, lære og lese om andre som er bitt av samme scrappebassill som meg. Har nå også skrevet om dere i min blogg:)
Måtte jubilanten lenge leve!

Toto og Tutu sa...

3x3 HURRA for bursdagsbloggen!
Jeg er stor fan av Scrappehuset, er jevnlig innom og liker utfordringene som kommer jevnt og trutt. DIGGER den nostalgiske og lekre nye headeren og oppussingen av bloggen!

Kaia sa...

Gratulerer så mye med 1.år.
Logo'en var kjempekul.
Flotte Rak'er, legger bilde oginfo på sidebar'en i bloggen min.
Klem fra Kaia

Camilla sa...

Hipp hipp hurra! :D
Gratulerer så masse med dagen.
Kjempeflott makeover dere har fått! Jeg feirer med dere her:
http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/08/hurra-for-scrappehuset.html

annkan sa...

HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!!!
*ropar högt*

Gratulerar till ettårsdagen!

Jag har nu blivit en följare, efter att ha hittat er för bara ett tag sen.
Vilken tidning ni gör!
SÅ mycket vackert att inspireras av.
Tycker mycket om nya logon också.

Jag kan inte säga om jag saknar något, då jag har mycket kvar att läsa än.

Har skrivit om er i min blogg och direktlänkar dit.

Grattis igen!
Kram på er alla.

Silje sa...

Gratulerer så masse med dagen!! Tusen takk for masse inspirasjon gjennom dette året. Jeg synes "magasinet" er kjempebra og savner ikke noe....Jeg følger spent med på fortsettelsen!!

LENA sa...

Hipp hurra for dere som fyller 1 År!!!
Skikkeli stilig banner, har blitt følger og skrevet om dere i sidebaren min her!
Har masse igjen å lese her, liker alle typer av tips og nye ideer og det virker det være rikelig av her!

Sivic sa...

Gratulerer med 1 års dagen !!!
Det er lite jeg har scrappet til nå, men jeg er jevnt og trutt inne og koser meg med sidene deres for å finne inspirasjon, avslapping og glede : )

Asil sa...

Hipp hurra for dere! Gratulerer med 1-årsdag! Og så stilig ny logo, virkelig tøff!

Gleder meg til å se hva dere vil inspirere oss med det neste året!! :)

Blondie sa...

Gratulerer så mye med 1årsdagen! Takk for mye inspirasjon og jeg gleder meg til å lære mer av dere. Kul nu logo. Ha en fin feiring:)

Eline sa...

Hei. HIPP HIPP HURRA!!! Gratulere så mye med 1års dagen.
Flott logo.
Takk for all den inpirasjonene jeg har funnet her. Kan ikke si at jeg savner noe. Gleder meg til å følge dere videre.
Ha en flott feiring!!

Eva Helen sa...

Gratulerer sååå masse med 1 år.Hurra!Dere har gjort en super jobb.Jeg har fulgt dere fra starten og sender dere en stor bursdagsklem fra meg.
Har skrevet om det på bloggen min.

Klem Fra Eva Helen.

ninabakke sa...

Da er jeg med på konkurransen! :D


Gratulerer så mye med 1-års feiring, så gøy! :D

Kjempe lekker banner.

Jeg liker det meste her inne egentlig, synes det er gøy med forskjellige utfordringer. Om jeg savner noe, skal jeg si ifra om det når jeg kommer på det :)
http://ninabakke.blogspot.com/2009/08/scrappehuset-fyller-ar.html

skaubytrollet sa...

Da har jeg skrevet om dere i bloggen min. Gratulerer kjempemasse med 1årsdag :)

bestevenn sa...

Et inspirerende foretak. Har bare hatt blogg 2-3 uker, men har vært på nettet lenge og fulgt med hva andre gjør. Det er morsomt med forskjellige innfallsvinkler, og spennende med konkurranser og kur. Har lagt dere til i bloggen min.

Evy sa...

Jeg oppdaget ScrappeHuset akkurat nå, og fant mye interessant her!

Gratulerer med dagen! Det blir spennende å følge med videre :-)

Anne M sa...

Hipp hurra for Scrappehuset!! Gratulerer så mye med 1 år på nett:)
Dere har mange flotte artikler og utfordringer. Liker at dere har litt av alt i løpet av en mnd.

toi9 sa...

HURRA, HURRA, HURRA !!!!
Gratulerer så mye med 1 års dagen!
Stilig den nye headingen og logoene !!
Synes det er en inspirerende og morsomt å lære om de forskjellige stilene dere har hver mnd. Er vel ikke den som sender inn mest utfordringer, men dere setter igang ideer i hode mitt alikevel. Takk for det :-))
Ha ei strålende feiring !-)

Anette sa...

Gratulerer sååå masse med ett år!!!
Tok litt tid før jeg oppdaget scrappehuset, men nå som jeg har blitt med på 2 av utfordringene, har jeg blitt hekta!!
Gleder meg til nye utfordringer!!
Kul logo!!

Cecilie sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen!
Jeg har fulgt med dere noen måneder bare, men rett og slett elsker bloggen deres. Jeg ser frem til å feire to års dagen med dere. Fortsett som dere gjør, for jeg har ingenting å utsette på dere!


Her er min hilsen til dere

Trine {Triurine} sa...

Så koselig å lese alle de trivelige meldingene her alså!
Vi håper dere kommer med tilbakemeldinger på hva dere vil lese om, ev kurs osv framover!
også håper vi maaange søker på DT plassen! det er såå mange dyktige der ute, selv om man er ny og fersk, så vil vi gjerne høre fra deg også! kom igjen!!
hurra!!!!!!!!!!!! 1 år!

Scrappegal Sørlending sa...

HIPP HIPP - HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!

Hipp hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står! :)

Gratulerer så veldig masse med dagen, Scrappehuset!!

Innlegget fra min blogg finner du her:
http://scrappegal.no/2009/08/27/scrappehuset-har-bursdag/

Tuusen takk for et fantastisk magasin! Er så bra at det er så mye nyttig innputt i form av artikler, minikurs og veiledninger! Masse bra lærdom å ta med seg videre, som igjen fører med seg masse inspirasjon! :)

Hvis det skulle være noe jeg kanskje savnet, så var det å kunne scrappe andre ting enn LO'er.... Som f.eks diverse prosjekter! :) Det hadde vært morro med minikurs på ulike altered projects også! :)

Masse klemmer til alle i Scrappehuset, fra den
scrappegale sørlendingen! :D

Isabell - Taranita sa...

Grattis med 1 år som utfordringsblogg, jeg har ikke fått scrappet mer enn 1 side til dere men det skal virkelig bli flere. Dere har en utrolig gjennomført og bra utfordringsblogg, masse spennende hele tiden, fortsett med det gode arbeidet dere gjør:)

http://krimsogkrams.blogspot.com/2009/08/scrappehuset-feirer-bursdag-1-ar-er.html

mvh

Isabell-Taranita

ruffa sa...

Tuuusen takk for så utrolig koselige tilbakemeldinger.

Akkurat nå holder vi jo på med en stil hver måned - og kanskje en videre fortsettelse på dette blir atc, kort, altered osv *blinke*

Vi prøver å skulle få med oss alt da - men vi må spare litt så vi har noe morsomt å skrive om hele tiden.
Flere DT'søknader ønsker vi oss - jaaaaa

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med 1årsdagen!
Dere har laget et kjempespennende magasin for scrappere!
Dere er et fantastisk DT, og får med utrolig flotte bidragsytere både gjennom "alt om" og konkurransene deres.
Jeg savner ikke noe, men har et tips til hvem som kan være gjest i "alt om", nemlig Screppa

Dere har utrolig flotte sponsorer, og det ligger nok mye tid bak dette magasinet, så tusen takk for at dere står på og lager et så flott magasin!
Fortsatt god feiring!

Tessa sa...

Gratulerer med dagen! Likte veldig godt den nyoppussa blogen!!

Tessa sa...

ja og innlegget mitt finner dere her http://memyselfandscrapping.blogspot.com/2009/08/happy-birthdaygratulerer.html

Ruby sa...

Gratulerer så mye med 1-årsdagen og en ny og flott logo, har fulgt med fra begynnelsen og vil si at dere gir mye inspirasjon og glede. Savner egentlig ingenting, synes dere har interessante artikler og utfordringer og er kjempeglad for at dere har kommet så langt med bloggen deres!
HIPP HIPP HURRA!!!

Linda sa...

Gratulerer så mye med 1 år!! Kjempe gøy!
I året som har gått har dere hatt så mange flotte artikkler og ikke minst utfordringer! Det har hvert så gøy å følge med dere, og ja! ; Jeg kommer til å fortsette å følge med dere! Dere er supre! :)
mvh linda s. l

Lotte`s lille verden sa...

Da har jeg ropt høy HURRA her jeg sitter, min søster så rart på meg, men det får vi tåle.. :)
Synes denne bloggen var helt topp jeg, så nå vet hva jeg kommer til å bruke noen timer på fremover i høstmørket - titte her inne så klart! ;) Gleder meg allerede..
Flott logo også.. Kommer ikke på noe jeg savnet, så keep up the good work..

Har skrevet om dere og selvsagt lagt meg til som følger.. Krysser fingre og tær jeg nå..

hiLdE sa...

Gratulerer med 1 år! Alltid kjekt med sider som gir inspirasjon til en alltid like gøyal hobby! Takk skal dere ha, og veldig stilig logo :)

Wenche J. sa...

Gratulerer med ettårs dagen! Her er masse inspirasjon og jeg kan ikke si jeg savnet noe. Har skrevet om bursdagen i bloggen min, linket til dere og blitt en følger. Stilig logo forresten.

Wenche J. sa...

Gratulerer med ettårs dagen! Her er masse inspirasjon og jeg kan ikke si jeg savnet noe. Har skrevet om bursdagen i bloggen min, linket til dere og blitt en følger. Stilig logo forresten.

Gunn-Elin sa...

Hipp hipp HURRA!!!
Gratulerer så masse med 1 år! Jeg er ganske ny i denne scrappeverdenen, men gud så gøy. Så jeg har bare vært med dere i de to siste utfordringene. Men skal selvfølgelig bli med på alle fremover. Gleder meg.
Så tusen takk til dere som styrer og steller med denne fantastiske herlige bloggen. Tror nesten jeg er litt in løøøv. Dere er bare sååå flinke.
Og ja, jeg har selvfølgelig skrevet om dere i min blogg.
http://gunn-elin.blogspot.com/2009/09/hipp-hurra-for-scrappehuset.html

ScrapyCherry sa...

happy birthday!!!
I linked back to you in my sidebar :)

Ann-Katrin sa...

Gratulerer med 1 år! HURRA!
Digger utfordringene deres og synes dere har et bra oppsett på utfordringsblogg. Synes også det er kjempe bra at dere kommenterer alle som leverer bidrag! Det er stas!
Takk for lykke til videre!
Har skrevet om dere i bloggen min.

Kitt sa...

Tillykke med årsdagen.
Jeg er både ny i scrappe-verdenen, og som følger af jeres blog. så det er lidt svært for mig at komme med noget positiv kritik. Men et tillykke skal I have :o)

Knus
Kitt

GryA sa...

Hurra for bursdagsbarnet! Gratulerer!
Har fulgt dere siden dere startet opp og det er alltid noe som skjer her og det er bra! Gleder meg til fortsettelsen!

Kjerstin sa...

Gratulerer med 1 årsfeiring!!

Fantastisk mye flott i bloggen - liker veldig godt alle eksempler og info om ulike stiler - til veldig inspirasjon!! :D

Har hatt dere i blogglista mi, men er nå en følger også! ;)

Hipp, hipp!

Linda S sa...

Hipp Hipp hurra!!! :)
Gratulere så mykje :) Eg har lagt ut link til dere på sida mi.

Siri sa...

hipp hipp HURRA!!!! :)

Dere er en stor inspirasjon, kjempeflinke jentene i DT! Og masse spennende artikler og utfordringer :)

Grattis med ny look, den var svært kledelig :)

*vifte med flagget*

(Nå har jeg gjort det jeg skulle, så nå krysser jeg fingrene xXx )

Kary Sol sa...

Fantastic!!!
Happy Birthday! Thanks for the chance to win!!!!

Asil sa...

Gratulerer så mye med ettårsdagen, ScrappeHuset!! :D

Så stilig den nye logoen er - og ScrappeLyset var utrolig morsomt! Gleder meg til å se hva dere vil koke sammen for oss det neste året også!

Har selvsagt skrevet litt om dere i bloggen min også!

Igjen, gratulerer, dere er supre insprasjonskilder! :D

Cathrin sa...

Gratulerer så mye med 1 årsdagen! Kjempeflott blogg med masse inspirasjon! :o)

Har lagt meg til som følger, blogglista mi har dere allerede lagt i en stund og har skrevet et lite bursdagsinnlegg på bloggen min.

Innlegget finner dere her:
http://cattisverden.blogspot.com/2009/09/scrappehuset-fyller-1-ar.html

Kommer ikke på noe i forbifarten som jeg savner, syns dere skal fortsette som før jeg for det funker! :o)

Gratulerer ennå en gang! :o)

Tonje sa...

Puhhh... rakk det akkurat! Først og fremst: GRATULERER MED DAGEN!! Har linket i sidebloggen min, og jeg er blitt en følger... Her er det alltid masse inspirasjon og hente...